1003 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op MBak95
Nou écht wel. Ik heb vandaag ook mijn laatste werkdag. Zo'n gek idee!
Wer ...
succes met je laatste werkdag!
9 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
ja tijd vond ik ook snel gaan! maar ik heb dan al wel een tijdje verlof!
...
Gek maar ook wel lekker 😃 even geen verantwoordelijkheid wat betreft werk. Maar zag mijn collega’s net al weer toen ik mijn zoontje naar de psz moest brengen, ik werk in het zelfde gebouw 😂
9 maanden geleden
Zometeen naar de VK, omdat ik gedeelde zorg had zijn ze “ff vergeten om de bevalling door te spreken” Ben benieuwd.. en de ditjes en datjes ff bespreken denk ik; afgelopen vrijdag laatste echo gehad en was mijn bloeddruk ineens “hoog”. Nog prima binnen de maatstaaf, maar met mijn bloeddruk die al de hele zwangerschap laag is vind ik het toch een dingetje.
9 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Zometeen naar de VK, omdat ik gedeelde zorg had zijn ze “ff vergeten om de ...
Alles was perfect en de baby is helemaal ingedaald en ligt vast!
9 maanden geleden
Wow ik heb ff het besef momentje dat ik binnen 3-5 weken de naam “mama” draag. 😳 Februari komt in de buurt….
9 maanden geleden
fijn dat jullie controles goed waren!
het komt echt dichtbij nu!
Ik ben echt benieuwd wanneer ik deze keer ga bevallen. Voor mij gevoel heb ik nog 4,5 week te gaan, maar het kan ook eerder komen natuurlijk. (Toen bij 41+1)
Ik heb, net als de vorige keer, nog totaal geen signalen dat de baby er al aan zit te komen. Die paar harde buiken bij inspanning tellen niet.
9 maanden geleden
Reactie op Picasso24
Ja bizar hè! Heb precies hetzelfde.
Zo gek ook dat je niet weet of hij mo ...
Jaa! Dat is het “lastige” ook! Hihi
9 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Wow ik heb ff het besef momentje dat ik binnen 3-5 weken de naam “mama” dra ...
Hahahaha sorry ik moet even lachen om mezelf want ik denk dus nu elke keer “omg, loop ik straks met onze beeb… denken ze allemaal dat ik tienermoeder ben!!!”
Ik ben 27…. 😂🤡
9 maanden geleden
Ik heb nu sommige dagen echt flink last van misselijkheid. Heb antagel gehaald en soms gooi ik er nog een rennie tegenaan, maar helpt niet altijd. soms helpt goed avondeten, soms maakt dat het juist erger. Beeb ligt al wel heel laag in het bekken. dus meer ruimte gaat er niet komen. Moet nog wel tot 27 februari. Jullie nog goede tips?
9 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Ik heb nu sommige dagen echt flink last van misselijkheid. Heb antagel geha ...
Cola en gewone chips willen ook nog wel eens helpen bij misselijkheid. Of vanille vla
9 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
vanillevla toegevoegd aan de lijst voor morgen🤗
Hoop dat het iets helpt 🫶🏼 oma weet raad (dat is een site) heeft vaak ook mega goede tips!
9 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Ik heb nu sommige dagen echt flink last van misselijkheid. Heb antagel geha ...
oeh lastig, het is echt zoeken.
bij mij helpt zoute chips of zure snoepjes. Soms een appeltje.
gember(thee)
Ik eet nu over de hele dag wat meer en vaker, sinds ik dat doe ben ik ook minder misselijk. (En minder last van maagzuur)
Evenl iets eten voor het slapengaan en zoute crackers (de groene van lu) naast het bed.