1003 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Ook al ben ik wel jaloers op alle berichten uit het geboortetopic 🫣
Ah ja heel herkenbaar 😂 vandaag met 39w controle gehad, alles was goed. Baby nog niet ingedaald helaas en ik voel ook nog geen krampen/voorweeën... hoop dat het snel gaat beginnen! 🙃

8 maanden geleden

Vandaag controle VK. Had niet verwacht die nog te gaan halen. Zaterdag 40 weken. Ik heb me inmiddels erbij neergelegd dat ze nog geen aanstalten maakt en nog niet wil komen.

8 maanden geleden

Ben zondag 40 weken. Baby is nog niet ingedaald en heb nog geen enkel teken van naderende bevalling oid. Ben bij 2 van mijn kinderen op de uitgerekende datum bevallen, ga daar nu ook zo vanuit dat toen de vk nog een afspraak voor volgende week wilde maken ik heel verbaasd reageerde met: huh, maar dat is na de datum… hahahaha ik moest van mijn eigen reactie heel hard lachen…

8 maanden geleden

Ik ben zojuist gebeld dat de afspraak is verplaatst vanwege een bevalling🥲 kan wel janken.

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Vandaag controle VK. Had niet verwacht die nog te gaan halen. Zaterdag 40 ...
Ik ben bij jou ook echt verbaasd! Met al dat voorwerk. Hoe gaat het nu met je?

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Ik ben zojuist gebeld dat de afspraak is verplaatst vanwege een bevalling🥲 ...
Ahhhh nee dat zou ik ook echt ff niet kunnen hendelen

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Ik ben zojuist gebeld dat de afspraak is verplaatst vanwege een bevalling🥲 ...
oh nee! En het is al donderdag. Wanneer mag je langs dan? Hier ook zondag 40 weken trouwens.

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Ik ben bij jou ook echt verbaasd! Met al dat voorwerk. Hoe gaat het nu met ...
Ja, ik ben ook echt heel erg verbaasd. Iedereen om me heen ook. Vanaf het begin zeiden ze al “denk dat je net de 38 aan zal tikken, je bent maar een klein ding” nou dat wil dus niks zeggen haha. Het voorwerk blijft hetzelfde en neemt soms zelfs af, dus kan er geen peil meer op trekken. Ben er wel echt klaar mee. Probeer me er alleen wel echt bij neer te leggen dat ze nog niet wil en het misschien wel 41 weken word.. Daar schiet ik -hoe triest ook- van in de stress gezien we richting die 29 Februari gaan..

8 maanden geleden

Ik begin nu plannen te maken voor het weekend. Ik dacht, misschien is het leuk naar de bios met mijn peuter te gaan. En dan denk ik..."en als ik kaartjes koop dan komt ze zeker". 🤣

8 maanden geleden

Reactie op N1a

Ik begin nu plannen te maken voor het weekend. Ik dacht, misschien is het l ...
Die kaartjes kopen!!! 😂😂

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Ik ben bij jou ook echt verbaasd! Met al dat voorwerk. Hoe gaat het nu met ...
Hoe is het met jou?!

8 maanden geleden

Bij de VK geweest.. Ik heb nog geen eens 1cm ontsluiting. 😂 hoe dan?! Dinsdag gaan we weer kijken. Verder ligt ze echt heel diep ingedaald, ze heeft het nog helemaal gezellig hier binnen. We wachten af.

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Bij de VK geweest.. Ik heb nog geen eens 1cm ontsluiting. 😂 hoe dan?! Di ...
Mooi dat je dinsdag alweer kan! Ik heb mezelf er ook bij neergelegd dat ik woensdag weer bij de vk zit, dan kan het soort van alleen maar meevallen 🥲

8 maanden geleden

Ik kon toch nog even langskomen. Alles was goed. Nog steeds geen signaal. Er is niet gekeken of gestript Maandag of dinsdag een afspraak en dan kan ik gestript worden, mits de dames die nu 41 weken zijn, zijn bevallen.

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hoe is het met jou?!
Ja gaat wel, ik wissel een beetje tussen afwachten of harde grens van 41 weken. Maandag of dinsdag weer overleg, en hopelijk beval ik voor die tijd. Vandaag de 40 weken aangetikt. Fysiek oke! Mentaal wisselend

8 maanden geleden

Reactie op N1a

Ik begin nu plannen te maken voor het weekend. Ik dacht, misschien is het l ...
Ik zou kaartjes kopen haha

8 maanden geleden

Reactie op dani4

Ben zondag 40 weken. Baby is nog niet ingedaald en heb nog geen enkel teken ...
Woo 2x op de uitgerekende datum, dat is ook bijzonder!

8 maanden geleden

Ik ben eergisteren gestript na vraag van Vk of ik dat wilde (26e uitgerekend). Gek dat dat overal zo anders is. Ik bleek al ongeveer 2 cm ontsluiting te hebben, dus toen dacht ik meteen oeeehhh nu gaat het gebeuren…Hierna veel harde buiken en wat slijm verloren, maar helaas verder nog geen voortgang en nu weer rustig. Maandag weer een afspraak om weer te strippen als er nog niks is gebeurd. Ik ben er in ieder geval klaar voor/mee ;-)

8 maanden geleden

vandaag uitgerekend! maarehh... kleine meid laat nog niet echt van dr weten. wel wat krampen in mn rug en benen en menstruatie krampjes en 2x echt pijn snachts gehad maar niks zette door... eerste kindje dus ga ervan uit dat het wat langer duurt. ik hoop alleen niet dat het te lang duurt

8 maanden geleden

Ik ben ook vandaag uitgerekend. Ben er een beetje klaar mee, fysiek en mentaal erg zwaar. Ik wil graag gestript worden en kan vrijdag bellen voor een afspraak voor volgende week. Hoop zo dat ze deze week nog komt 🙏🏻