1003 Reacties
8 maanden geleden
ik ben de 22e uitgerekend en ze is ingedaald, ligt ook vast maar heb nu wel echt zoiets van "kom nu maar" het is ons eerste kindje dus alles is nieuw en super spannend maar ben er nu wel klaar voor (ondanks dat ik onwijs bang was eerst!) ik hoop niet dat ze later dan 40-41 weken komt want dan komt er weer van alles bij kijken🥹
8 maanden geleden
Ik merk dat ik mezelf aan het afzonderen ben. Ik heb geen behoefte aan sociaal contact of mensen die koffie willen komen drinken of iets.. Hoop dat ik er niemand mee kwets, heb zelfs mijn moeder “nee” gezegd vandaag, ik wil gewoon echt ff lekker alleen zijn, op de bank liggen met m’n water en thee en m’n spelletje en niet kletsen.. is dat vreemd? Herkent iemand dat zo voor de bevalling?
8 maanden geleden
Volgens mij niet vreemd, ik herken het ook. En ik voelde me ook zo'n vaatdoek nadat bezoek was geweest vorige week, dus maar besloten dat ik gewoon rustig aan moet doen en geen bezoek meer ontvang tot na de geboorte ergens.
8 maanden geleden
Pff ik ben er zo klaar mee, kan bijna niet lopen door zwangerschaps ischias en dan ook de hele dag een peuter om me heen die heel veel aandacht vraagt. Ik ben zo moe en ik wil niet meer. Het is zelfs zo erg dat ik denk “neem die baby maar mee”. Ik wil gewoon niet meer. Mijn man is ook altijd aan het werk en is zo met zichzelf bezig. Vind het heel eenzaam zo. Ben blij dat ik straks weer kan werken en weg kan van deze vier muren.
8 maanden geleden
Hebben jullie ook het idee niet ‘klaar’ te zijn met de voorbereiding of spullen? Ik weet niet of
Ik dus nu alles heb etc terwijl dat wel zo is 😂 en kwa
Kleding wat ik na de bevalling enzo aan moet met borstvoeding en heb het idee nog van alles te moeten kopen terwijl ik daar geen zin in heb:(
8 maanden geleden
Reactie op LL24
Hebben jullie ook het idee niet ‘klaar’ te zijn met de voorbereiding of spu ...
Ja dat heb ik ook! Ik probeer al een week kleding voor tijdens de bevalling en erna te bestellen, maar steeds al geen zin meer in.. moet het misschien weer terug en zo, gedoe.
8 maanden geleden
Reactie op LL24
Ja ook wel herkenbaar, al droeg ik de eerste tijd gewoon nog de zwangerschapsjurken
8 maanden geleden
Ik denk nu heel veel ze komt bijna! Om daarna te denken "meid, je bent 39 weken, natuurlijk komt ze dan bijna, nog max 3 weken of 2/2,5 als je ingeleid wil worden bij 41 weken😂"
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Ik denk nu heel veel ze komt bijna! Om daarna te denken "meid, je bent 39 w ...
Haha herkenbaar! Alhoewel ik heb gezegd dat als ze er volgende week donderdag nog niet is (controle VK) ik toch echt vraag of ze me gaan strippen.
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Haha herkenbaar! Alhoewel ik heb gezegd dat als ze er volgende week donderd ...
Ja ik wil de volgende keer ook gestript worden, dan ben ik 40 weken en hopelijk doet het dan iets. Het liefste haal ik die afspraak natuurlijk niet:p
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Ja ik wil de volgende keer ook gestript worden, dan ben ik 40 weken en hope ...
Ja, ik hoop ‘m ook niet te halen 😂
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Ja ik wil de volgende keer ook gestript worden, dan ben ik 40 weken en hope ...
Ja wij lopen volgens mij gelijk op. Ben nu 39+2. Heb woensdag een afspraak maar hoop ‘m ook niet te halen. De eerste was er met 39+5, maar toen had ik vanaf 39 weken wel echt voortekenen. Nu niets en nog potdicht 😮💨 ik geniet nog wel van de stilte voor de storm. Hoe ik mij voel zijn echt dagkoersen. Gister heule slechte dag door slechte nacht. Vannacht geslapen als een blok dus overdag ook meer te genieten. Voor de dreumes ook wel zo leuk 🙈
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Ja wij lopen volgens mij gelijk op. Ben nu 39+2. Heb woensdag een afspraak ...
Aah ja gelijk op inderdaad!
, ik had de vorige keer geen signalen en ben toen pas bij 41+1 bevallen. Ik vrees daar nu ook voor🥲.
Ik vond het achteraf niet zo erg, wat is die ene week nou en de kleine heeft het er niet slechter om gedaan! Die extra spekjes en tijd in de buik zijn juist fijn voor ze.
Ik hoop nu dat dat achteraf nu weer zo is, maar mentaal kan ik Maart niet aan.
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
, ik had de vorige keer geen signalen en ben to ...
Haha ja ‘maart’ is wel echt een dingetje 😂 maar wat je zegt, ik probeer nog even te genieten van de rust. Straks denk ik weer waar had ik het over haha. Plus voor de baby zijn de spekjes wel goed inderdaad.
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
, ik had de vorige keer geen signalen en ben to ...
Maar ik ben ook vreselijk nieuwsgierig 😜 dat dan wel weer
8 maanden geleden
Reactie op LL24
ik heb gewoon extra groot joggers & een paar voedingshemdjes gekocht. Vorige keer droeg ik of joggers of mijn zwangerschapskleding voor de eerste periode. Ik vind ook de H&M "before and after" heel handig.