1087 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op BSY
Jaa is ook voor mij de eerste dus, hahaha ik snap t niet meer😴😅
Zo spannend want je weet gewoon niet wanneer het begint. Bij de eerste werd ik in de nacht gewoon wakker en was het ineens begonnen. Zonder voorteken.
Bij de tweede wel voorweeën de avond ervoor gehad, in de nacht wederom wakker geworden van een wee dat het begonnen was (beetje vroeg termijn dus wilde het nog niet geloven).
Je weet het als het daar is.
8 maanden geleden
Hier staat de keizersnede gepland voor aankomende maandag (vorige x na een bevalling van 20 uur een spoedkeizersnede gehad, dus dit x gekozen voor een gentle sectio). Echter merk ik dat ik wat huiverig ben dat ze toch eerder komt 😅 bij de vorige bevalling ingeleid op 37+4 ivm hoge bloeddruk. Totaal geen last al gehad van voorweeën oid.
Momenteel zit ik op 38+4 en heb ik deze week regelmatig wat last gehad van menstruatie achtige krampen, niet echt pijnlijk, meer zeurderig. Zowel buik als onderrug, niet regelmatig oid.
Afgelopen nacht wel het ergst last gehad dat het rommelde en zeurde beneden, inclusief mega drukke uk 😅
Onze dochter van 1,5 zouden we morgen naar mijn ouders brengen, maar ze mag gelukkig vanavond al
komen. Krijg al stress van het idee dat ik bijvoorbeeld vannacht weeën krijg en we met spoed naar t ziekenhuis moeten, maar dan met die kleine meid zitten. Familie woont ook niet heel ver weg, maar zal toch zeker een uurtje duren voordat ze hier kunnen zijn. En lees soms verhalen dat het nog best snel kan gaan 😅
Het geeft in ieder geval wat rust dat als er vannacht iets gebeurd we direct weg kunnen, maar hopelijk blijft mevrouw nog even 2 nachten zitten. Heb toch liever de gentle sectie dan een spoed 😬
8 maanden geleden
Ben benieuwd of het uiteindelijk toch nog een sterrenbeeld waterman gaat worden of vissen 🙈😜
8 maanden geleden
Reactie op dk02
Nou, in het 8-14 februari topic te lezen kunnen we met een hele groep gaan ...
Nou gaat lekker he😂😅
8 maanden geleden
Reactie op dk02
Nou, in het 8-14 februari topic te lezen kunnen we met een hele groep gaan ...
Haha ik ben begonnen in het 1-7 topic maar schuif lekker met jullie mee 🙈. Dit is wel de laatste groep want als ze zelf niet gaat komen start vrijdag (met 41+5) mijn inleiding 🙃. Ik ben benieuwd.
8 maanden geleden
Haha hoiiii dames! Ik hoor hier eigenlijk niet thuis want ben de 24e uitgerekend maar als het hier nu ineens zo gezellig word… 🤪
8 maanden geleden
Heey dames, ik zag deze groep ineens voorbij komen en dacht verhuis maar weer mee🙈 ik ben begonnen in de 1 t/m 7 feb groep 😅! Inmiddels 41+2… vanochtend een tweede poging om te strippen… eerste poging was met 41 weken maar had nog geen ontsluiting… dus even afwachten… zowiezo morgen CTG in het ziekenhuis!
8 maanden geleden
Reactie op Liekebrk
Spannend zeg! Hoe sta je er zelf in? Heb je bepaalde verwachtingen los kunn ...
Ja het is heel dubbel en de hormonen werken ook niet echt mee😅! Ik ben me sinds deze week wel echt aan het instellen op een ziekenhuis bevalling… ik wilde heel graag thuis in bad bevallen… maar probeer bewust steeds alles te relativeren in mijn hoofd en laat alle scenario’s passeren in mijn hoofd omdat je er niks van kunt zeggen… maar het is wel een proces hoor wat gepaard gaat met heel veel verschillende emoties 🥹😅 maar ik kan het redelijk goed van me af zetten! Wat wel helpt is dat we samen hebben besloten dat vanaf morgen mijn wederhelft thuis blijft!! Dat geeft mij wel lucht merk ik!
8 maanden geleden
Reactie op Mrts85
Ja het is heel dubbel en de hormonen werken ook niet echt mee😅! Ik ben me ...
Wat fijn dat je samen zo die beslissing hebt kunnen nemen!
Ik herken wat je zegt. Hier ook een badbevalling thuis gepland en ben over de 40 weken met 0cm ontsluiting. Ik ga voor ons duimen!🤞