1087 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op paulienSi
Pfff help meiden. We waren het eigenlijk al vrij snel eens over de naam. Da ...
Jack
9 maanden geleden
Reactie op paulienSi
Ik vind Jack heel leuk! 🥰 echt een stoere jongensnaam + hoor je niet veel!
9 maanden geleden
Reactie op paulienSi
Jack vind ik stoerder. + leuker als hij straks ouder is
9 maanden geleden
slechte nacht gehad. wellicht omdat ik mij te veel zorgen maak over mijn zusje en ons gezamenlijk paard. het viel mijn zusje een beetje rauw op haar dak dat ik haar vertelde dat ik niet meer alleen met t paard durf te sjouwen (nb ik ben bijna op de 38 wkn) en ik weet niet goed hoe ik haar moet vertellen dat ik zeer waarschijnlijk na de bevalling niet zoals vanouds of überhaupt al op stal aanwezig kan zijn. toen ik dat een keer liet doorschemeren zei ze ...ja dat is maar net hoe je er zelf in staat...
oke als ik terug filter snap ik haar ook ze heeft t druk met werk en andere zaken naast t paard. maar ergens ben ik ook een beetje boos ( mijn filter om ook grijs gebied te zien is sinds mijn zwangerschap wel een beetje stuk trouwens)
9 maanden geleden
Reactie op paulienSi
Jack!! Klinkt stoer. Ken 2 kerels die zo heten, 2 gouden mannen.
9 maanden geleden
Reactie op Britterbal
slechte nacht gehad. wellicht omdat ik mij te veel zorgen maak over mijn zu ...
Jouw leven gaat zo drastisch veranderen. Ik kan mij niet voorstellen dat je zus dat niet begrijpt.
Straks als je regelmaat hebt en weer een beetje jezelf gaat voelen, zal ook je paard weer onderdeel uitmaken van je leven. Dat heb je denk ik ook nodig als zijnde me-time tegen die tijd 😉.
Geef het tijd, niet teveel zorgen.
9 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
zijn er hier nog wat in de groep die gaan voor een vbac? ik ben benieuwd
Bij de vorige zwangerschap had ik een spoedkeizersnede ivm hellp syndroom. Wel geprobeerd in te leiden maar kreeg geen ontsluiting. Voor nu hebben we afgesproken dat als het zich natuurlijk aan doet ik een poging wil wagen en anders een geplande keizersnede
Hoe sta jij erin?
9 maanden geleden
Reactie op paulienSi
Bij de vorige zwangerschap had ik een spoedkeizersnede ivm hellp syndroom. ...
Hier hetzelfde! De keizersnede staat volgende week gepland. Mocht t voor die tijd spontaan gebeuren, ga ik wel vaginaal proberen. Hier wel volledige ontsluiting gehad bij de 1e maar een niet vorderende uitdrijving.