1087 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op mvrp

Net bij de verloskundige geweest om evt. Te strippen maar helaas nog geen o ...
Hier precies hetzelfde: vandaag 40+4 en geen ontsluiting, dus geen mogelijkheden tot strippen. Ik baal ook (want heb wel elke avond krampen, dus hoopte dat dat al wat deed) maar probeer mezelf er aan te blijven herinneren dat het uiteindelijk de baby is die de bevalling in gang zet als zij of hij daar klaar voor is. En misschien heeft hij of zij nog paar daagjes extra in jouw veilige buik nodig 💞 Dat is voor mij een helpende gedachte, hopelijk voor jou ook!

8 maanden geleden

Reactie op Johanna2023

Hier precies hetzelfde: vandaag 40+4 en geen ontsluiting, dus geen mogelijk ...
Hier vandaag weer controle gehad, ben nu 40+3 dus we hebben nu afgesproken dat ik zaterdag langs kom voor een echo (dan dus 41 weken) om te kijken naar de hoeveelheid vruchtwater en om dan te strippen als dat lukt, anders ws maandag nogmaals een poging om te strippen en als dat ook niet helpt dan ws die dag erna rond 41+3 een afspraak in het ziekenhuis voor verder plan. Al zei ze ook dat als ik vanaf zaterdag dus 41 weken zelf aan mag geven als het bijv niet meer gaat qua slapen of wat dan ook dat ik eerder voor afspraak naar het zh kan/ mag. Vind het wel beetje spannend, want het weekend is het juist een invaller die ik nog nooit heb gezien.. dus hoop nu dat die kleine voor vrijdagmiddag of pas na het weekend gaat komen uit zichzelf 😊

8 maanden geleden

Kraamtranen, krampjes, letterlijk 2 slapeloze nachten maar oh wat is ze mooi en lief, wat ben ik moe en onzeker maar trots en blij. 🫠

8 maanden geleden

Meer vrouwen die de slijmprop nog niet verloren zijn? Gisteren was mijn uitgerekende datum en ondanks ik weet dat dit niet hoeft word ik er een beetje onzeker van🙈

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Meer vrouwen die de slijmprop nog niet verloren zijn? Gisteren was mijn uit ...
Yes, 40+6 en nog niks te bekennen

8 maanden geleden

Reactie op charf

Yes, 40+6 en nog niks te bekennen
Hopelijk gaat er snel iets gebeuren🤞🏻🙈

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Hier ook niet: 41 weken nu

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Hier ook nog niet en vandaag 40+4

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Ik ook niet. (39+4)

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Ik ook nog niet, vandaag 40+4

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Ik ook niet hoor, ik ben 41+2 😅

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Hier met 40+5 ook niet en meerdere vriendinnen die vertellen dat het bij hen ook nooit voor de bevalling is gebeurd. So dont worry 😊

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Nop hier ook nog niet! Ben vandaag 40+2

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

haha no worries die hoef je echt niet te verliezen vantevoren! hier bij beide zwangerschappen niet gehad. verloor ik pas tijdens de weeën.😊

8 maanden geleden

Oh wat fijn om te lezen! Hier vandaag een afspraak bij de verloskundige gehad. Mocht de baby er maandag nog niet zijn dan gaan we kijken of we een strippoging kunnen gaan doen.

8 maanden geleden

Hier al 2 dagen weeen zonder dat het doorzet (in de nacht om de 5 minuten, overdag tussen de 7-15 minuten een wee van langer dan een minuut).. net is de verloskundige langs geweest en 2cm ontsluiting deels verstreken. Gelukkig kunnen strippen in de hoop dat dat t zetje geeft om door te zetten. Anders vanavond naar het ziekenhuis voor pethidine zodat ik een nachtje kan slapen na 2 nachten niet geslapen te hebben door weeen elke 5 minuten..

8 maanden geleden

Vannacht rond 02:00 begonnen de weeen, vanochtend de slijmprop verloren en om 17:32 bevallen van onze zoon in het ziekenhuis. Nog een nachtje extra blijven ivm mijn epilepsie, maar tot nu toe lijkt alles prima te zijn. Echt niet verwacht dat hij toch nog voor de geplande inleiding zou komen. Wat een dag! 🥰🫠

8 maanden geleden

Reactie op Gwennabeez

Vannacht rond 02:00 begonnen de weeen, vanochtend de slijmprop verloren en ...
Gefeliciteerd!!!!

8 maanden geleden

Reactie op Gwennabeez

Vannacht rond 02:00 begonnen de weeen, vanochtend de slijmprop verloren en ...
Gefeliciteerd 🥳

8 maanden geleden

Onze kleine meid heeft continue vanaf een uur of 5 dat ze zo onrustig is. Ze krijgt dan haar fles voordat wij gaan eten en vanaf dat moment begint de chaos. Ze wil niet alleen liggen maar ook niet bij ons liggen, lopen, wiegen, troosten niks werkt en dit duurt zeker 2/3 uur voordat ze weer rustig is. De kz zegt dat dit komt door prikkels of dag/nacht ritme maar ik kan haar toch niet 3 uur lang hysterisch laten huilen? “Hoort” dit erbij of heeft iemand tips? Vind t zo heftig…