1087 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Fem1410

Omeprazol tabletjes van de Kruidvat. 1 per dag en geen last meer van gehad. ...
Ik ben ermee begonnen, vandaag dag twee. Gisteren voor het eerst goed geslapen bedankt voor de tip!

9 maanden geleden

Pfff help meiden. We waren het eigenlijk al vrij snel eens over de naam. Daarna nog genoeg voorstellen gedaan maar niks was beter. Nu komt me man opeens met een naam die mij laat twijfelen. Wat vinden jullie mooier en waarom Jack of Jayden

9 maanden geleden

Reactie op paulienSi

Pfff help meiden. We waren het eigenlijk al vrij snel eens over de naam. Da ...
Jack

9 maanden geleden

Reactie op paulienSi

Jack

9 maanden geleden

Reactie op paulienSi

Jayden, vind dat een mooiere uitspraak

9 maanden geleden

Reactie op paulienSi

Jack! Jayden hoor je bij ons enorm veel, daarom zou ik dan persoonlijk voor Jack gaan.

9 maanden geleden

Reactie op paulienSi

Ik vind Jack heel leuk! 🥰 echt een stoere jongensnaam + hoor je niet veel!

9 maanden geleden

Reactie op paulienSi

Jack vind ik stoerder. + leuker als hij straks ouder is

9 maanden geleden

Reactie op paulienSi

Jack!

9 maanden geleden

Reactie op babywish96

Ooh wat leuk! Ik zocht al een groepje waar we lekker in kunnen kletsen. Ik ...
Hey hoe gaat het met je? Ik ben ook de 16e uitgerekend 🥳

9 maanden geleden

slechte nacht gehad. wellicht omdat ik mij te veel zorgen maak over mijn zusje en ons gezamenlijk paard. het viel mijn zusje een beetje rauw op haar dak dat ik haar vertelde dat ik niet meer alleen met t paard durf te sjouwen (nb ik ben bijna op de 38 wkn) en ik weet niet goed hoe ik haar moet vertellen dat ik zeer waarschijnlijk na de bevalling niet zoals vanouds of überhaupt al op stal aanwezig kan zijn. toen ik dat een keer liet doorschemeren zei ze ...ja dat is maar net hoe je er zelf in staat... oke als ik terug filter snap ik haar ook ze heeft t druk met werk en andere zaken naast t paard. maar ergens ben ik ook een beetje boos ( mijn filter om ook grijs gebied te zien is sinds mijn zwangerschap wel een beetje stuk trouwens)

9 maanden geleden

Reactie op paulienSi

Jack!! Klinkt stoer. Ken 2 kerels die zo heten, 2 gouden mannen.

9 maanden geleden

Reactie op Britterbal

slechte nacht gehad. wellicht omdat ik mij te veel zorgen maak over mijn zu ...
Jouw leven gaat zo drastisch veranderen. Ik kan mij niet voorstellen dat je zus dat niet begrijpt. Straks als je regelmaat hebt en weer een beetje jezelf gaat voelen, zal ook je paard weer onderdeel uitmaken van je leven. Dat heb je denk ik ook nodig als zijnde me-time tegen die tijd 😉. Geef het tijd, niet teveel zorgen.

9 maanden geleden

zijn er hier nog wat in de groep die gaan voor een vbac? ik ben benieuwd

9 maanden geleden

Hebben jullie ideeën? M’n vriend en ik houden allebei niet van beschuit met muisjes dus willen wat anders als er kraambezoek komt. Iets wat eventueel in de vriezer kan of iets langer houdbaar is. Ik dacht zelf misschien roze koeken

9 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

zijn er hier nog wat in de groep die gaan voor een vbac? ik ben benieuwd
Bij de vorige zwangerschap had ik een spoedkeizersnede ivm hellp syndroom. Wel geprobeerd in te leiden maar kreeg geen ontsluiting. Voor nu hebben we afgesproken dat als het zich natuurlijk aan doet ik een poging wil wagen en anders een geplande keizersnede Hoe sta jij erin?

9 maanden geleden

Reactie op deemvd

Hebben jullie ideeën? M’n vriend en ik houden allebei niet van beschuit met ...
Ze hebben bij veel bakkers ook leuke chocolade. Je kan ook roze glazuur in huis halen en daarmee verschillende koeken opleuken.

9 maanden geleden

Reactie op deemvd

Jaa wij gaan bij de hema tomsoesjes halen en dan met wat glazuur+muisjes erop. Is wel voor een meisje want roze

9 maanden geleden

Reactie op paulienSi

Bij de vorige zwangerschap had ik een spoedkeizersnede ivm hellp syndroom. ...
Hier hetzelfde! De keizersnede staat volgende week gepland. Mocht t voor die tijd spontaan gebeuren, ga ik wel vaginaal proberen. Hier wel volledige ontsluiting gehad bij de 1e maar een niet vorderende uitdrijving.

9 maanden geleden

Reactie op deemvd

Bij mijn zoon had ik (supermarkt)cake met slagroom en muisjes. Nu weer. Kun je ook goed bewaren en t viel erg goed in de smaak haha. Maarja bij ons dus wel met muisjes 😜