1087 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Kim-23

Ik ben óf 18 óf 25 februari uitgeteld (had 5-wekelijkse cyclus, reken je da ...
Nee, echt totaal niet nerveus. Komt miss ook omdat het tweede kindje is. Ook een echo geeft je garantie tot de deur 🤷🏼‍♀️. Ik vertrouw op mijn lichaam en zorg er goed voor.

één jaar geleden

Hey meiden! Allereerst wat leuk dat er een groep is voor diezelfde week, gefeliciteerd 🥰 Ik heb gisteren voor het eerst positief getest, mijn nod was afgelopen zaterdag en ben nu 4+2 week. 20 februari is de geschatte uitgerekende datum, 10 juli hebben wij de eerste echo. Echt mega onwerkelijk! Onze situatie is zo complex, dit is echt een cadeautje ❤️

één jaar geleden

Reactie op FemkeO52

Hey meiden! Allereerst wat leuk dat er een groep is voor diezelfde week, ge ...
Hoe leuk, wij lopen gelijk! Zelfde uitgerekende datum! 😎

één jaar geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd! Ik heb dezelfde datum :)

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama1995

16 dpo, heb dus lichte testjes sinds 12dpo. De bovenste test is van dinsdag ...
Wellicht kan je even de huisarts bellen om HCG te laten prikken ? Vorige zwangerschap heb ik de hele zwangerschap bloedverlies gehad. Dus ook aan het begin vd zwangerschap, heb toen een aantal x hcg laten prikken om te kijken of het nou een miskraam was of gewoon bloedverlies!

één jaar geleden

Reactie op Roos0207

Wellicht kan je even de huisarts bellen om HCG te laten prikken ? Vorige zw ...
Dankjewel voor de tip! Ik heb met mijn verloskundige gebeld en van haar moet ik gewoon stoppen met de testjes, en als ik wil volgende week nog 1 doen. Zolang ik niet bloed, vertrouwen hebben🍀 een lijn is een lijn. (Zie foto voor het laatste testje dat ik heb gedaan) Ik heb maar 1 dag roze bloedverlies gehad en nu al 4 dagen niet meer gelukkig. HCG prikken doen ze eigenlijk niet. Woon jij ook in Nederland?

één jaar geleden

Dankjewel voor de tip! Ik heb met mijn verloskundige gebeld en van haar moe ...
Snap ik ! Het belangrijkste is bedenken dat je er niks aan kunt doen. Hoe lastig dat ook is, de eerste weken zijn super onzeker en helemaal als je gevoelig bent voor bloedverlies (zoals ik). Heel licht roze is echt heel herkenbaar, zolang het geen grote stolsels zijn of dat het bloed er echt uit vloeit dan zit het wel goed. Heb zelf ook een MK gehad en zag daar echt wel verschil in.

één jaar geleden

Hier onverwacht vanochtend een positieve test! Kan 10 juli terecht voor intake en eerste echo. Verwacht ook ergens rond 20 februari uitgerekend te zijn. Onverwacht maar super gewenst, ons zoontje is nu 8 maand en daar hebben we 1,5 jaar over gedaan dus helemaal niet verwacht 😊. Als het goed is ga ik half medisch worden ivm vroeggeboorte van onze zoon.

één jaar geleden

Reactie op Roos0207

Hier onverwacht vanochtend een positieve test! Kan 10 juli terecht voor int ...
Wat leuk! Onze beide babys van dezelfde leeftijd straks

één jaar geleden

Dankjewel voor de tip! Ik heb met mijn verloskundige gebeld en van haar moe ...
Hij loopt nog steeds op

één jaar geleden

Hoi, wat leuk dit groepje! 15 februari uitgerekend! Voel me hartstikke goed nergens last van eigenlijk, beetje vermoeid en pijnlijke borsten. Kan nog komen , nu nog maar 5 weekjes natuurlijk!

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hoe leuk, wij lopen gelijk! Zelfde uitgerekende datum! 😎
Ook dezelfde datum! Heb 7 juli de 1e echo :)

één jaar geleden

Reactie op Veer94

Hoi, wat leuk dit groepje! 15 februari uitgerekend! Voel me hartstikke goed ...
Leuk hier ook de 15e uitgerekend.

één jaar geleden

Meer dames hier die al opgezette buik hebben🙈. Ik kan dit echt niet goed verbergen hoor. Ja achter een hobbezak🙈😅

één jaar geleden

Wauw, mijn testen lopen echt fantastisch op! 4+3 vandaag 🥰

één jaar geleden

Reactie op Annemiek38

Meer dames hier die al opgezette buik hebben🙈. Ik kan dit echt niet goed v ...
Ja, alsof ik al op de helft ben 😂

één jaar geleden

Reactie op tenSeldam

Ook dezelfde datum! Heb 7 juli de 1e echo :)
Hoe leuk! Ik 5 juli 🥰

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Wauw, mijn testen lopen echt fantastisch op! 4+3 vandaag 🥰
Gefeliciteerd 🎉

één jaar geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ja, alsof ik al op de helft ben 😂
Nou echt. Ik zei tegen mijn vriend dat ik al zo dik was terwijl ik zat zag ie t niet zo. Tot ik stond. Hij vroeg gelijk of t een 2ling was🙈. Want vorige keer was ik toch niet gelijk zo dik. Uh nee toen zag je bij week 15 ofzo ergens t pas een beetje. Lijk nu al bijna 20w🙈

één jaar geleden

Zijn er dames die ervaring hebben met GIGANTISCHE chaggereinigheid en irritatie en mij daar wellicht wat tips in kunnen geven? Ik wil momenteel echt iedereen tegen hun hoofd aan slaan überhaupt als ze al maar een vraag stellen waarvan ik denk “ben je dom of doe je dom?” Maar zo zit ik eigenlijk helemaal niet in elkaar.. z