1087 Reacties

één jaar geleden

Reactie op HoneyTouch

Heb je early testen gedaan en nu een gewone misschien? Dat deze nog niet de ...
Ja klopt. Misschien te snel gereageerd.

één jaar geleden

Reactie op framboosjex

Ja klopt. Misschien te snel gereageerd.
Ik ga voor je duimen 🤞🤞🤞

één jaar geleden

Zeau... Ik weet niet wat het was vandaag, maar maximaal aan de race 😅. Nu in de avond wel weer oké. Verder nog steeds nergens last van hier. Vind het nog steeds zo onwerkelijk.. verwacht gewoon nog ieder moment naar de wc door te kunnen lopen naar boven om een tampon te pakken 😅😂

één jaar geleden

Ik vind het ook nog enorm onwerkelijk. Ik kan mij niet zo goed voorstellen dat er nu echt een kindje in mijn buik groeit en ben bang dat het een grote grap is en ik over een maand een echo krijg en er dan niks te zien is 🙈

één jaar geleden

Reactie op Simsalabim89

Gefeliciteerd! Super spannend toch of je er miss weer 2 krijgt. Had je bi ...
Dankje! De eerste keer zag ik het tijdens de 8 weken echo dat het er 2 waren. En ik was echt kotsmisselijk waardoor ik besloot een test te doen.

één jaar geleden

Reactie op Isgami

Wat leuk zou dat zijn, 2 x een tweeling! Mag ik vragen waaraan je merkte ...
De eerste keer zag ik het tijdens de 8 weken echo dat het er 2 waren. En ik was echt kotsmisselijk waardoor ik besloot een test te doen.

één jaar geleden

Reactie op Fudgie

Ik ga voor je duimen 🤞🤞🤞
Helaas 2 negatieve earlies. 😭

één jaar geleden

Hoiii 👋🏻 Ronde 6 raak en eerste kindje. Sluit me hier graag aan, bijna 4 weken zwanger dus enorm pril maar tot nu toe weinig klachten 🙃 uitgerekende datum hebben ze berekend op 23-02-2024 en ga morgen de verloskundigepraktijk bellen voor de eerste echo.

één jaar geleden

Reactie op framboosjex

Ah nee 😔 sterkte ❤️

één jaar geleden

Reactie op framboosjex

Heel veel sterkte😘

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Streepje is heel erg licht geworden en bloedverlies is toegenomen. Miskraam ...
Bloedverlies was vlak hierna opgehouden, en het was roze/bruinig. Na eergisteren ook geen bloed meer gehad. En de test leek vanmorgen toch weer op te lopen. Wat een rollercoaster. Zit nogsteeds in de onzekerheid, hoop dat ik de komende dagen óf een knaltest krijg óf gewoon ongesteld ga worden.

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Bloedverlies was vlak hierna opgehouden, en het was roze/bruinig. Na eergis ...
Zo lastig dan he die onzekerheid. Hopelijk snel een knal test

één jaar geleden

Zo confronterend dit. Ik werk bij de politie en had mijn halfjaarlijkse schiettoets. Maar nu 4+3, ik ga nu nog niet aangeven dat ik zwanger ben. Is echt te vroeg. Toch maar nagevraagd over hoe of wat bij 1 docent. Maar hoefde mij nu nog geen zorgen te maken. Toetsen weer gehaald 🙏🏻

één jaar geleden

Reactie op framboosjex

Sterkte

één jaar geleden

Hi! Ik ben er ook net achter gekomen, volgens de berekeningen 21 feb! Eerste kindje en vind het megaaaaaa spannend! 🥹 voel me gelukkig heel goed, alleen m’n borsten beginnen al lekker pijn te doen. En wat opgeblazen gevoel. Hoe gaat het bij jullie?

één jaar geleden

Reactie op kimberleyjamie

Hi! Ik ben er ook net achter gekomen, volgens de berekeningen 21 feb! Eerst ...
Borsten en opgeblazen gevoel zijn heel herkenbaar 😅🙈

één jaar geleden

Reactie op kimberleyjamie

Hi! Ik ben er ook net achter gekomen, volgens de berekeningen 21 feb! Eerst ...
Oooh wij lopen synchroon! Hoe leuk! Heb ook dezelfde kwaaltjes als jij! Ook slapeloosheid en geen eetlust

één jaar geleden

Hoi! Sinds gisteren 2 positieve testen en volgens mijn eigen berekening 19 feb uitgerekend, voor ons is dit de 3e zwangerschap en hopelijk ons 2e kindje (1e zwangerschap was een miskraam met 7 weken) 2e zwangerschap mogen voldragen (39+3) van een prachtig meisje, nu 11 maanden. Vind het nog wel een beetje spannend omdat ik 2 weken geleden nog een flinke blaasontsteking/nierbekkenontsteking heb gehad en een zware antibioticakuur hiervoor heb gehad

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Oooh wij lopen synchroon! Hoe leuk! Heb ook dezelfde kwaaltjes als jij! Oo ...
Oh... Ik dacht dat het gewoon aan mij lag maar heb de halve nacht wakker gelegen 🥺... En weinig trek.

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Oh... Ik dacht dat het gewoon aan mij lag maar heb de halve nacht wakker ge ...
100% herkenbaar! Ik lig gewoon echt naar het plafond te staren, deels warmte wss, maar ik krijg mijn slaap niet te pakken. Ook echt een hele opgezette buik, ik lijk onderhand wel al op de helft te zitten joh zo opgeblazen hahaha