Hi dames
Aangezien het heel leuk is om ervaringen te delen, is dit vaak nog leuker te delen met (aanstaande) mama's die in dezelfde week zijn uitgerekend!
Hoe gaat het met de klachten? Worden de symptomen al minder? Komt er al een buikje? Weten eventuele broertjes/zusjes het al? Weten anderen al van de zwangerschap? Hoe staat het met de eventuele nipt? Of nog allerlei kleine dingen waar je niet per se een eigen topic voor wil openen, maar wel benieuwd bent naar ervaringen! Deel ze vooral hier 🍀😊
Fijne zwangerschap!
Wat een timing. Morgen 40 weken zwanger. Dochter van 1.5 heeft hoge koorts ...
super vervelend!! bij mij begonnen de eerste symptomen van een griepje ook met 40 weken. houd vol! bij mij ging het gelukkig op wonderbaarlijke wijze binnen 2 dagen bijna helemaal over en heb ik maar hele milde klachten gehad! bovendien nemen je moeder-oerkrachten het tzt over! ;) en misschien dat je lichaam nog bewust eventjes wacht tot jij je weer fit voelt! je kan het!
Ballon is geplaatst! Had wat verweking en kleine opening baarmoedermond. Plaatsing ging snel, wel wat pijnlijk maar goed te doen. Nog even aan CTG en dan naar huis.
pffff vandaag 40+5 weken ik ben er zoooooooo klaar mee. Vrijdag op zaterdag nacht wat pijnlijke weeen gehad zakte in de ochtend helaas weer weg ik had gehoopt dat ik vandaag met een baby thuis zou zitten maar ze zit nog lekker bij mama in de buik.
Hoop dat het voor week 41 wel raak is ☺️
Gisteren na 4 hele heftige, pijnlijke nachten en een spannende dag vol weeën, ruggenprik, koorts, antibiotica, sterrenkijker, te hoge hartslag en wat allemaal nog meer erbij kwam kijken, via een onverwachte keizersnede bevallen van ons zoontje! 🩵 Helemaal verliefd! 🥰