1087 Reacties
8 maanden geleden
Vandaag 41-5 gisterenavond en vanochtend grote slijmprop verloren en diarree.. Straks naar het ziekenhuis voor CTG en om inleiden te bespreken, maar wie weet komt het zelf nog op gang..
Ik twijfel wanneer ik evt ingeleid wil worden, aangezien het lijkt alsof mn lichaam toch wat gaat doen.. Eerst dachten we woensdag, maar misschien toch de donderdag..? Iemand tips :)
8 maanden geleden
Hier gisteren voor de derde keer in 1,5 week wéér naar het ziekenhuis met m’n verhoogde bloeddruk. Uiteindelijk weer alles goed (gelukkig), maar we hadden een fijne gynaecologe die gelijk de inleiding voor ons heeft ingepland deze week zodat we niet weer extra heen hoeven voor dit gesprek vandaag of morgen. Geluk bij een ongeluk! Max nog door tot donderdag als het goed is (nu 41w)🤞🏼
8 maanden geleden
“Pas” 40+3 en een geweldige zwangerschap gehad, zou niet mogen klagen, maar deze laatste dagen zijn opeens zo zwaar. Ik ben echt HUGE, niets is meer comfortabel en elke dag ben ik door rugpijn en buikkrampen weer overtuigd dat ze nu wel zal komen maar nee. Hoe houden jullie 41plussers dit in vredesnaam vol? 😅
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik begin het aardig zat te worden.
Anyways; herkent iemand het dat het ond ...
ik heb precies hetzelfde. Onderbuik is bijna slap als gewoon vet haha. Terwijl mijn bovenbuik echt oncomfortabel strak staat🥴😂 Hierdoor dacht ik dat ze niet was ingedaald, want ze zat toch nog zo hoog. Maar gelukkig al een paar weken vast in m'n bekken, nu hopen dat ze snel komt.😂
8 maanden geleden
Reactie op Zomerbaby178
ik heb precies hetzelfde. Onderbuik is bijna slap als gewoon vet haha. Terw ...
Oh, geruststellend dit! Heb echt precies wat jij omschrijft haha! We duimen elke dag dat ze komen! 🫣😂
8 maanden geleden
Vandaag ben ik uitgerekend, maar los van wat menstruatie achtige krampen nog geen voortekenen van een naderende bevalling hier😅 wordt wel spannend nu! Ben zo benieuwd wanneer ze gaat komen.
8 maanden geleden
Reactie op Ellen_e
Hahah dit heb ik ook! Hopelijk blijft het niet zo'n flapje na de bevalling ...
Ik noem het m’n vetschortje 😂
8 maanden geleden
Reactie op kayleevg307
Vandaag ben ik uitgerekend, maar los van wat menstruatie achtige krampen no ...
Hier vandaag ook uitgerekend! Maar al wekenlang voorweeën dus geen touw aan vast te knopen hahaa
8 maanden geleden
Reactie op Ellen_e
Echt he! Hier 40+2, maar kan me echt niet voorstellen hoe het is om nog 1,5 ...
Ja ik merk ook dat elke dag het moment waarop ik gewoon op de bank ga liggen en niks doe een stukje eerder komt 😜