1003 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Tip van de week: De post partum spoelfles van Etos (ander merk) is echt gou ...
Ochja dat ding wilde ik nog halen! Hier nog geen baby trouwens 🙄👍🏼

8 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Tip van de week: De post partum spoelfles van Etos (ander merk) is echt gou ...
Goede tip! Ik had al kamillethee gehaald maar dat van die twee delen is er even een goeie. Moet natuurlijk niet te heet worden bij het spoelen. 😂

8 maanden geleden

Reactie op Sproet

Goede tip! Ik had al kamillethee gehaald maar dat van die twee delen is er ...
😀 Doe dat niet zo nauwkeurig hoor. 😅 Maar idd te warm is niet zo fijn.

8 maanden geleden

Stilte voor de storm hier? Zelf uitgerekend op de 22ste en gisteravond voor het eerst een voorweën gehad. Nou nou phoe phoe. Verder alles nog potdicht. Woensdag (39+6) weer een controle bij de vk en wil dan eigenlijk wel over op actie. In ieder geval een check op de staat van de baby. Vruchtwater, groei etc. Hoe ziet jullie planning eruit?

8 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Stilte voor de storm hier? Zelf uitgerekend op de 22ste en gisteravond voor ...
24e uitgerekend. Begin het echt helemaal beu te worden. Al ruim 1,5 week flinke voorweeën en het zet gewoon écht niet door, begin het echt beu te worden. Ook nog geen slijmprop of iets verloren.. Donderdag afspraak met de VK, dan 39+5 maar hoop die eigenlijk niet te halen, haha. Ze strippen hier pas vanaf de 40+3 en dat geeft me echt stress, wetende dat het dan 28-02 is en we in een schrikkeljaar zitten….

8 maanden geleden

Ben het ook zat aan het worden hoor. Deze week ook nog voorjaarsvakantie dus de kinderen thuis, is best een uitdaging! Wel al bijna elke avond gerommel en heel veel harde buiken dus hopelijk dient de kleine zich snel aan. Maar de laatste loodjes worden wel steeds zwaarder hoor...

8 maanden geleden

Reactie op Jolanda 2501

Ben het ook zat aan het worden hoor. Deze week ook nog voorjaarsvakantie d ...
Oh dit lijkt me heel pittig! Hier een dreumes die nog niet geheel loopt! Ook pittig en vooral fysiek heb ik het zwaar.. Dat maakt ook dat ik nu in de februari geboortemaand mee kijk.. aangezien ik woensdag word ingeleid (bij 38+5). Ik was 1 maart uitgerekend maar dat ga ik dus niet halen haha! Ben heel benieuwd en stiekem wel heel spannend! Vorige keer doorgelopen tot 41+4. En dat was vast weer gebeurt als het niet een verwachtte grote baby was en ik had gekozen voor eerder inleiden! We gaan het zien! Iedereen heel veel succes allemaal!!

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

24e uitgerekend. Begin het echt helemaal beu te worden. Al ruim 1,5 week fl ...
Hier krijg ik na woensdag een mail met de opties voor ná 41 weken 🫣😮‍💨 Eerder doen ze niets. Dat is over 1,5 week 🥲 Had mezelf dit weekend beloofd dat dit het laatste weekend met z’n drieën zou zijn 😜 heb niet zo’n zin om op die belofte terug te komen 😂

8 maanden geleden

Reactie op moes1

Oh dit lijkt me heel pittig! Hier een dreumes die nog niet geheel loopt! ...
Spannend! Dan heb je wel een datum! Verder geen voortekenen?

8 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Hier krijg ik na woensdag een mail met de opties voor ná 41 weken 🫣😮‍💨 E ...
Ik heb aangegeven het echt beu te zijn, ik moet nog energie overhouden voor de bevalling denk ik dan.. het is toch eigenlijk ook belachelijk dat ZIJ besluiten dat het pas -in jouw geval dan- na de 41 weken pas zou mogen? We zijn toch zeker wel baas over ons eigen lijf….

8 maanden geleden

zijn er nog meer dames waarvan de man al vrij heeft genomen? wij verwachten ons 1e kindje en wilde graag in alle rust de bubbel in.. maar stiekem er niet bij stilgestaan dat het echt nog 2 weken kan duren.. Ik ben nu 39.4. Ik vind het heel fijn dat hij er is, maar toch zou ik niet weten wat we deze dagen kunnen doen haha..Zo ver van huis wil ik niet..

8 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Yes, woensdag ballonnetje plaatsen en dan in principe donderdag vliezen breken en wee opwekkers.. tenzij het ballonnetje nog niet genoeg heeft gedaan dan schuift het een dag op en wordt er geloof ik nog een x ballonnetje geplaatst of met pilletjes iets gedaan!

8 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Oh en nee totaal geen voortekenen! Het enige wat ik vooral heb is bekkenpijn en van die intense steken vanuit de onderkant.. en harde buiken.. maar dat heb ik eigenlijk allemaal al sinds week 25 😬! Als ik rustig aan doe gaat dat stuk beter.. Maar vorige keer had ik dit ook allemaal niet, en ook geen enkele voortekenen en bleef die dus lekker zitten tot het eind!

8 maanden geleden

Reactie op Roooss_94

zijn er nog meer dames waarvan de man al vrij heeft genomen? wij verwachten ...
Mijn man is vanaf morgen vrij. Woensdag beginnen we met inleiden.. Vorige keer was ie vanaf 41+2 vrij (want toen kreeg ik ballonnetje) maar dat vond ie nogal lang duren allemaal dus hij werd eigenlijk heel onrustig! Je bent namelijk eigenlijk gewoon aan het wachten tot er iets gebeurt. Eerste twee dagen gebeurde er ook niks, dus dan zit je beetje aan huis gekluisterd te ‘wachten’. Moet ook wel zeggen dat het toen 37 graden was en we dus ook niet naar buiten konden vanwege de hitte haha.. Opzich is het prima denk ik als jullie lekker nog samen willen genieten, beetje films kijken, spelletjes doen, weet ik het.. maar het kan ook voelen als heeel lang wachten! (Tenzij die morgen komt natuurlijk)… En ik vond het fijner dat ie langer vrij was nadat de baby er was. Dat had er ook mee te maken..

8 maanden geleden

Reactie op Roooss_94

Nee hier niet. Ik zou lekker gaan lunchen met hem, uitgebreid gamen/spelletjes, evt naar de bios, naar een babywinkel. Ongegeneerd middagdutjes, samen uitgebreid koken, beetje extra poetsen of nog een leuk diy project

8 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Stilte voor de storm hier? Zelf uitgerekend op de 22ste en gisteravond voor ...
Helaas geen storm hier, ja van de hormonen misschien die het zat zijn🤣 Qua planning, ik ga uit eten en naar de verloskundige. Ik verwacht bij de verloskundige te horen dat ik een week moet wachten en dan pas een datum plannen voor inleiden of kiezen om te wachten. En verder geen extra check of iets, ja mentaal of het wel oké gaat

8 maanden geleden

Reactie op moes1

Mijn man is vanaf morgen vrij. Woensdag beginnen we met inleiden.. Vorige ...
Jaa, ik snap dat het voor de mannen ook gek is.. al dat wachten haha. Voor nu hebben we afgesproken dat zijn echte verlof pas ingaat als de baby er is. Deze dagen pakken ze idg niet meer van ons af!

8 maanden geleden

Reactie op Roooss_94

Ook hier niet. Wel werkt hij elke dag thuis sinds deze week. Hij blijft 2 maanden lang thuis in iedere geval na de geboorte :)

8 maanden geleden

Reactie op N1a

Ook hier niet. Wel werkt hij elke dag thuis sinds deze week. Hij blijft 2 m ...
Heerlijk! Normaal werkt mijn vriend ook tot laat in de keuken.. dat heeft ook en beetje onze keuze beïnvloed nu..

8 maanden geleden

Reactie op Roooss_94

Heerlijk! Normaal werkt mijn vriend ook tot laat in de keuken.. dat heeft o ...
Ja, lijkt me logisch. Dan is het beter voor jullie dat hij alvast thuis zit! Ik probeerde ook met mijn eerste extra uitjes zoals lunch dates en zo te regelen met mijn man. Een beetje extra quality time voor de storm :)