1087 Reacties

8 maanden geleden

40+1 en net controle gehad. 2 weken geleden zeiden ze nog dat hij was ingedaald, nu blijkt toch nog niet helemaal. 1 cm ontsluiting, we hebben nu een inleiding gepland voor volgende week donderdag. Ik hoop echt dat het voor die tijd op gang komt, maar ook fijn dat er nu een datum is waar we naar toe kunnen leven. Wel even goed moeten huilen, vindt het nu echt spannend worden en had gehoopt om wat positiever nieuws.

8 maanden geleden

Reactie op Gwennabeez

40+1 en net controle gehad. 2 weken geleden zeiden ze nog dat hij was inged ...
Fijn dat je een datum hebt! Heb je er zelf voor gekozen om ingeleid te worden? Ik ben 41 wk en ze willen liever nog een weekje wachten...

8 maanden geleden

Reactie op HD

Fijn dat je een datum hebt! Heb je er zelf voor gekozen om ingeleid te word ...
Ja, ik ben medisch ivm epilepsie en wil ook niet meer zo lang door blijven gaan. Ik wilde vandaag eerst graag willen kijken of strippen mogelijk is, maar er was te weinig ontsluiting. Ze gaven de keuze aan mij, nu al iets plannen of afwachten tot volgende week en dan pas plannen. Ik kies dan dit keer voor inleiden met 41 weken, een datum om naar toe te leven en dan zien we wel hoe het gaat. Mijn vorige bevalling begon met 40+5, gebroken vliezen (terwijl ze toen nog zeiden die middag: “de boel zit nog potdicht”) en was best heftig. Hopelijk komt de boel voor die tijd op gang, maar het geeft wel even een beetje rust in mijn hoofd.

8 maanden geleden

40.3 vandaag, vanochtend bij het afvegen een beetje bloed en veel slijm (ik gok (deels)slijmprop), de hele ochtend constant lichte krampjes/harde buiken/druk onderin.. net in de auto echt duidelijk 2 weeën gehad (rustige opbouw, piek en weer afbouw).. nu maar ff lekker douchen en nog even op bed en dan hopen dat dit het begin is 🙏🏻

8 maanden geleden

Hier vandaag 41 weken en ze gaan zo een keizersnede uitvoeren. Vanmiddag hebben we dan eindelijk onze baby💖. Ons kindje ligt in stuit en vanwege de termijn vandaag de keuze haar toch te halen middels een keizersnede en niet langer te wachten. Spannend!

8 maanden geleden

Iemand die ook nog helemaal niks voelt qua krampen of andere voortekenen? Morgen 40 weken, maar heb het idee dat het nog wel even gaat duren.. 😞

8 maanden geleden

Reactie op Ellen_e

Iemand die ook nog helemaal niks voelt qua krampen of andere voortekenen? M ...
Ben overmorgen 40 weken en ik voel me net als jou haha zo kut

8 maanden geleden

Reactie op Ellen_e

Ik ven 40+1 en voel ook nog niks van voortekenen..

8 maanden geleden

Reactie op Ellen_e

Ik heb ook amper voortekenen gehad tm vandaag (nu40+3) .. alleen veel harde buiken maar die heb ik al vanaf een week of 20! En 3x 1,5 hele lichte krampjes maar echt minimaal.. verder niks! Bij m’n 1e ook nooit veel voortekenen gehad, hoeft dus niks te zeggen 😊 maar snap je gevoel wel heel erg!

8 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Ik heb ook amper voortekenen gehad tm vandaag (nu40+3) .. alleen veel harde ...
Dit geeft de burger moed haha! Laten we idd hopen dat t allemaal niks betekent ladies en dat we snel de baby kunnen ontmoeten!

8 maanden geleden

Reactie op Gwennabeez

40+1 en net controle gehad. 2 weken geleden zeiden ze nog dat hij was inged ...
Same here! Mijn kindje is ook niet ingedaald & 1cm ontsluiting. Strippen kon helaas niet. (40+3) Ik had 4 dagen geleden nog 0 ontsluiting en baarmoederhals naar achteren toen kon ze helemaal niks voelen. Vandaag accupuntuur geprobeerd. Misschien kan jij dat ook nog proberen? Baat het niet, dan schaad het niet. Er kan nog van alles gebeuren! Gewoon vragen om begin volgende week proberen te strippen. Dan ben je alweer paar daagjes verder en kan van alles gaande zijn in je lichaam zonder dat je het zelf doorhebt.

8 maanden geleden

Reactie op Ellen_e

39+3 en ook nog niks wat lijkt op een voorteken...

8 maanden geleden

Ik blijf ook in deze groep🤗 vandaag opgenomen vannacht of morgen wordt ons kleine meisje of jongetje geboren🥰

8 maanden geleden

Dag dames, Ben vandaag naar mijn officiële laatste controle geweest…. Zondag word een ballon geplaatst… ik ben benieuwd en super bang tegelijkertijd… iemand ooit een ballon? Hoe hebben jullie dat ervaren ?

8 maanden geleden

Reactie op Rainbow 🌈 baby

Dag dames, Ben vandaag naar mijn officiële laatste controle geweest…. Zon ...
Ik heb gister de ballon gehad, kreeg al snel weeën die ik echt weg moest puffen elke 5 minuten maar t hield niet aan. Ik had dan wel 0 ontsluiting dus vandaag de tabletten. Ik vond het niet comfortabel maar het deed geen pijn.

8 maanden geleden

Ik heb gister de ballon gehad, kreeg al snel weeën die ik echt weg moest pu ...
Ooooohhh pff wat heftig… ik heb wel al 2 cm ontsluiting alleen blijkbaar is mijn baarmoedermond niet rijp genoeg… ik ben echt super benieuwd en bang tegelijkertijd Vooral omdat ik niet weet wat ik kan verwachyen

8 maanden geleden

Ooooohhh pff wat heftig… ik heb wel al 2 cm ontsluiting alleen blijkbaar is ...
Ik vond het eerst heeeel spannend en wilde in t ziekenhuis blijven maar ben om half 9 lekker weer naar huis gegaan en dat was zo een verstandige keuze! Heb nog lekker in m’n eigen bedje geslapen 😊

8 maanden geleden

Ik vond het eerst heeeel spannend en wilde in t ziekenhuis blijven maar ben ...
Ben je inmiddels wel al bevallen ?

8 maanden geleden

Ben je inmiddels wel al bevallen ?
Nee mijn lieve kleine meisje vind het te gezellig in de baarmoeder dus ik heb vandaag de pilletjes gekregen en ook die doen helemaal niks. Nu mag ik blijven en gaan we morgen de vliezen breken. Zit wel op 3cm ontsluiting 😅

8 maanden geleden

Nee mijn lieve kleine meisje vind het te gezellig in de baarmoeder dus ik h ...
Pfff heeeeeelll veel succes ik hoop dat alles toch zal meevallen voor je ❤️🥹