1087 Reacties

één jaar geleden

Hoihoi, hier 4 weken en 4 dagen zwanger. Ik teste gister positief met clear blue (1-2 weken) Ik ga ook steeds naar de wc met de Verwachting gewoon ongesteld te worden gezien ik wel menstruatie klachten heb (rommelende onderbuik, iets wat links onder in m'n buik krampen etc.) Morgen nog maar een testje om er echt zeker van te zijn en dan maar eens bellen naar een verloskundige 😃 SPANNEND!! Eerste kindje na dik anderhalf jaar proberen

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

100% herkenbaar! Ik lig gewoon echt naar het plafond te staren, deels warmt ...
Hier ook een hele opgeblazen buik! Lijk wel een paar maanden zwanger.

één jaar geleden

Reactie op MelissaTwinmom

Hier ook een hele opgeblazen buik! Lijk wel een paar maanden zwanger.
Minder fijn voor jou.. maar vind het heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben 🥹

één jaar geleden

Ik doe mee met de opgeblazen buiken club en de plafonddienst snachts 🙋🏼‍♀️

één jaar geleden

Opgeblazen buik, pijnlijke borsten en vermoeid. En ohja vandaag voor het eerst zitten janken door de hormonen🤣

één jaar geleden

Hebben jullie ook moodswings? Ik ben echt heel onredelijk naar mijn man maar hij irriteert me gewoon zonder dat hij iets fout doet 🥹🙃

één jaar geleden

Hi allemaal! Ik heb gister positief getest (4 dagen na NOD) en volgens mijn eigen berekening rond 16 feb uitgerekend. Op 28 juni eerste echo gepland! 😬 vind het heel onwerkelijk nog!

één jaar geleden

Reactie op Sietskeinge

Hi allemaal! Ik heb gister positief getest (4 dagen na NOD) en volgens mijn ...
Gefeliciteerd! ❤️

één jaar geleden

Reactie op MKH92

Opgeblazen buik, pijnlijke borsten en vermoeid. En ohja vandaag voor het ee ...
Ik had tot 1 dag na Nod pijnlijke borsten (zoals normaal voor menstruatie), maar nu helemaal weg! Vooral last van winderigheid 🤣 en af en toe krampjes in baarmoeder

één jaar geleden

Hi dames, afgelopen maandag 2 dagen na NOD positief getest 4-5 weken zwanger. Volgens de berekeningen 17 feb uitgerekend😍 6 juli eerste echo!

één jaar geleden

Reactie op Carrie21

Hi dames, afgelopen maandag 2 dagen na NOD positief getest 4-5 weken zwange ...
Oooo wat spannend, proficiat! Ik heb een dagje voor jouw mijn echo!

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Bloedverlies was vlak hierna opgehouden, en het was roze/bruinig. Na eergis ...
16 dpo, heb dus lichte testjes sinds 12dpo. De bovenste test is van dinsdagmorgen, onderste test is van vanmorgen, donderdag. Alleen op 13dpo roze gebloed en daarna niet meer. Er is nog hoop🥹🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama1995

16 dpo, heb dus lichte testjes sinds 12dpo. De bovenste test is van dinsdag ...
Als die oploopt is het oké toch?

één jaar geleden

Ik ben óf 18 óf 25 februari uitgeteld (had 5-wekelijkse cyclus, reken je dan ook vanaf dag start menstruatie, of telt dit dan als 4 weken vanaf je menstruatie?), maar wel 4 positieve early testen! 🤞🏻 Vermoeid en misselijk (maar dat kan ook de spanning zijn), maar verder voel ik denk ik nog niks? Hebben jullie ook dat jullie zo nerveus zijn en nog niet "blij durven te zijn"?

één jaar geleden

Reactie op Kim-23

Ik ben óf 18 óf 25 februari uitgeteld (had 5-wekelijkse cyclus, reken je da ...
Ik ben denk ik ook pas blij als ik de eerste echo gezien heb. Nu is het nog zo onwerkelijk en heb geen idee of het goed zit. Is ook de eerste dus geen idee wat ik moet verwachten.

één jaar geleden

Hoi allemaal, Gisteravond en vanmorgen getest. Volgens mijn eigen berekening 21-2-2024. Het is voor ons het eerste kindje. Spannend allemaal.

één jaar geleden

Reactie op Annee15

Hoi allemaal, Gisteravond en vanmorgen getest. Volgens mijn eigen berekeni ...
Gefeliciteerd !!

één jaar geleden

Reactie op Kim-23

Ik ben óf 18 óf 25 februari uitgeteld (had 5-wekelijkse cyclus, reken je da ...
Ja.. Echt wel. Ik voel me heel gek, onzeker en best zenuwachtig

één jaar geleden

Reactie op SG95

Ja.. Echt wel. Ik voel me heel gek, onzeker en best zenuwachtig
Zo zo lastig. Het maakt inderdaad echt onzeker, en de hoop is er natuurlijk dat het goed gaat. Duurt zo lang, wachten. Maar ik hoop dat we snel mogen gaan genieten! 🧡

één jaar geleden

Jaa! Ik hoop ook gezellig met jullie te kunnen kletsen. Volgens mijn berekening tussen 15-18 februari uitgerekend :)