1087 Reacties

8 maanden geleden

Ik ben vandaag jarig en een maand geleden bevallen. (3+5) ik heb me zelden ...
Gefeliciteerd!! Hier hetzelfde alleen ben ik 10 dagen na de geboorte van mijn dochter jarig en mijn man 13 dagen na de geboorte. Op beide dagen niks gebeurd 😅

8 maanden geleden

Gefeliciteerd ❤️🥳 Hier hetzelfde verhaal; ik ben aankomende dinsdag jarig, ‘s ochtends komt het consultatiebureau langs.. De ouders komen ‘s avonds even, maar of ze nou voor mij komen? 😂 nah.

8 maanden geleden

Ah gefeliciteerd! 🎈 Tuurlijk is het niet raar dat het steekt. Is er iets wat je voor jezelf kan doen om dit gevoel om te draaien. Het is prachtig weer. Misschien kan je even op pad gaan met je dochter en lekker een taartje gaan eten ergens?

7 maanden geleden

Hoe wordt m’n dochter elke keer overdwars wakker terwijl ze ingebakerd en onder een strak dekentje ligt?😂

7 maanden geleden

Veel plezier met je verjaardagslunch vandaag!

7 maanden geleden

Reactie op deemvd

Hoe wordt m’n dochter elke keer overdwars wakker terwijl ze ingebakerd en o ...
Haha herkenbaar. 😂

7 maanden geleden

Ze lacht 🥹

7 maanden geleden

Nog gefeliciteerd! 🥳 en het is heel logisch dat je in deze tijd met een new Born dat gevoel hebt, want idd , alles draait altijd al om hun.. ik hoop dat je vandaag een leuke, gezellige lunch hebt! 😃 waar het even helemaal om jou draait!!😘

7 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Nog gefeliciteerd! 🥳 en het is heel logisch dat je in deze tijd met een ne ...
Het was zo fijn, zijn 2 uurtjes weg geweest, rood vlees op en een wijntje! Voelde ik me jarig? Nee maar heb wel echt genoten 🥰

7 maanden geleden

Pff schrikken mijn man had onze dochter een zetpil gegeven ze is net 1 maand. 37,6 hij wist niet dat dit pas mocht vanaf 3 maanden. Hmm relaxte avond wel voorbij🤯

7 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Pff schrikken mijn man had onze dochter een zetpil gegeven ze is net 1 maan ...
37.6 is nog geen koorts hoor🥹. Maar valt wel iets mee hoor, hoe zwaar is ze? Ik ben afgelopen week met ons zoontje naar de tongriemkliniek geweest en daar behandeld door een huisarts, toen 120 mg zetpil meegekregen die ik evt mocht geven aan hem voor last erna

7 maanden geleden

Reactie op JoKro1992

37.6 is nog geen koorts hoor🥹. Maar valt wel iets mee hoor, hoe zwaar is z ...
Maandag eerste afspraak bij consultatiebureau ze is dan 1 maand 4 dagen. Ik denk rond de 4,5 kilo zoiets. Ik denk dat ze 120mg heeft gehad🤯

7 maanden geleden

Mijn manager wil op kraamvisite komen maar ik neem ontslag na mijn verlof. Voelt heel raar om dr dan te laten komen want ze weet nog van niks. Advies? 🫠

7 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Pff schrikken mijn man had onze dochter een zetpil gegeven ze is net 1 maan ...
Onze dochter had direct na de geboorte (vacuüm) ook een zetpil gekregen in het ziekenhuis

7 maanden geleden

Reactie op Fleur3500

Onze dochter had direct na de geboorte (vacuüm) ook een zetpil gekregen in ...
Ja ik hoorde het van de verpleegkundige op het cb. Was opzich geen probleem. Maar als het niet nodig was niks geven dat was het advies. Überhaupt als ze er geen last van blijken te hebben gewoon geen zetpil. Maar ze gaf aan dat ze inderdaad met operatie of wat jij zegt vacuüm een dubbele dosis geven dat heeft dus eigenlijk gehad🫣😅. Maar goed dan weet ik dat ook weer ik was even bang voor bepaalde bijwerkingen. Ik heb er eigenlijk niks van gemerkt niet eens dat ze beter/langer sliep 🙄

7 maanden geleden

De mega mazzeldagen van de prenatal zijn begonnen! 🥰

6 maanden geleden

Inmiddels is ons wettelijke verlof afgelopen. Gelukkig heb ik nog een maandje extra..al heb ik ergens wel al zin om te werken. Maar nog geen zin om mijn mannetje te missen

5 maanden geleden

Reactie op Britterbal

Inmiddels is ons wettelijke verlof afgelopen. Gelukkig heb ik nog een maand ...
Ik ben deze week weer begonnen en geniet alleen maar meer van hem als ik hem een hele dag heb moeten missen🥺

5 maanden geleden

Onze baby heeft z’n eerste tandje al en de tweede komt er ook al aan.. nog niet eens 4 maand. Nu gaat het baby er wel heeeel snel af🥺❤️

5 maanden geleden

Reactie op JoKro1992

Onze baby heeft z’n eerste tandje al en de tweede komt er ook al aan.. nog ...
Zo snel kan dat dus al echt hihi😱🙈