1087 Reacties

8 maanden geleden

Vandaag naar gyn voor intake, ben zoooo nerveus terwijl ik weet wat er gaat komen. Lig al twee uur naar t plafond te staren omdat ik t bed nog niet uit wil 😅

8 maanden geleden

Vandaag naar gyn voor intake, ben zoooo nerveus terwijl ik weet wat er gaat ...
Ik heb dat dinsdag (en gisteren) gehad. Vond het achteraf meevallen. Ze denken met je mee en bespreken verschillende scenario's. Inwendig onderzoek deden ze alleen wanneer ik er meerwaarde in zag. Ik wilde dat graag omdat de verloskundige dit bij mij nog niet had gedaan. Verder maakten ze na de CTG nog een echo om te kijken of er nog voldoende vruchtwater was. Hopelijk heb je straks ook een fijn gesprek 😊

8 maanden geleden

Dikke vette knuffel en succes vandaag ❤️

8 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Ik heb dat dinsdag (en gisteren) gehad. Vond het achteraf meevallen. Ze de ...
Ik kan je wel zoenen 🤍

8 maanden geleden

Succes!! 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Mrts85

Heey dames, ik zag deze groep ineens voorbij komen en dacht verhuis maar we ...
Ik verhuis ook lekker mee. Ik ben ook begonnen in de 1-7 feb groep en nu 41+1.. Gisteren gestript, ik had een 'gaatje' dus zal wel net een cm zijn.. vervolgens wel wat gekke krampjes maar verder niks. Morgenochtend weer strippen en anders maandag naar het ziekenhuis om inleiden te bespreken. Ik kijk daar wel tegenop omdat ik toch wel graag thuis zou willen bevallen.. Hopelijk laat ze zich wel eerder zien, maar betwijfel het want heb toch maar weinig voortekenen.

8 maanden geleden

Reactie op Mrts85

Heey dames, ik zag deze groep ineens voorbij komen en dacht verhuis maar we ...
Pfff wat slopend he! Ik hoop voor je dat deze poging tot strippen wat doet voor je! 🍀

8 maanden geleden

Reactie op MamaMiep

Ik verhuis ook lekker mee. Ik ben ook begonnen in de 1-7 feb groep en nu 41 ...
Nou dan mag ik nog niet klagen met m’n 40.2🫣 wachten duurt lang hè… ik hoop heel erg voor je dat het strippen nu wel wat gaat doen!! Succes 🍀

8 maanden geleden

Vandaag 40 weken. Deze week was mentaal en fysiek een uitdaging. Veel gerommel, emo, kind van 4 die zich gedraagt als een klein draakje. Morgen weer controle, ben zo zenuwachtig aan het worden. Aan de ene kant denk ik, ik ben er klaar mee en laat de boel maar beginnen, en aan de andere kant begin ik angstig voor de bevalling te worden.

8 maanden geleden

Van intake naar direct een ballon plaatsen. Help, yes het gaat gebeuren, uhmm help? help.. 😅

8 maanden geleden

Van intake naar direct een ballon plaatsen. Help, yes het gaat gebeuren, uh ...
Ooh dat is wel heel snel. Is alles verder wel goed met jou en de baby?

8 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Ooh dat is wel heel snel. Is alles verder wel goed met jou en de baby?
Ja zeker, we gingen voor een datum om in te leiden op eigen verzoek! Maar door t weekend en de vakantie volgende week werd ik gelijk doorgestuurd 😅

8 maanden geleden

Ja zeker, we gingen voor een datum om in te leiden op eigen verzoek! Maar d ...
Oh wow, wat snel! Hopelijk heb je je mini snel in je armen. Succes! 🍀🤞🏼

8 maanden geleden

Ooh wat spannend!! Dat ging opeens snel 🤭 succes!! 🍀 dat jullie maar snel jullie wonder in de armen mogen hebben 🥰

8 maanden geleden

Wat fijn Ashley! Eindelijk 🍀❤️‍🩹

8 maanden geleden

Ja zeker, we gingen voor een datum om in te leiden op eigen verzoek! Maar d ...
Ah gelukkig. Dacht al dat het misschien bewust heel snel moest. Spannend en heel veel succes 😘

8 maanden geleden

ik moet terug verhuizen naar een groep waar ik eerder in heb gezeten! dinsdag de dertiende bevallen van een gezonde zoon, (via een inleiding.)

8 maanden geleden

De ballon heeft een mooie 2cm gegeven, nu over op de tabletten. Hopelijk vandaag ons meisje in onze armen 🥹🤍

8 maanden geleden

De ballon heeft een mooie 2cm gegeven, nu over op de tabletten. Hopelijk va ...
🌸❤️! Succes lieverd

8 maanden geleden

De ballon heeft een mooie 2cm gegeven, nu over op de tabletten. Hopelijk va ...
Succes!! 😍🍀