1087 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Zo snel kan dat dus al echt hihi😱🙈
Ja echt.. ons eerste zoon was 6 maanden. Maar vind dit wel heel snel😂

5 maanden geleden

Reactie op JoKro1992

Ja echt.. ons eerste zoon was 6 maanden. Maar vind dit wel heel snel😂
Heel snel idd meeste beginnen idd rond 6 maanden haha

4 maanden geleden

Onze saar haar bovenste voorstander zijn er ook al bijna door. Ze heeft er veel last van.

4 maanden geleden

Iemand al wezen babyzwemmen? Zo leuk! Saar is nu 5 maanden

4 maanden geleden

Reactie op linsypinsy

Iemand al wezen babyzwemmen? Zo leuk! Saar is nu 5 maanden
K is met 4 maanden begonnen heerlijk

4 maanden geleden

Wij gaan vanmiddag zelf zwemmen (baby nu 4 mnd). In een babygroep zwemmen staat ons niet zo aan haha. Was met mijn oudste naar zoon les gegaan maar vond het vooral akeward zo zingen etc. Dus nu gaan we gewoon lekker zelf, vind dat heerlijk met de kids.

4 maanden geleden

Reactie op Sakinas

Wij gaan vanmiddag zelf zwemmen (baby nu 4 mnd). In een babygroep zwemmen s ...
Ja idd dat zingen vind ik ook ergens een dingetje... Maar ik vind het heel schattig, de papas die ook in t bad zijn ook mee zingen 🙈❤️

4 maanden geleden

Ohh wij gaan morgen voor het eerst baby zwemmen!!! Ben benieuwd!

4 maanden geleden

Mijn kleine man heeft al de waterpokken....nu koorts en heel verdrietig

4 maanden geleden

Reactie op Britterbal

Aah nee wat zielig. Ik twijfel of ons meisje ze ook heeft/krijgt. Op haar beentje een rood bultje en nu 2 in de haarlijn. Is ook wat hangerig maar geen koorts. Ik hoop het eigenlijk niet want volgens mij kan het zijn dat ze die dan nog eens krijgen dacht ik.

4 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Aah nee wat zielig. Ik twijfel of ons meisje ze ook heeft/krijgt. Op haar b ...
Ik twijfelde in eerste instantie of t geen muggen bulten waren. Gezien de planning mbt baby zwemmen arts gecontacteerd om t te checken. Huisarts twijfelde ook een beetje gezien muggen bulten in een bepaald stadium op muggenbulten lijken. Maar gezien een aantal plekjes waar altijd kleding zit, buik en lies dacht ze toch echt aan waterpokken. Volgens deze huisarts kon je t maar 1x krijgen ook zo jong. Ik heb in de omgeving al jaren wat anders gehoord. Beterschap voor je meisje

4 maanden geleden

Reactie op Britterbal

Onze dame ook al… hoop dat ze genoeg antistoffen maakt zodat ze t niet nog een x gaat krijgen

4 maanden geleden

Ohhh zo zielig. Beterschap! Mijn peuter heeft nu ook de waterpokken dus de kleine meid zal ook wel volgen. 😪

4 maanden geleden

Dank jullie wel...... En de opvang belde hij heeft symptomen van de 5e of. 6e ziekte..... Was daar ook een kindje die het had ☹️☹️ en ik kan straks niet knuffelen met mijn mannetje denk ik want ik lig met koorts in bed

3 maanden geleden

Een half jaar alweer........jeetje wat vliegt de tijd

3 maanden geleden

Reactie op Britterbal

O dit hé, ik heb een emo dag vandaag🥹😅

2 maanden geleden

Reactie op Britterbal

Ja wat gaat het snel!!🥹🥹