1003 Reacties
één jaar geleden
Reactie op dropmentos
En nog dames die een tip hebben voor een broek die juist niet over je buik ...
Ik draag al een tijd geen broeken meer, alleen jurkjes en rokjes. Heb wel van die flair broeken die helemaal tot onder je bh toe zitten, zit echt heerlijk, maar die zitten wel over je buik heen..
één jaar geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik draag al een tijd geen broeken meer, alleen jurkjes en rokjes. Heb wel v ...
Ja heb wel wat jurkjes, maar de panties zitten zo strak om mijn buik :( dus was ik ook niet blij mee haha
En een panty laag dragen, ding kruipt toch altijd omhoog ofzo 🤔
Misschien idd de flared broeken proberen ja :) thanks
één jaar geleden
Reactie op dropmentos
Ja heb wel wat jurkjes, maar de panties zitten zo strak om mijn buik :( dus ...
Panty’s koop ik maat 48/50, dan zitten ze ook lekker hoog en los! Scheelt ook veel 😘
één jaar geleden
Reactie op anoniemmoesje
Panty’s koop ik maat 48/50, dan zitten ze ook lekker hoog en los! Scheelt o ...
Panty's zijn sowieso drama dingen 😂 heb je eindelijk een passende, hoppaaaaa ladder.
Misschien werkt de grootste maat idd hahaha
één jaar geleden
Hier was de rhesus helemaal goed! (Ben o-negatief) Ook vitamines etc allemaal op peil. Wat een wonderen zeg, ik mis een halve maag en een galblaas en hadden allemaal verwacht dat het niet zo soepeltjes zou gaan, maar tot nu toe gaat het echt super qua die medische dingetjes 😃 over 1,5 week weer en echo ❤️
één jaar geleden
Wat is leuk om te geven aan iemand die net hun zwangerschap bekend hebben gemaakt? Ze hebben al een kleintje, dus ik vind het extra lastig nu iets te verzinnen 🥹
één jaar geleden
Gisteren een groeiecho gehad, Baby weegt alweer 1400 gram. Netjes binnen de curve. Baarmoederhals is ook nog op goede lengte. Met de baby gaat alles goed! Mijn bloedsuikers stijgen nu wel heel erg sinds vorige week ( rond de 9 nuchter ) ik zou vandaag worden gebeld hierover. En harde buiken elke dag sinds vrijdag 😳 vind het zo spannend..
één jaar geleden
Geniet jullie kleine beeb ook zo van badderen? Ze begint echt mega te trappelen als ik in bad ga 🥰
10 maanden geleden
Vraagje; wanneer trekken jullie aan de bel als je de baby een tijdje niet tot amper voelt? Is dat een dag of een paar uur? Ik voel haar nu sinds gisteren niet tot amper, maar vind meteen bellen altijd een drempel
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Vraagje; wanneer trekken jullie aan de bel als je de baby een tijdje niet t ...
Onze verloskundige zegt altijd: als je advies zoekt op internet of via een forum ofzo maak je je dus zorgen en moet je gewoon bellen. Daar zijn ze voor!
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Vraagje; wanneer trekken jullie aan de bel als je de baby een tijdje niet t ...
Ik trek aan de bel als ik haar nog niet voel na het algemene advies.
Dus op mijn linkerzij liggen, schopjes/bewegingen tellen
10 maanden geleden
Reactie op flo1987
Gewoon bellen als je ongerust bent… gezondheid baby allerbelangrijkste, dus ...
Of dit inderdaad
10 maanden geleden
Blaaah toch maar even naar het ziekenhuis gebeld, omdat ik een van de babies veel minder goed voelde al een paar dagen. En gelukkig is er niks aan de hand, maar dat voelt toch meteen zo overdreven 🤦
En ik had zelf sowieso tegen een ander gezegd dat ze moeten bellen, dus wat dat betreft helemaal fine, maar het blijft als drama queen voelen.