1087 Reacties

vor 8 Monaten

Rond half 5 voor de tweede keer gestript (40+4)! Nu door de eigen vk i.p.v. in het ziekenhuis en het was een heel andere ervaring. Deed wel meer pijn en was langer, maar ik heb wel het idee dat dit veel meer kan doen. Aardig wat bloedverlies, maar dat kan erbij horen. Nu wel wat buikpijn en kan mezelf moeilijk een houding geven.. hopelijk zet het door! 🤞🏼

vor 8 Monaten

Ik heb me erbij neergelegd en ga vannacht in het ziekenhuis slapen met medicatie. Ik slaap al 3 nachten niet door de pijn van de voorweeën. Ik trek het niet meer. Jankend aangegeven bij m'n man en jankend m'n moeder gebeld. M'n man heeft de verloskundige gebeld en zij weer het ziekenhuis. Kan vanavond om 21:00 melden. Dan eerst CTG en daarna injectie pethidine. Hopelijk kan ik een paar uur pijnloos slapen.

vor 8 Monaten

Reactie op Rainbow 🌈 baby

Dag dames, Ben vandaag naar mijn officiële laatste controle geweest…. Zon ...
Ik krijg zondag ook een ballontje. Voige zwangerschap ook gehad. Toen had ik haar 6 uur na plaatsen van ballon in mijn armen(36+5)

vor 8 Monaten

Reactie op dk02

Ik heb me erbij neergelegd en ga vannacht in het ziekenhuis slapen met medi ...
Wat enorm sterk van je ❤️ je mag trots op jezelf zijn!

vor 8 Monaten

Reactie op Ave1995

Ik krijg zondag ook een ballontje. Voige zwangerschap ook gehad. Toen had i ...
Aaahh wat spannend hoelaat moet jij aanwezig zijn ?

vor 8 Monaten

Pfff heeeeeelll veel succes ik hoop dat alles toch zal meevallen voor je ❤️ ...
Terwijl ik m’n telefoon weg leg na jou berichtje komt de arts binnen. Ik word vanavond nog doorgeleid. Kleine haar hartslag daalde twee keer dus mijn vliezen worden zo dadelijk gebroken. In eens echt zo een shit bevallen moet ook nog moment 😅😅

vor 8 Monaten

Terwijl ik m’n telefoon weg leg na jou berichtje komt de arts binnen. Ik wo ...
Ooooo!! 🍀🍀🍀

vor 8 Monaten

Aaahh wat spannend hoelaat moet jij aanwezig zijn ?
Om 12 uur bellen, en dan rond 3 uur er zijn. Dan weer na huis en de volgende ochtend vliezen breken. Maar ik hoop stiekem zondag al genoeg cm te hebben

vor 8 Monaten

Gisteren bij gyn geweest, baby wordt erg groot geschat, daarom word ik zondag ingeleid met ballon. Ik ben morgen 40 weken. Ben heel benieuwd hoe snel of langzaam het zal gaan! Wordt nu wel echt!

vor 8 Monaten

Ooooohhh pff wat heftig… ik heb wel al 2 cm ontsluiting alleen blijkbaar is ...
Het kan in 2 dagen wel veranderen. Ik zat dinsdag nog dicht, donderdagochtend krappe 1 cm ontsluiting en baarmoedermond nog stug en vanmiddag rijpe baarmoedermond en 3 cm ontsluiting. Ballon kon/hoefde dus niet meer geplaatst te worden. Volgens mij doet strippen trouwens meer pijn dan de ballon 😅. Zeker omdat je al wat ontsluiting hebt. Tenminste dat zei de verpleegkundige die ik vandaag had. Achteraf had ik me dus voor niks druk gemaakt 😂. Krampen van het strippen nemen dus wat af dus of het moet nog doorpakken vanacht en anders morgenvroeg vliezen breken. Infuus aansluiten dat vind ik persoonlijk heel eng met mijn naaldenfobie. Heb al emla pleisters maar nog iemand tips? 🙈

vor 8 Monaten

Dag dames, Ben vandaag naar mijn officiële laatste controle geweest…. Zon ...
Hier ook zondag een ballonnetje.. Voel met je mee!

vor 8 Monaten

Terwijl ik m’n telefoon weg leg na jou berichtje komt de arts binnen. Ik wo ...
Oh jeetje wat een avontuur ook... Sterkte en succes! 🍀

vor 8 Monaten

Wat zijn er veel meiden die zondag een ballonnetje krijgen, lees er al 4 inclusief mezelf. Laten we hopen dat we allemaal maandag gezond en wel onze kleintjes in onze armen hebben ❤️🍀

vor 8 Monaten

Reactie op dk02

Wat zijn er veel meiden die zondag een ballonnetje krijgen, lees er al 4 in ...
Ja inderdaad! Ik hoop ook echt maandag! Ik ben dan 39.3. Ik vond het plaatsen van een ballon trouwens geen heftige ingreep. Maar 11 jaar geleden bij mijn dochter bleef je nog in het ziekenhuis. En nu mag je na huis dat vindt ik dan wel weer spannend🫢 geniet morgen allemaal van een rustig dagje💕 Ik krijg morgen nog snel een nieuwe cv ketel🤣 hij stopte er van de week mee. Ik ben trouwens wel benieuwd weten jullie wat jullie krijgen?

vor 8 Monaten

Reactie op Ave1995

Ja inderdaad! Ik hoop ook echt maandag! Ik ben dan 39.3. Ik vond het plaats ...
Wij krijgen een zoontje 🩵

vor 8 Monaten

Reactie op Ave1995

Ja inderdaad! Ik hoop ook echt maandag! Ik ben dan 39.3. Ik vond het plaats ...
Wat lekker trouwens met 39+1! Ik zit morgen al op 41, dus ballon met 41+1 😶

vor 8 Monaten

Reactie op dk02

Wij krijgen een zoontje 🩵
Ik ook!

vor 8 Monaten

Reactie op dk02

Wat lekker trouwens met 39+1! Ik zit morgen al op 41, dus ballon met 41+1 � ...
Ja, ik zit al weken aan medicatie voor te hoge bloeddruk. Hij is nu eindelijk oke. Dus ben er nu echt klaar mee. Ook slaap ik vanaf week al niet meer. Fysiek ben ik dus echt helemaal op.

vor 8 Monaten

Vandaag 41 wk en vanochtend gestript. Wat bloedverlies en menstruatie achtige krampen hopelijk zet het door anders zondag poging 2 strippen. Ze hebben me wel alvast doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een ctg/gesprek inleiding as woensdag. 😮‍💨 duurt zo lang nu......

vor 8 Monaten

Wij krijgen een dochter. Mijn zoontje is al 5. Bij hem kreeg ik na langdurig gebroken vliezen (kleine scheur, dus druppelsgewijs vruchtwater verlies) ook een ballon. Was een hele pittige bevalling om tot 10cm te komen, maar had 'm er in 3 persweeën uit! Kreeg toen ook zondagochtend een ballon en maandagochtend half 5 was hij geboren, dus binnen 24 uur.