1003 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op karien84
Ik nu 34+4. Laatste controle vorige week dinsdag gehad, lag goed maar nog n ...
Ook spannend!
Veel aan de hand bij iedereen!
Ik hoop vooral dat ze nog draait naar hoofdligging.
9 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Oh heftig! Heb je je een beetje kunnen vermaken al die tijd? Of heb je verv ...
Typfoutje trouwens, ben al 35+4 ipv 34+ weken. Heb al een zoontje rondlopen, dus tot november was hij 4 dagen per week thuis om te verzorgen/vermaken, andere dagen naar de crèche. Wouden we houden voor zijn structuur en mij rust tussendoor. Sinds november gaat hij 4 dagen per week naar school, nu sinds Nieuwjaar oefenen met 5de dag, maar vorige week was hij ziek thuis. Heb genoeg projectjes in en rond huis (en tuin) om me bezig te houden. Nog niet eens klaar met de grote kuis 😆😉
9 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Hier hoofdligging en ligt heel diep. Hij is bijna volledig ingedaald, maar ...
Nou, hartstikke goed nieuws toch? 🥰 aftellen!
9 maanden geleden
Reactie op karien84
Typfoutje trouwens, ben al 35+4 ipv 34+ weken. Heb al een zoontje rondlopen ...
Haha ja zal je net zien dat je niet eens alle klussen klaar krijgt 😂 Als er al een kind rondloopt blijf je inderdaad al genoeg bezig en in een ritme, merk ik nu ook met mijn zwangerschap. Bij de eerste dacht ik, goh ik moet er maar even op uit even fietsen of wandelen. Nu denk ik bij elk moment dat het kan, ik ga liggen 😂 heel verschil haha
9 maanden geleden
Reactie op MBak95
Ze gaan hem volgende week vrijdag proberen te draaien... vind het wel spann ...
Spannend hoor! 🍀🍀🍀 🤞🏻🤞🏻
9 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Hier hoofdligging en ligt heel diep. Hij is bijna volledig ingedaald, maar ...
Fijn dat hij goed ligt! Benieuwd hoe groot hij uiteindelijk zal zijn!
9 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Haha ja zal je net zien dat je niet eens alle klussen klaar krijgt 😂 Als e ...
Ja herkenbaar! Keijg genoeg beweginf ahha.
Qua klussen, Wij zijn ook zo ontzettend laat met alles.
En ik speel nu af en toe doktertje met hem. Of standbeeldje.
Ik ben wel de patiënt die op de bank gaat liggen.😁 dan geef ik hem een oud rolletje verband en kan ik een kwartiertje extra rusten haha.
9 maanden geleden
Reactie op MBak95
Ze gaan hem volgende week vrijdag proberen te draaien... vind het wel spann ...
Ooh spannend! Hopelijk draait hij toch nog zelf voor die tijd of een succesvolle versie 🍀
9 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Ja herkenbaar! Keijg genoeg beweginf ahha.
Qua klussen, Wij zijn ook zo on ...
Haaha, das nog eens een idee! Vandaag alweer een aantal dingen gedaan (die niet eens op de todolijst stonden 🙈🤣, maar ook belangrijk zijn!), zoals de hoes van de matras wassen... Ben eigenlijk doodop maar ga nu toch nog rap paar dingen van de to do lijst ook doen, vooraleer de oudste thuis komt van school.
9 maanden geleden
Reactie op karien84
Om je toch wat hoop te geven: onze 1ste is nog spontaan gedraaid op 38 weke ...
Dat lees ik vaker inderdaad! Ik verwacht het bij ons echt niet meer. In totaal is het 5x geprobeerd (dinsdag 3x en gisteren 2x) en hij kwam telkens op hetzelfde punt niet verder. De gynaecoloog denkt dat de vorm van mijn baarmoeder ervoor zorgt dat het niet lukt. Ik merk ook dat ik de duidelijkheid nu wel prettig vind en niet te veel wil hopen dat het toch nog verandert, daar werd ik de afgelopen weken heel onrustig van😅
9 maanden geleden
Meisje is weer goedgekeurd en groeit mooi volgens haar eigen lijn ☺️👍🏼 morgen 36w, dit was de laatste echo… spannend!
9 maanden geleden
hier goed nieuws, Ze is gedraaid en ligt nu met hoofdje naar beneden. Ik hoop dat ze wat gaat indalen
9 maanden geleden
Vandaag ook de laatste echo en controle bij de gynaecoloog. Het ging allemaal zo gehaast dat ik niet eens weet of de baby nu is ingedaald? Geen idee , bloeddruk was 150 + terwijl ik altijd een lage bloeddruk heb. Moest gelijk bloedprikken en urine inleveren en moet de uitslag nog afwachten. Baby is een p99 ( wordt 3400 gram geschat ) wat toch wel meevalt maar door alle commotie ervaar ik stress ..