1003 Reacties

8 maanden geleden

bedankt voor jullie lieve reacties!!! Ardens waarden dalen, maar moet nog wel blijven. nu met 1 lamp dus we mogen wel weer zelf voeden en buidelen.🥰 Vanavond en morgenochtend weer prikken voor bepaling verder verloop van de behandeling . Ik kan niet wachten tot hij weer mee naar huis mag en we gewoon samen kunnen zijn!

8 maanden geleden

Deze morgen om 5u53 is ons tweede zoontje Sam geboren met 38+4 weken. Hij is 48,5cm groot en weegt 2996 gr. Het is zelfs gelukt natuurlijk te bevalling, wel met epidurale en een knip.

8 maanden geleden

Reactie op karien84

Deze morgen om 5u53 is ons tweede zoontje Sam geboren met 38+4 weken. Hij i ...
Gefeliciteerd 🥳

8 maanden geleden

Reactie op karien84

Gefeliciteerd! 🩵🩵🩵🩵🩵

8 maanden geleden

Reactie op karien84

Gefeliciteerd, mooi nieuws!

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Meh ik ben weer opgenomen, dit keer met baarmoederontsteking. Vanmorgen von ...
Oh jakkes zeg! wat vervelend. beterschap!

8 maanden geleden

Reactie op karien84

van harte gefeliciteerd 💙

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

he bah wat een pech zeg, beterschap en sterkte😘

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Ah nee het zit je echt ff niet mee, lieverd.. Wat een shitzooi, hopelijk is dit het laatste en kun je hierna eindelijk gaan genieten..

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

bedankt voor jullie lieve reacties!!! Ardens waarden dalen, maar moet nog w ...
Gelukkig! Wat fijn om te lezen. Maar extra veel knuffelen 🥰

8 maanden geleden

Reactie op karien84

Aaah! Daar is ie! Gefeliciteerd 💙💙

8 maanden geleden

Ik merk dat ik nu langzaamaan zenuwachtig word voor de bevalling. De vorige keer een fluxus gehad, waardoor ik nu word geadviseerd om in het ziekenhuis te bevallen (wat ik overigens wel een fijn idee vind 😊). Hier nog mensen met succes-verhalen wat betreft de tweede bevalling na een fluxus-bevalling? Ik heb het even nodig 🙈🙈

8 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Ik merk dat ik nu langzaamaan zenuwachtig word voor de bevalling. De vorige ...
Ik zelf niet maar mijn moeder wel! Moest ook in het ziekenhuis bevallen van mij ivm fluxus bij mn broer. Maar ze voelde aan alles dat ze dat niet ging redden. Ik ben dus onverwachts toch thuis geboren en met mama ging het super goed. Geen abnormaal bloedverlies etc.

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

He wat shit dit allemaal! Dikke knuffel

8 maanden geleden

Voel me wel weer een heel stuk beter :) En er was een groot voordeel, vannacht heb ik alleen maar wakker hoeven worden om te kolven en die schoon te maken. Heb dus best wel erg diep kunnen slapen en dat was denk ik ook erg welkom. Wil zo wel mega graag naar huis! Hoop dat ze zo komen voor het volgende infuus. Dat is dan de laatste, mag het thuis afmaken met tabletten 😊 En dan hoop ik toch echt dat er niet nóg wat bijkomt 🤪

8 maanden geleden

39 weken vandaag! Het duurt nu echt niet lang meer. Ik hoop wel echt dat ze nog in februari geboren wordt

8 maanden geleden

Zooooo ik ben weer thuis. De dames lekker helemaal nat gehuild (sorry not sorry) en nu weer lekker dutjes doen en aan de antibiotica blijven denken. Hopelijk was dit dan écht de laatste keer ziekenhuis!

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

39 weken vandaag! Het duurt nu echt niet lang meer. Ik hoop wel echt dat z ...
dat heb ik ook wel idd!! met al die januari babys dacht ik yes bijna februari! 27e uitgerekend.. zo teleurstellend als t dan maart wordt😬

8 maanden geleden

Reactie op Sniefie

dat heb ik ook wel idd!! met al die januari babys dacht ik yes bijna februa ...
Same! Nu heb ik het ‘geluk’ dat ik volgende week waarschijnlijk word ingeleid als de kleine zich niet meldt. Buik is groot voor m’n lengte en de geschatte gewicht van de beeb is ook aan de forse kant vergeleken met mijn lengte zegmaar. Dus om die reden laten ze me niet de 40 weken voorbij. Maar tot nu toe geen enkel teken. Heb geen weeën, zelfs geen oefenweeën (denk ik). Wel regelmatig harde buiken. M’n buik staat op ontploffen voor m’n gevoel. 🥲🙈 Maar omdat het wel pittig wordt, gaan we morgen bellen voor overleg.

8 maanden geleden

Reactie op Sniefie

dat heb ik ook wel idd!! met al die januari babys dacht ik yes bijna februa ...
Oh heb ik ook! Ben ook 27e uitgerekend. Hoop toch wel dat t toch nog een februari baby wordt🤪