1003 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hier ook om de 2 weken. alleen bloeddruk was wat hoger en daarom die wel ev ...
woo spannend! hopelijk volgen de weeën snel! Ik wens je alvast een goede bevalling toe🍀

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hier ook om de 2 weken. alleen bloeddruk was wat hoger en daarom die wel ev ...
oo jeetje! wat spannend zeg!! verder voel je nog niks? We zijn even ver, ik ook 37+3, alleen zal ik wel wat meer geduld moeten hebben.😂 Mijn verloskundige zei toevallig ' oh je bloeddruk is nog lekker laag, dus dat duurt nog wel even'. Succes!!!

8 maanden geleden

Reactie op Momofmoon54488

oo jeetje! wat spannend zeg!! verder voel je nog niks? We zijn even ver, i ...
Jawel, heel stoer eerst zei ik tegen m'n man.. ga maar door met thuis werken. 😅 Stroom leeg van het vruchtwater. Soms alsof ik 2e dag ongesteld ben, maar soms echt veel! man zit nu dus in een call, maar denk dat de weeen wel begonnen zijn. Probeerde nog even wat dingen schoon te.maken, maar ben maar gaan douchen. Nu toch maar in bed gaan liggen want dan ineens vette rugpijn of buikpijn. Ga ze maar eens timen. Stop soms met typen want dan ineens vette rugpijn!

8 maanden geleden

Hier is het flink gaan rommelen sinds laatste bezoek aan vk, afgelopen dagen delen van slijmprop verloren en flinke voorweeën. Vannacht vanaf 4 uur weeën die langer als een minuut aanhielden. Had er op een gegeven moment best moeite mee, maar merkte in de loop van de ochtend dat ze minder frequent en minder pijnlijk waren. overleg gehad met vk en besloten om nog lekker thuis te blijven. Kon tegen 12en zelfs even een powernap doen. Nu af en toe nog flinke harde buiken maar waarschijnlijk dus een vals alarm, de kleine grappenmaker 🤣

8 maanden geleden

Voel me vandaag al een ganse dag niet te best, bij de minste beweging buiten adem en veel te warm hebben, snelle hartslag en gevoel dat mijn bloeddruk te laag is en eigenlijk ook continu licht misselijk. Nu sinds een klein uurtje ook menstruatie krampen en rugpijn. Nog geen golvende weeën zoals vorige donderdag. Ben benieuwd wat de avond brengt...

8 maanden geleden

Ben sinds vanmiddag wat duizelig.. iemand tips wat te doen? Bloeddruk was vanochtend wel goed tijdens controle:)

8 maanden geleden

Wow dit is de eerste dag dat we even relatieve rust hebben hier. We liggen daadwerkelijk beide al een klein uur rustig op de bank. Vorige week rond dit tijdstip lag ik net de eerste weeën weg te zuchten. Zo raar idee 😅

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Jawel, heel stoer eerst zei ik tegen m'n man.. ga maar door met thuis werke ...
Hahaha heb ik ook gedaan! Dacht als de buren vanavond toch moeten komen om de katten eten te geven, wil ik de huiskamer wel opgeruimd 😂 Afwachten maar, sterkte in ieder geval voor nu en als het doorzet, succes! 🍀

8 maanden geleden

deze week heeft de kleine elke avond de hik na het eten. heel leuk, maar duurt ook even voordat het weer over is.

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Hahaha heb ik ook gedaan! Dacht als de buren vanavond toch moeten komen om ...
pfff 2 cm.

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

pfff 2 cm.
Je kunt het! Er is wat aan de gang!

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

pfff 2 cm.
go for it! Ben benieuwd hoe je de nacht doorgekomen bent!

8 maanden geleden

Reactie op karien84

Voel me vandaag al een ganse dag niet te best, bij de minste beweging buite ...
gisteren het gevoel dat het ging beginnen, maar toch weer niet... slechte nacht gehad wakker om de 2 uur en regelmatig verlies van afscheiding, maar nu weer zo goed als stil. Ik wil dat hij komt!

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

pfff 2 cm.
zet hem op!🍀💪

8 maanden geleden

Reactie op karien84

gisteren het gevoel dat het ging beginnen, maar toch weer niet... slechte n ...
aah, het wachten duurt ook zo lang

8 maanden geleden

Pffffffff nou, ik lig weer in het ziekenhuis. Lag vannacht gewoon in bed en ineens voelde ik bloed stromen. Binnen 5 minuten was mijn kraamverband echt doorweekt en stroomde het langs mijn liezen omhoog... Man wakker gemaakt, die meteen de verloskundige heeft gebeld, die was er heel snel en heeft een ambu besteld. Zaten nog placentaresten, maar gelukkig kwamen man en de meisjes al in het ziekenhuis aan nog voor ik naar de ok ging. Inmiddels lig ik weer op de afdeling, heb ik gekolft en gegeten en gedronken en gaat het naar omstandigheden oke :)

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Pffffffff nou, ik lig weer in het ziekenhuis. Lag vannacht gewoon in bed en ...
Ooo, wat schrikken! Wat goed dat jullie zo snel gehandeld hebben! Fijn dat het ondanks dit oké met je gaat, goed herstel gewenst ❤️

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ooo, wat schrikken! Wat goed dat jullie zo snel gehandeld hebben! Fijn dat ...
Ik voelde dat het écht foute boel was. Piep niet graag en bel al helemaal niet iemand wakker, maar dit was echt instant alarm wat af ging. Echt wel schrikken, denk dat de naschrik ook nog wel zal komen.. Plus herstel zal wel echt traag gaan, want met 2 babies voeden en 1,5e liter extra bloedverlies, ben ik niet binnen 2 dagen op de been ben ik bang. Maar we hebben gelukkig veel hulp, dus het gaat goed komen. Dank je wel 💕💕

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ooo, wat schrikken! Wat goed dat jullie zo snel gehandeld hebben! Fijn dat ...
Ik voelde dat het écht foute boel was. Piep niet graag en bel al helemaal niet iemand wakker, maar dit was echt instant alarm wat af ging. Echt wel schrikken, denk dat de naschrik ook nog wel zal komen.. Plus herstel zal wel echt traag gaan, want met 2 babies voeden en 1,5e liter extra bloedverlies, ben ik niet binnen 2 dagen op de been ben ik bang. Maar we hebben gelukkig veel hulp, dus het gaat goed komen. Dank je wel 💕💕

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Ik voelde dat het écht foute boel was. Piep niet graag en bel al helemaal n ...
Oh jeetje, bah. Dit wil je niet zo.🥺 Sterkte!