1003 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Mijn man heeft “zo ‘n buikpijn, echt niet te doen” 🥸 ah goshie, de schat. ...
hahaha ja xD mijn man kan soms ook zo piepen en we hadden het over de mannengriep, ik was zwanger en niet fit. Mijn snowboardleraar zei toen, de mannengriep zul je na de bevalling nooit meer onderschatten😜 Ik lag in een deuk🤣

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hahahahahaha mijn man heeft er tijdens de bevalling nog uit durven flappen dat een trap in de ballen net zoveel pijn doet als bevallen. Well, hij had heel snel door dat niet elke opmerking even handig is 😬

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Hahahahahaha mijn man heeft er tijdens de bevalling nog uit durven flappen ...
hehe, Zeker als je elke minuut een trap in je bal krijgt die qua intensiteit toe neemt👍 rustig blijven ademen schat

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

hehe, Zeker als je elke minuut een trap in je bal krijgt die qua intensitei ...
Hahahahaha ja idd, zal het de volgende keer zeggen. Gewoon wegpuffen lieverd 🥰🥰🥰

8 maanden geleden

Oef wat een heftige week! Op dag 3 van z'n leven ligt onze Arden weer in het ziekenhuis. Hij werd steeds geler en zelfs z'n oogwit was super geel! 2 buisjes bloed uit z'n voetje gehaald en z'n waarden bleken echt veeel te hoog. Gelukkig waarschijnlijk nog wel te behandelen met de lamp. We moesten zsm naar het ziekenhuis. Arts moet nog komen, maar Arden ligt al 2 uur onder de lamp. Ik wist niet dat je in 3 dagen zoveel van je kindje kan gaan houden. We mogen hem nu alleen aaien/aanraken. Voeden mocht niet meer, flesje kreeg hij van de verpleegkundige onder de lamp. Wat huilt m'n moederhart. Tranen blijven maar komen. Wat wil ik hem graag knuffelen en vasthouden. 😭

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Oef wat een heftige week! Op dag 3 van z'n leven ligt onze Arden weer in he ...
Och jeetje 😔😔😣😣 Daar ligt ‘ie. Wat vreselijk. Heel veel sterkte!! Succes met behandelen 🍀 We denken aan jullie 💕💕

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ohhh wat zielig! Heel veel beterschap ❤️‍🩹

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

sterkte en hopelijk knapt hij snel op en kan je hem weer veel vasthouden knuffelen en voeden!!🍀🥰

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ahhh wat heftig en wat een situatie joh :( Heel veel sterkte daar

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Wat heftig voor jullie en jullie kleine mannetje, heel veel sterkte aankomende tijd. Hopen dat hij gauw opknapt! 💙🍀

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hahaha, poeh ja die van mij heeft een flinke verkoudheid te pakken. "Dit keer voel ik me écht ziek hoor"... Ja goshie, jouw ribben doen ook pijn van het hoesten. Nét iets meer dan die van mij, terwijl de kleine daar continu tegenaan trapt/duwt 😉😅

8 maanden geleden

he bah, jakkes. wat ontzettend vervelend. sterkte voor jullie. hopelijk knapt hij snel op en mag je m weer bij je houden. lijkt me niks vervelender als mama/papa... 🥺

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

aah zo zielig, heel veel sterkte🍀

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

oh nee :( Beterschap en sterkte.

8 maanden geleden

Straks de wekelijkse check met de VK. Ben benieuwd, verwacht niks spannends. Kan ik haar vragen of ze eventuele ontsluiting al kan zien? Dit is nog geen enkele keer gecheckt bij me namelijk.

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Straks de wekelijkse check met de VK. Ben benieuwd, verwacht niks spannends ...
je kan het vragen! Bij mij is het deze en de vorige zwangerschap ook niet nagekeken. Nouja vorige keer wel om te strippen, dat was pas rond 40 weken. en met 40+6 nog een keer

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

je kan het vragen! Bij mij is het deze en de vorige zwangerschap ook niet n ...
Vorige zwangerschap bedoel ik. Ik ben nu pas 38+6

8 maanden geleden

Meh ik ben weer opgenomen, dit keer met baarmoederontsteking. Vanmorgen vond ik de toestand al erg ruiken en was me net aan het afvragen of we er iets mee moesten, toen de gyn belde dat de uitslag van het lab van het weefsel niet in orde was. Nu blijf ik een nachtje voor een antibiotica infuus. Voel me eigenlijk helemaal nu niet ziek ofzo, alleen zoooo verdrietig dat ik de meisjes alleen moet laten. Het is echt heel veel beter voor ze om ze thuis te laten en dat kan ook goed. Maar ben wel echt heel erg verdrietig.

8 maanden geleden

Net terug van de VK, alles weer goedgekeurd. Ontsluiting niet gecheckt, ze zei ja ik kan het voor je checken, maar stel je hebt ontsluiting dan doen we er alsnog niks mee, dus je hebt er weinig aan. Nou prima, dan gaan we rustig door met onze voorweeën 😂👍🏼

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Meh ik ben weer opgenomen, dit keer met baarmoederontsteking. Vanmorgen von ...
ach wat ontzettend rot! ik snap je wel een beetje denk ik met onze fototherapie situatie. Het is ook stom en vet verdrietig. sterkte hoor!!😘