1087 Reacties
één jaar geleden
Reactie op MelissaTwinmom
Jaaa!! Dit is nu al mijn buik. Zo GIGANTISCH opgezet. Ik kan ook al ruim ee ...
T gekke is dus ik ga iedere dag goed naar de wc (narmaal om de 1/2 dgn. Maar ondanks dat toch mega opgezet🤷🏼♀️
één jaar geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ohh erg he.. Bij mij eindigde het gisteren in de meest extreme huilbui die ...
Erg he. Ik zat avatar te kijken op gegeven moment huilen en stopte gewoon niet meer🙈
één jaar geleden
Ik heb ff vergelijking gemaakt met mijn vorige zwangerschap. De buik die t meest overeen komt is pas met 22w🙈, best bizar nu net zo dik van alleen darmen toen was t van een kind. Ben benieuwd, vorige keer bleef ik plat tot dik 15w en plopte hij met 15+5 ineens naar buiten. Maar lijkt wel of mijn lijf t herkend en denk oke plop we maken alvast ruimte🤣🤷🏼♀️.
één jaar geleden
Reactie op Annemiek38
Ik heb ff vergelijking gemaakt met mijn vorige zwangerschap. De buik die t ...
Maar je ziet een duidelijk verschil met opgezette buik en zwanger. Zwanger komt vanaf je schaambot zeg maar. Ons huidige darmen buikje zit hoger
één jaar geleden
Vervelend zeg. Wat doe jij om de eczeem wat te verminderen? Echt vervelend ...
Ja dit. Is al een tijd stabiel en nu is het er weer. Bij mij werkt smeren met vaselinecremes zoals cetomacrogol etc niet bevorderd. Smeert het dicht waardoor ik nog meer jeuk krijg. Ik doe er dus eigenlijk zo min mogelijk mee. Dat werkt voor mij het beste. Niet te vaak en heet douchen. Verder weet ik dat het door de hormonen komt dus eigenlijk gewoon uitzitten helaas..
één jaar geleden
Reactie op Tigerlilly
Maar je ziet een duidelijk verschil met opgezette buik en zwanger. Zwanger ...
Ja is ook echt wel andere buik. Want hier zit nog geen kind in de weg. Kan nog gewoon tegen aanrecht leunen🤣. Maar vorige keer had ik dit helemaal niet dus is helemaal nieuw🤣. Wel benieuwd of de echte baby buik nu eerder komt of ook weer rond 15/16weken.
één jaar geleden
Reactie op Annemiek38
Ja is ook echt wel andere buik. Want hier zit nog geen kind in de weg. Kan ...
Ja ben ook benieuwd. Vorige keer vanaf week 11 foto's gaan maken en nu al week 4, gewoon grappig. Toen begon je pas vanaf week 18 een beetje wat te zien.
één jaar geleden
Reactie op Tigerlilly
Ja ben ook benieuwd. Vorige keer vanaf week 11 foto's gaan maken en nu al w ...
Gek he hoe snel je lichaam bij de 2e denkt oke uitpuilen maar🤦🏻
één jaar geleden
Reactie op Annemiek38
Gek he hoe snel je lichaam bij de 2e denkt oke uitpuilen maar🤦🏻
Ja ben benieuwd. Komt door je buikspieren die nu weten hoe ze moeten wijken
één jaar geleden
Reactie op Tigerlilly
Ja ben benieuwd. Komt door je buikspieren die nu weten hoe ze moeten wijken ...
Ja die waren hier hoe dan ook nog niet in vorm 🤣😜
één jaar geleden
Hoi dames,
Volgens mijn eigen berekening nu 4+3 en dus uitgerekend op 20 februari.. Ik heb 10 juli de 1e echo, spannend! Aangezien mijn beste vriendin vaak al voelt dat iemand zwanger is voordat ze een test doen, heb ik haar na een week ontwijken maar vertelt dat ik zwanger ben. Ze appte me dat ze heeft gedroomd dat het een tweeling is 😱 en ik heb zelf vannacht gedroomd dat het een meisje is.
Ik roep al vanaf dat ik mij kan herinneren dat ik ooit mama wil worden. Echt zo vreemd om te beseffen dat ik nu gewoon zwanger ben van ons eerste kindje 🥰
één jaar geleden
Hebben jullie ook af en toe last van lichte krampen in onderbuik/zeurend gevoel. En soms beetje uitstraling naar onderrug. Zeker niet te vergelijken met menstruatie krampen hoor maar toch een licht zeurend gevoel soms.
Benieuwd of meer van jullie dit zo ervaren?
één jaar geleden
Reactie op kimberleyjamie
Hebben jullie ook af en toe last van lichte krampen in onderbuik/zeurend ge ...
Ja, dit heb ik ook! Aan het begin was het meer een gevoel van uitrekken, maar nu inderdaad meer lichte krampen welke uitstralen naar mijn benen en onderrug.
één jaar geleden
Reactie op kimberleyjamie
Hebben jullie ook af en toe last van lichte krampen in onderbuik/zeurend ge ...
Yes, al vanaf het begin!
één jaar geleden
Reactie op FemkeO52
Oh wat leuk zeg, spannend! Laat vooral weten hoe het is gegaan, zo spannend ...
Doe ik! 🥹 kan niet wachten dat hartje te zien..
één jaar geleden
Vannochtend heb ik mijn knal test gehad, dit wilde ik graag zien. De streepjes zijn mooi op blijven lopen maar ik wilde graag een knaltest. Nu stop ik ook met testen, ik ben helemaal blij 🙃