1087 Reacties
8 maanden geleden
Ik ben dus aanstaande zondag uitgerekend. Mijn eerste dochter was geboren met 39+5. Waardoor iedereen zei deze kleine meid komt eerder dan dr zus. Alsof zij het kunnen weten 😝 maar stiekem begon ik het toch te geloven waardoor ik nu echt baal. Denk dat deze meid nog wel even blijft zitten namelijk. Wel veel last van oefenweeën elke avond maar zet helaas niet door. Heel veel succes dames❤️
8 maanden geleden
Reactie op Ave1995
Ja, ik zit al weken aan medicatie voor te hoge bloeddruk. Hij is nu eindeli ...
Pfff wat moet dat pittig zijn al een hele week! Ik heb nu 3 nachten niet geslapen met de hele nacht door pijnlijke voorweeën. Vannacht slaap ik in het ziekenhuis met slaapmedicatie. Hebben ze jou dat ook aangeboden? Ik twijfelde eerst, want eigenlijk wilde ik het absoluut niet. Maar toch aan overgegeven. Lig nu aan de CTG en dan straks pethidine injectie. Gelukkig mag m'n man bij me blijven slapen. ❤️
8 maanden geleden
Reactie op dk02
Pfff wat moet dat pittig zijn al een hele week! Ik heb nu 3 nachten niet ge ...
Moest vanaf week 1 zijn In mijn vorige bericht. Ik wist dat ik zwanger was door dat ik niet meer in remslaap kwam. En dat is nu nog steeds zo. Heeft met iets hormonaals te maken. Ik heb vorige week dinsdag in het ziekenhuis geslapen. En werdt daarna gelijk medische en kreeg weer nieuwe pillen door dat mijn bloeddruk weer niet goed was.
Ik heb dinsdag 2x de spuit gehad en in totaal 3 uur geslapen er op. Het is echt een ramp🫢
8 maanden geleden
Reactie op Ave1995
Moest vanaf week 1 zijn In mijn vorige bericht. Ik wist dat ik zwanger was ...
Oh jeetje dat is helemaal vervelend zeg. Wel fijn dat je bloeddruk nu in orde is.
Nou ik ben al blij als ik 3 uur slaap, altijd meer dan de afgelopen drie nachten bij elkaar opgeteld 🙊
8 maanden geleden
Gisteren rond half 5 gestript voor de tweede keer, gelijk redelijk wat krampen gehad en bloedverlies. Hoopvol de nacht in, maar vannacht weer niks aan de hand. Vandaag 40+5 en hoop toch echt dat het vandaag op gang komt want na 10 weken thuiszitten en heel wat extra ziekenhuisbezoeken ben ik er echt klaar mee 😣
8 maanden geleden
Wat een timing. Morgen 40 weken zwanger. Dochter van 1.5 heeft hoge koorts en keelontsteking. Ik ben aan het zorgen, kans dat ik zelf ook ziek word en wat nou als de baby vandaag of morgen komt. Dalijk word ze ook ziek. 🤯😭 kan wel huilen
8 maanden geleden
Reactie op mommyofaminaah
Wat een timing. Morgen 40 weken zwanger. Dochter van 1.5 heeft hoge koorts ...
Aaaahw! Hier ook morgen 40 weken zwanger en afgelopen weken veel ziektes hier in huis en elke keer dezelfde angst gehad. Toch probeerde ik er wel vertrouwen in te houden dat wanneer de baby komt het haar tijd is dus ook dat goed komt, en dat het vast niet de eerste baby is die geboren word met een ziek broertje/zusje… liever niet natuurlijk maar die kleintjes zijn behoorlijk sterk! We got this ❤️
Ennn wat ik ook nog in mijn achterhoofd was, was dat mijn zoontje vaak snel weer beter is dus dat de baby maar een dag langer hoeft te blijven zitten en dan is vaak alles weer goed thuis 🤞
8 maanden geleden
Reactie op G_w_e_n_n
Het kan in 2 dagen wel veranderen. Ik zat dinsdag nog dicht, donderdagochte ...
Ja zeker! Washandje met ijsblokje en dan even op de plek van waar je je naaldje gaat zetten
8 maanden geleden
Reactie op Ave1995
Om 12 uur bellen, en dan rond 3 uur er zijn. Dan weer na huis en de volgen ...
Ik moet mij 09:00 melden al… super vroeg voor mijn zondag 🙄 maar goed ik hoop ook zo dat ik geen ballon hoef
8 maanden geleden
Reactie op jwijk1
Ik moet om 8u! Hoop ook dat ik al wat ontsluiting heb....
Spannend nou ik zal morgenochtend je nog even berichtje sturen met hoe en wat aangezien je uurtje eerder aan de beurt ben als ik
8 maanden geleden
Reactie op Ave1995
Wat mogen jullie allemaal al vroeg! Ik mag pas om 12 uur bellen 😑 heeel ve ...
Zodra je niets van ons hoort 😂🙄😭 ik vind het ook spannend