1087 Reacties
één jaar geleden
Reactie op anoniemmoesje
Zijn er dames die ervaring hebben met GIGANTISCHE chaggereinigheid en irrit ...
Geen tip. Ik heb geen filter maar heb t wel gelijk door. Dus hier komt de correctie en verontschuldigen gelijk er achter aan.
één jaar geleden
Hoi allemaal.
Wat fijn zeg deze groep! Ben als het goed is 16 februari uitgerekend. Nu 5 weken.
Mijn eerste kindje dus geen idee wat me te wachten staat.
Ben heel erg benieuwd naar de symptomen die jullie ervaren. Zelf pijn aan mn borsten en voel dat er van alles in mn buik gaande is maar doet geen pijn.
De eerste dagen voelde ik alsof er een soort gekke waas over me heen zat. Moeilijk uit te leggen. Voel me nu weer normaal gelukkig.
één jaar geleden
Hoi allemaal.
Wat fijn zeg deze groep! Ben als het goed is 16 februari ui ...
Heb trouwens ook hele erge last van eczeem. Heb mn hele leven al eczeem maar was nu al jaren onder controle, maar nu opeens weer erge last van en hormonecremes mag ik helaas vanwege de zwangerschap niet gebruiken.
één jaar geleden
Heb trouwens ook hele erge last van eczeem. Heb mn hele leven al eczeem maa ...
Sterkte ermee. Mijn huid problemen komen ook weer op. Gelukkig geen eczeem dus jeukt niet. Maar toen ik vorige keer in zwangerschap jeuk kreeg op rug heb ik verkoelende zalf gekocht bij de apotheek. Werkte zo heerlijk verlichtend. Misschien zo iets nog idee voor de eczeem, houd t ook gelijk goed vet. Levomenthol gel is t.
één jaar geleden
Heb trouwens ook hele erge last van eczeem. Heb mn hele leven al eczeem maa ...
Ik weet niet of je Instagram hebt, maar kijk ff op het profiel van Joep Rovers
één jaar geleden
Oi, vandaag wat spikkels gekleurde vlekjes in mijn inlegkruisje. Ook enorm opgezette buik deze avond.
Bij mijn vorige zwangerschap ook 2 lichte bloedingen gehad. Zegt weinig want heb nu baby van 8mnd aan de borst liggen.
Ik heb er vertrouwen in, maar toch is plassen op dit moment wel spannend
één jaar geleden
Mijn andere 2 (nu 6 en 3 jaar) waren een heel ZH traject.
Na een hele hele grote shock en vol verbazing en natuurlijk totaal onverwachts! Wij moesten dit ook even verwerken💙💖 Mogen wij in Februari 2024 ons 3de wondertje, ons mega cadeautje verwelkomen is ons gezin en worden Elijah&Cataleya trotse grote broer&zus💙💖
één jaar geleden
Reactie op Annemiek38
Meer dames hier die al opgezette buik hebben🙈. Ik kan dit echt niet goed v ...
Jaaa!! Dit is nu al mijn buik. Zo GIGANTISCH opgezet. Ik kan ook al ruim een week heel slecht poepen. Dus tips zijn welkom.
één jaar geleden
Reactie op FemkeO52
Oh wat leuk! En wat toevallig dat je op dezelfde data bent uitgerekend! ❤️
...
Nee, wij hebben 5 Juli de echo, dus ietsje eerder 😊
één jaar geleden
Reactie op Annemiek38
Geen tip. Ik heb geen filter maar heb t wel gelijk door. Dus hier komt de c ...
Ohh erg he.. Bij mij eindigde het gisteren in de meest extreme huilbui die ik ooit gehad heb, die bleef ook nogal lang doorsudderen.. 🥲
één jaar geleden
Mijn darmen zijn ook lekker over hoop! De ene dag aan de dunne, nu is het weer hard werken 😂 nou ben ik op vakantie dus een beetje obstipatie vind ik niet erg 🤭 omdat ik veel vegan eet kom ik moeilijk aan mijn calcium dus ik slikte tabletten waar calcium en magnesium in zat maar dan had ik elke dag dunne ontlasting, dus nu overgestapt op puur calcium en dat is veel fijner. Mocht het weer te vast gaan zitten kan ik die met magnesium nemen voor de afwisseling haha
één jaar geleden
Hoi allemaal.
Wat fijn zeg deze groep! Ben als het goed is 16 februari ui ...
Leuk! Zelfde datum als ik (als mijn berekening klopt ;)) . Ik heb vooral last van veel geborrel in mijn buik en enthousiaste stoelgang, haha. En in de avond een wat drukkend / ‘vol’ gevoel in m’n baarmoeder met af en toe klein steekje. Verder prima! Ben nu 5 weken en 1 dag. Hopelijk blijft het zo… 🤞🏼
één jaar geleden
Reactie op Tigerlilly
Oi, vandaag wat spikkels gekleurde vlekjes in mijn inlegkruisje. Ook enorm ...
Wat spannend zeg. Opgezette buik hebben we volgens mij allemaal, mocht dat je gerust stellen.
één jaar geleden
Reactie op Suusxb
Ik ook, vorige zwangerschap ook zo erg gehad toen.. heel fijn die hormonen ...
Vervelend zeg. Wat doe jij om de eczeem wat te verminderen? Echt vervelend als je al jaren stabiel bent en t nu opeens weer begint. Wat gebruik jij om t te verminderen?
één jaar geleden
En dan vooral bv kussen en kruik!! Kruik sowieso handig! We hebben straks winter baby's dus 2 is echt wel handy. En een kussen niet zozeer voor bv maar straks met slapen erg fijn en wij zetten de baby in de bank regelmatig en dan zo'n kussen om der heen, valt ze niet.
De dombo (dacht dat die zo heet) voedingskussen hebben wij nu, erg prijzig. kan mij niet voorstellen dat deze slechter is.