1003 Reacties
9 maanden geleden
Zo. Zijn er meer die last hebben van vet lijpe cravings? Ik liep vandaag in een niet nader te noemen ontvangsthal waar ze de tegelvloer opnieuw aan het voegen waren. OH. MY. LORD. Die geur. Heer-lijk. Ik heb tien minuten daar stil gestaan om te ruiken. Als ik het had kunnen opeten had ik het gedaan. Nu lig ik op bed te balen dat ik die geur niet meer ruik en me af te vragen of ik morgen voegmiddel moet gaan kopen 🥲 Verder gaat alles wel goed. Denk ik.
9 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Met een knipoog hoor. No worries, ik ga geen voegmiddel eten 😂
Haha ik heb dat ook met chemische geuren de laatste weken 😅🙈 ik ben nu 37+1 weken zwanger. Fijn om te lezen dat ik niet ‘gek’ ben 😜
9 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Zo. Zijn er meer die last hebben van vet lijpe cravings? Ik liep vandaag in ...
Yup.. Schoonmaakmiddel 😂
9 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Dankjewel 🙏🏼 we hebben er allemaal vrede mee, is echt beter zo. Zou het a ...
Sterkte vandaag 🌻🌻🌻
8 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
oef!! vandaag controle bij de verloskundige en dan voelen ze hoe de baby li ...
Oh wat vervelend! Hier juist gehad dat de co assistente in het ziekenhuis heel voorzichtig deed en de verloskundige mega hard en lomp deed. Daarna ook echt buikpijn gehad 😩
8 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
oef!! vandaag controle bij de verloskundige en dan voelen ze hoe de baby li ...
Heb zelfs een lichte bloeding gehad paar weken geleden toen er zo hard geduwd was inderdaad!
8 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
oef!!! Dat is wel heel heftig.
Ja, was door een gynaecoloog in opleiding.. Toen ze 2 weken terug nog een keer checkte (deze keer bij de VK) voelde ik er nauwelijks wat van. Toen ik het vertelde van de keer ervoor zei de VK dat het echt niet normaal was en totaal niet nodig om zó hard te duwen.
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ja, was door een gynaecoloog in opleiding.. Toen ze 2 weken terug nog een k ...
Nee, zo klinkt dat ook wel. De verloskundige daarna zelf deed bij mij ook minder pijn! Daarbij ligt onze mini al sinds week 32 ingedaald ofzo met achterhoofdsligging en verplaatst al tijden niet. Ik kan zelfs zelf zn voeten en rug identificeren. 😅gelukkig is de ergste pijn nu weggetrokken.
8 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Nee, zo klinkt dat ook wel. De verloskundige daarna zelf deed bij mij ook m ...
Gelukkig maar! En anders aan de 🛎️ trekken hoor
8 maanden geleden
Reactie op zab1996
Hebben jullie vanaf 36 weken elke week controle bij VK? Ik heb vanmorgen me ...
Hier ook om de 2 weken. alleen bloeddruk was wat hoger en daarom die wel even eem extra check volgende week. Denk alleen niet dat ik het haal, want volgens mij de vliezen gebroken zoals in de het andere topic geschreven. met 37+3. Bestt spannend nu dat wachten merk ik. Hilarisch want had net daarvoor alle wasjes in de machine gedaan en de weekboodschappen in de.kasten weggezet. Komt mooi uit. Behalve dat m'n enige zwangerschaps broek die niet in de was zat nu dus ook in de was moet 😅
8 maanden geleden
Reactie op zab1996
Hebben jullie vanaf 36 weken elke week controle bij VK? Ik heb vanmorgen me ...
hier wekelijks controles, ook wel blij mee eigenlijk