1003 Reacties
9 maanden geleden
Hier ook een cosleeper op onze kamer. Wel zo fijn met de nachtvoedingen ❤️ Bij ons dochtertje bijna een half jaar gedaan. Pff en dat laatste trimester. Vooral de laatste weken voor verlof vind ik intens met werk afronden en nog allemaal verplichtingen. Van mij mag het verlof beginnen 🤣
9 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Dank voor jullie reacties. Wij hebben een ledikantje op de babykamer, direc ...
Bij ons zit er een complete verdieping tussen onze kamer en de babykamer. Daarnaast lijkt het me prettig om (als dat lukt) borstvoeding in bed te geven, dus hebben wij twee wiegjes voor de nacht op onze kamer staan.
Maar overdag gaan ze wel in hun eigen ledikantjes, wil toch wel dat ze aan hun kamer wennen.
9 maanden geleden
Pfoeee, al 2 dagen last van wss een knelzittende tussenribspier. Knetter dat is echt naar!! Net weer de verloskundige gebeld en een oefening meegekregen. Hopelijk gaat het gauw over. Misschien is m'n lijf gewoon klein met 1.63 voor onze baby die iets voorloopt op schema. 🥴
9 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Pfoeee, al 2 dagen last van wss een knelzittende tussenribspier. Knetter da ...
Can I join your club?! Hier ook 1.63 met een baby die ietsje groter is, maar héél bewegelijk. Ik heb het idee bont en blauw te zijn vanbinnen van haar gewring 🥴
9 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Pfoeee, al 2 dagen last van wss een knelzittende tussenribspier. Knetter da ...
Ooh klinkt heeel pijnlijk. Hopelijk gaan de oefeningen wat helpen!
9 maanden geleden
Reactie op MBak95
Inmiddels 31+1 en vandaag bij de verloskundige geweest voor controle. Zeer ...
Update met 33+3: vruchtwater is weer helemaal goed op peil en de kleine man is weer helemaal goed gegroeid! Dus alle angst om niks, gelukkig 😀
Alleen.. hij ligt nog steeds in stuit. Dus dat moet nog wel even anders 😅
9 maanden geleden
Verlof..... was ben ik daaraantoe zeg! Nu heerlijk even niks en de laatste loodjes uitzitten.
9 maanden geleden
Reactie op Jolanda 2501
Verlof..... was ben ik daaraantoe zeg! Nu heerlijk even niks en de laatste ...
Ooh fijn he! Hier ook officieel verlof. Heerlihk
9 maanden geleden
Reactie op dani4
Is het gek dat ik nog niet aan verlof denk!?
Heb gevraagd of ik onder voor ...
Nee hoor, maar ik heb er nog 2 rondlopen thuis en ben op dit moment echt niet fit met een stevige verkoudheid. Dus werken was echt een opgave, en nu gewoon het fijne vooruitzicht van 2 dagen in de week niemand thuis. Kan ik eindelijk de bekleding van de wieg wassen en alle kleertjes enz. En gewoon ook eens even zitten met een warme kop thee...
9 maanden geleden
Reactie op Jolanda 2501
Nee hoor, maar ik heb er nog 2 rondlopen thuis en ben op dit moment echt ni ...
Is ook begrijpelijk, dan is het ook een beste opgave. Helemaal als je niet zo fit bent.
Ik voel me (gelukkig) nog wel redelijk fit.
Moet ook zeggen dat het mijn 4e is. Altijd spannend maar laat het allemaal gebeuren.
Ben ook wel erg laat met alle spulletjes enzo hoor. Dus komt misschien ook daardoor dat ik zoiets heb van laat mij maar lekker nog even werken.
De spullen, bedje, wagen, badje en eigenlijk alles behalve de commode wordt 1 feb pas bezorgd. 😅
Denk dat als dat er is, ik wel wat kan gaan keutelen…
Hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen! 🍀
9 maanden geleden
Ik ben officieel NIET meer medisch! 🥳 wat cool, ik was medisch vanwege voorgaande operaties maar alles gaat zo goed -buiten wat klachtjes natuurlijk- dat ik de laatste weken met de verloskundige de controles/echo’s mag doen ipv ziekenhuis ☺️ heel fijn! Morgen 34 weken, meisje nog niet ingedaald, dus hopelijk blijft ze lekker liggen zoals ze ligt.
9 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik ben officieel NIET meer medisch! 🥳 wat cool, ik was medisch vanwege voo ...
Ze hadden het wel over een placenta bibolata? Nog nooit over gehoord, al die keren niet, dus probeer me daar niet te veel van aan te trekken, ze zeiden ook dat ik me geen zorgen moest maken.
9 maanden geleden
Hij heeft nagedacht, EINDELIJK! We zijn eruit wat betreft de namen, vraag me nu af waarom we daar zoveel woorden om hebben gehad. 😅 ik ben blij!
9 maanden geleden
Reactie op Picasso24
Fijne updates dames! 😊
Hier is volgens mij nu de indaling begonnen. Last ...
het gevoel van indalen is bij mij al een paar weken.. bij de laatste echo was de baby nog niet helemaal ingedaald maar de gynaecoloog verklaarde dat de baby alvast oefent dus lekker naar beneden duikt en er weer uitgaat 🤗 Nu wel sinds zaterdag echt last van pijnlijke voorweeën en harde buiken nemen toe 🥲 Het is opeens een stuk moeilijker om een stukje te wandelen bijvoorbeeld.
9 maanden geleden
Reactie op Picasso24
Fijne updates dames! 😊
Hier is volgens mij nu de indaling begonnen. Last ...
Hier nog niet! Wel af en toe een wat beurs gevoel, maar dat is meer omdat ze druk is dan indalen.
9 maanden geleden
Reactie op lotusxelise
het gevoel van indalen is bij mij al een paar weken.. bij de laatste echo w ...
Pfoe, je lichaam is al druk bezig met de voorbereiding! Wat vervelend die pijnlijke voorweeën. Hopelijk is de baby snel goed ingedaald.