1060 Reacties
3 jaar geleden
23 feb! Wel last van pijnlijke borsten en lichte krampen, hetzelfde als mijn vorige zwangerschap
3 jaar geleden
Zojuist een positieve early CB test, helemaal door het dolle heen!🙂
25 februari uitgerekend ✌🏼
3 jaar geleden
25 februari ook! Afgelopen zondag al positief getest. Alleen last van pijnlijke borsten en gezwollen buik. Dit is mijn eerste zwangerschap.
3 jaar geleden
Reactie op Shiloh
Helaas vanochtend getest en het was negatief.😢
Balen! :(
3 jaar geleden
Ik heb vanochtend gesport en vanmiddag een zware doos getild. Ik kan dus logisch beredeneren waarom ik net wat roze afscheiding had. Maar oh wat is dit weer slopend.. deze keer mag het gewoon echt niet mis gaan 😢
3 jaar geleden
Hoi dames, ik heb nog geen test gedaan maar denk dat ik gisteren een innestelingsbloeding heb gehad. Ook wat lichte krampen sinds afgelopen weekend en sinds deze week wat pijnlijke borsten (heb ik normaal nooit). Denk dat ik zondag een vroege test ga doen van Sensitest. Spannend!!! Hoe hebben jullie de datum vastgesteld? Eigen berekening geweest?
3 jaar geleden
Reactie op Lotteke1995
Hoi dames, ik heb nog geen test gedaan maar denk dat ik gisteren een innest ...
Ik ook nog geen test gedaan.. nod 19e dus maandag..probeer ook dan pas echt een test te doen ook al wil ik nu al heel graag.. vandaag al steeds misselijk en hoofdpijn.
Bereking qua datum via internet gedaan.. 26 feb als t raak mag zijn
3 jaar geleden
Reactie op Kim-23
Ik ook 25 februari, volgens mijn eigen berekening! Hebben jullie ook dat ju ...
Ja dat heb ik ook hoor! Iedere keer als ik naar de wc ga ben ik bang om bloed te zien. Ik probeer er minder aan te denken en toch wat blijer te zijn en te genieten van het idee.. maar het blijft nog onzeker natuurlijk. Lastig! 🤗
3 jaar geleden
Reactie op Sniefie
Duim voor je!! Mis iets rustiger aandoen..? Wanneer 1e echo?
Ja sinds daarna rustig aan gedaan inderdaad en dat ga ik de komende tijd ook echt doen! Ik heb nog geen echo gepland omdat mijn vriend het nog niet weet 🤭
Die is druk met z’n werk en ik wil het dus zondag als verrassing vertellen
3 jaar geleden
Ja sinds daarna rustig aan gedaan inderdaad en dat ga ik de komende tijd oo ...
Wat knap dat jij dit zolang voor je kan houden! Knal je niet uit elkaar? 😁
3 jaar geleden
Reactie op HoneyTouch
Wat knap dat jij dit zolang voor je kan houden! Knal je niet uit elkaar? 😁 ...
Jawel hahaha. Maar ik weet gewoon dat hij zo blij verrast gaat zijn. Dus dan lukt het nog wel heel even om me in te houden