1003 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Roooss_94
zijn er nog meer dames waarvan de man al vrij heeft genomen? wij verwachten ...
Ja, hier, sinds vrijdag hoor. We hebben woensdag geplande keizersnede. Hij is internationaal chauffeur, dus hij zou sowieso vanaf vorige week (week 38) iets meer binnenland gaan rijden, maar nu met de definitieve datum toch maar besloten lekker nog een paar dagen samen te hebben.
Maar zat tot week 38 nog op de Noordkaap, moet zeggen dat ik dat op het laatst wel wat spannend begon te vinden, aangezien hier ook allemaal baby's met 36-37 weken ineens geboren werden naar mijn idee...
Maar gelukkig nu alles 'rustig' en we genieten morgen van onze laatste dag samen, zo gek!
8 maanden geleden
Vraagje: ik heb helemaal speciaal voor de bevalling een lekkere geurkaars besteld, maar klopt het dat je geen kaarsen aan mag steken in het ziekenhuis? 🙈
Wat doen jullie als jullie een lekker geurtje willen tijdens de bevalling in het ziekenhuis? Ik heb wel een geurwolkje, die kan evt. mee maar ik vind een geurkaars toch iets lekkerder 😅
8 maanden geleden
Reactie op Roooss_94
Niet vrij genomen, maar hij heeft een rooster waarin hij soms 5 dagen achter elkaar vrij is. Dat is vanaf morgen. Ik ben nu precies 39 weken zwanger. Hopelijk komt die kleine ergens in die 5 dagen 😁
M'n eerste was er met 39+3
8 maanden geleden
Reactie op Roooss_94
Mijn man is elke dag thuis, maar is ondernemer dus wij bepalen zelf hoe en wat ☺️ Wij gaan wandelen, even de markt op voor een koffie, samen films kijken, praten bij kaarslicht, glow in the dark-golfen laatst zelfs geprobeerd 😂 misschien dat je samen naar een makkelijke, dicht in de buurt activiteit kan zoeken?
8 maanden geleden
Reactie op Sniefie
ja klopt je mag geen echte kaarsen aan ivm brandveiligheid.. dus mensen doe ...
Ah okee, dankjewel! Dan maar mijn geurwolkje mee 😅
8 maanden geleden
Ben vandaag helemaal uit mn comfort zone gestapt door een scan voor een buikbeeldje te laten maken..
Ben erg tevree met het resultaat, op de pc in 3D dan. Zal nog weken duren voordat het beeldje daadwerkelijk thuis wordt bezorgd.
Ben niet zo van de foto’s en vastleggen van de zwangerschap dus heb deze ook niet.
Vind dit toch wel een heel mooi blijvend alternatief en herinnering aan deze zwangerschap.
Zeker een aanrader!
8 maanden geleden
Reactie op dani4
Ben vandaag helemaal uit mn comfort zone gestapt door een scan voor een bui ...
Wat leuk om dat nog gedaan te hebben!
8 maanden geleden
Reactie op Hippienaar
Ah okee, dankjewel! Dan maar mijn geurwolkje mee 😅
Je kan evt ook voor een essentiële olie gaan
8 maanden geleden
Zojuist bij de vk geweest. Ben nu 39+6. Controle ging goed en geen bijzonderheden bij de baby. Heb zelf mooi lage bloeddruk 110/55 en voel me ook nog top. Heb nu een afspraak gemaakt voor volgende week 40+6. Dan gaan we, afhankelijk van baby/ikzelf/intern onderzoek bespreken wat we gaan doen. Dit kan allemaal snel in gang gezet worden. Strippen/inleiden etc. Omdat alles nu verder goed is, is eerder actie niet nodig. En de kans is natuurlijk ook reeël dat ik de volgende afspraak niet haal. We wachten mooi verder af 😁 🤞🏻
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Ook al ben ik wel jaloers op alle berichten uit het geboortetopic 🫣
Dit is zo herkenbaar😂
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Zojuist bij de vk geweest. Ben nu 39+6. Controle ging goed en geen bijzonde ...
Wat fijn dat alles weer goed was!
Mooie lage bloeddruk inderdaad! Het wachten blijft pittig en ik hoop dat je de volgende afspraak niet haalt!
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Ook al ben ik wel jaloers op alle berichten uit het geboortetopic 🫣
Ahh zo herkenbaar haha! Zit ook nog in een groepje met zwangeren met wie ik op fitzwanger zat, daar krijgt iedereen z’n baby terwijl ze later uitgerekend zijn dan ik. Soms denk ik wel eens dat de baby verdwijnt ofzo en al die babyspullen in huis wel weer weg kunnen ofzo. 😂
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Zojuist bij de vk geweest. Ben nu 39+6. Controle ging goed en geen bijzonde ...
hier volgende week ook afspraak met 40+2.. hopen dat ik dat ook niet haal haha. verder net zoals jij alles goed en gewoon wachten en dan volgende keer opties bespreken! laatste loodjes..🫣
8 maanden geleden
Reactie op N1a
en ja. Hier ook wachten. Ze doen niks tot 41 weken iig, als mama & baby ...
Oeh, vanwaar dat ze dat zei?
Gewoon een gevoel?
Ik hoop dat je se volgende echt niet gaat halen!
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Oeh, vanwaar dat ze dat zei?
Gewoon een gevoel?
Ik hoop dat je se volgende ...
Geen idee! Baby is iig nog niet ingedaald. Ik heb een paar voortekenen (slijm verlies, meer afscheiding, voorweeen) maar ja dat kan betekenen dat ze morgen of over 2 weken komt! o😅 Mijn eerste was er met 39+4 maar dat zegt ook niks. Ze was een heel lieve vrouw. Ik denk dat ze probeerde mij aan te moedigen :)