1003 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Ik voelde dat het écht foute boel was. Piep niet graag en bel al helemaal n ...
Oh nee. Beterschap. Ik hoop dat je snel weer thuis ben om te herstellen. En dikke knuffels aam jouw meisjes kunnen geven.

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Ohhh wat schrikken! 1,5 liter bloed verliezen is niet niks, spreek ik uit ervaring na mijn eerste bevalling :( pak je rust, gelukkig ben je in goede handen nu. Geef jezelf de tijd en dan gaat dit helemaal goed komen. Dikke knuffel!

8 maanden geleden

Reactie op Nice27

Hier is het flink gaan rommelen sinds laatste bezoek aan vk, afgelopen dage ...
Zie dat de kleine geboren is! Proficiat! En jij maar denken dat het vals alarm was Hihi ❤️

8 maanden geleden

Ik ben vannacht bevallen! Ging opeens echt mega snel. Flinke weeen storm gehad. Hebben niet eens een uur weeën kunnen timen voordat we het ziekenhuis opbelde. Kwart over 11 aangekomen in het ziekenhuis, toen bleek ik al op 9 cm te zitten. 00:09 is Alfie geboren 😊

8 maanden geleden

Reactie op Nice27

Ik ben vannacht bevallen! Ging opeens echt mega snel. Flinke weeen storm ge ...
Gefeliciteerd!! prachtig babytje🥹

8 maanden geleden

Reactie op Nice27

Gefeliciteerd 🩷

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Pffffffff nou, ik lig weer in het ziekenhuis. Lag vannacht gewoon in bed en ...
Ach lieverd, dat is echt heel erg naar. Fijn dat er snel gehandeld is!

8 maanden geleden

Wij zijn sinds vannacht rond 3 uur in het ziekenhuis met wisselvallige weeën 😅 Vanwege stuitligging staat komende vrijdag een keizersnede gepland en ik had er echt niet op gerekend dat er eerder nog iets zou gebeuren. De baby was ook nog totaal niet ingedaald. Vannacht anderhalf uur elke vijf minuten weeën, niet zo intens maar voor de zekerheid hebben we toch maar het ziekenhuis gebeld. Eenmaal hier aan de CTG, getoucheerd (baarmoedermond verstreken en 1 cm ontsluiting) en hij ligt nu wel met zijn billen in mijn bekken. 's Ochtends zouden ze het nog eens checken en overleggen wat handig is, maar nu hebben we een verpleegkundige die het voor mijn gevoel allemaal wegwuift en me zonder verdere controle naar huis wilde sturen😅 Mijn vriend heeft gezegd dat we toch wel even een check willen zodat we zeker weten dat naar huis gaan een goed plan is, ook omdat de bevallingen bij alle vrouwen in mijn familie super snel gaan. Ben benieuwd hoe het verder gaat vandaag!

8 maanden geleden

Reactie op Nice27

Wat snel joh! Hoe gaat het met jullie? Gefeliciteerd!

8 maanden geleden

Reactie op Nice27

gefeliciteerd!

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

sterkte 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Kim610

Wat snel joh! Hoe gaat het met jullie? Gefeliciteerd!
het gaat goed ikzelf heb nergens geen last meer van, was echt een opluchting de bevalling. Helemaal zonder pijnstilling en niet gescheurd, waar ik best bang voor was. Alfie vertoont alleen een beetje gedrag wat past bij jongere babys. moeite met drinken, nog erg veel haartjes overal en rode huidskleur. Alle controles zijn wel goed gelukkig. mocht het drinken niet willen lukken krijgt hij een sonde

8 maanden geleden

Bedankt voor alle steun dames 💕💕💕 Wij zijn inmiddels weer lekker samen thuis, alweer 2 cyclussen van voeding gehad en naast kraamzorg is mijn moeder er de komende dagen om de extra zorg s nachts op te pakken. Dit grapje gaat nog wel even duren ben ik bang.. Het ging net zo lekker in ons ritme. Maar hier komen we ook weer doorheen 💪

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Pffffffff nou, ik lig weer in het ziekenhuis. Lag vannacht gewoon in bed en ...
Hé! wat een nare ervaring!! Sterkte hoor!!

8 maanden geleden

Reactie op Nice27

Van harte gefeliciteerd!!!

8 maanden geleden

Ha ladies! Ik had dit ook al in het geboortetopic gedeeld, maar onze kleine man is gisteren geboren! Na een bevalling van 28 uur met de nodige restschade nu eerst lekker bijkomen enz. 😁 Met onze kleine Arden gaat het wel heel goed!!🩵

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ha ladies! Ik had dit ook al in het geboortetopic gedeeld, maar onze kleine ...
Gefeliciteerd!

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ha ladies! Ik had dit ook al in het geboortetopic gedeeld, maar onze kleine ...
van harte gefeliciteerd 💙

8 maanden geleden

Bedankt!! zo zie dit forum ineens veel minder. Waar gaat de tijd heen? 😅🤣

8 maanden geleden

Mijn man heeft “zo ‘n buikpijn, echt niet te doen” 🥸 ah goshie, de schat. Ik denk dat ik na deze zwangerschap en bevalling EINDELIJK erachter ga komen hoe ZIJN buikpijn wel niet moet voelen 🤣👍🏼