Hi dames
Aangezien het heel leuk is om ervaringen te delen, is dit vaak nog leuker te delen met (aanstaande) mama's die in dezelfde week zijn uitgerekend!
Hoe gaat het met de klachten? Worden de symptomen al minder? Komt er al een buikje? Weten eventuele broertjes/zusjes het al? Weten anderen al van de zwangerschap? Hoe staat het met de eventuele nipt? Of nog allerlei kleine dingen waar je niet per se een eigen topic voor wil openen, maar wel benieuwd bent naar ervaringen! Deel ze vooral hier 🍀😊
Fijne zwangerschap!
Ohhh sterkte! Steeds een stukje dichterbij je baby🥰
Ja probeer echt afleiding te zoeken… aangezien de ruggenprik niet echt optimaal werkt een kant is goed verdoofd maar de andere kant voel ik nog erg de weeen om de 2/3 min
Jeetje wat pittig zeg! tijd geven en er goed over blijven praten. veel gelu ...
Ja was heel pittig alles bij elkaar, maar het cliche is waar: je bent het zo weer vergeten 🤭 We genieten onwijs van ons moppie en ik durf inmiddels ook een stukje te lopen of even te staan na de keizersnede. Morgen lekker naar huis!
Ja was heel pittig alles bij elkaar, maar het cliche is waar: je bent het z ...
Ah wat fijn. Nee klopt. zelf uiteindelijk ook een spoedkeizersnede gehad later kwam er toch van alles naar boven en een bevalling opzich is al niet niks . Maar dan heb je nu natuurlijk zoveel gehad in een keer. maar lekker genieten samen!💙💙
Ik begin het aardig zat te worden.
Anyways; herkent iemand het dat het onderste gedeelte van je buik gewoon losjes en “leeg” is? Bij mij is het echt boven mijn navel een grote brok steen.