1003 Reacties
8 maanden geleden
Net op advies van de VK prenataal gekolft. Niks uitgekomen, maar het gaat hier puur om de stimulatie van de tepel, dus ach, baat het niet dan schaadt het niet!
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Ik kon toch nog even langskomen.
Alles was goed. Nog steeds geen signaal. E ...
Waarom hebben ze je ontsluiting niet gecheckt? Of wilde je dat zelf niet?
8 maanden geleden
Reactie op flo1987
Ik ben eergisteren gestript na vraag van Vk of ik dat wilde (26e uitgereken ...
Wat gek inderdaad hoe anders het overal is! In principe strippen ze hier pas vanaf de 40+3
8 maanden geleden
Ik ben vandaag ook precies 40 weken! 🙌 wel de hele dag al menstruatiekramp. Maar ga er maar niet van uit dat er iets gebeurt om teleurstelling te voorkomen. Vanochtend nog maar gewoon een bakje koffie gedaan in een restaurant.
Morgen gaan ze weer proberen te strippen! Zet ‘m ladies ! ❤️
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Waarom hebben ze je ontsluiting niet gecheckt? Of wilde je dat zelf niet?
Geen aanleiding voor, ik heb helemaal nergens last van qua voorweeën etc. Alleen harde buiken in beweging. (Ik ben in dat opzicht het complete tegenovergestelde van jou:p.)
En strippen doen ze liever pas wat later omdat het soms alleen harde buiken en ongemak oplevert als het voor de 41 weken gebeurd. Dat herken ik nog wel van de vorige keer, toen gaf het alleen ongemak😅
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Net op advies van de VK prenataal gekolft. Niks uitgekomen, maar het gaat h ...
Ja ik heb ook een beetje handmatig gekolft op advies vam de verloskundige. , het apparaat kan ik nog proberen, maar ik moet eerst nog uitzoeken hoe dat werkt.
8 maanden geleden
A.s. zaterdag uitgerekend. Gister controle gehad maar ze wilde nog niet strippen, pas na 40 weken. Gevraagd om een afspraak begin volgende week (maandag of dinsdag ivm naderende schrikkeldag) maar alles was vol 😫. Nu een afspraak voor woensdag om te strippen, tenzij iemand uitvalt dan bellen ze me!
Ik ben er zo klaarmee.. hopelijk meldt hij zich vanzelf komende dagen 🤞🏼
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Geen aanleiding voor, ik heb helemaal nergens last van qua voorweeën etc. A ...
Pohh, ongemak geeft het inderdaad, haha! Maar goed ik ben het onderhand gewend 😂!
8 maanden geleden
Reactie op Meelezer :)
A.s. zaterdag uitgerekend. Gister controle gehad maar ze wilde nog niet str ...
hier ook zaterdag uitgerekend van m'n 2e. ze laat lang op zich wachten. Helaas nog geen ontsluiting. A.s. dinsdag ook een afspraak en dan evt strippen of inleiding inplannen.
Schrikkeldag.. pff ho maar denk er ook steeds aan😑
8 maanden geleden
Hebben jullie al een idee hoe om te gaan met de schrikkeldag? Ik ben nu 40+1 en als er woensdag nog niets is, gaan we dan over op actie. Met natuurlijk een reële kans dat het dan donderdag komt. Ik dacht eerst, dat moet ik nog maar halen, maar elke ochtend dat ik nu wakker word zonder enige vorm van actie, geeft mij weinig hoop dat het snel komt. Nu denk ik soms, boeie schrikkeldag, haal die baby eruit. Ik wacht geen dag langer 😂 maar ben benieuwd naar jullie overwegingen.
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Hebben jullie al een idee hoe om te gaan met de schrikkeldag? Ik ben nu 40+ ...
Ik maak me er niet zo druk om. Vind het wel wat voor mij om precies op schrikkeldag te bevallen 🤣
Hebben zelfs meerdere mensen al gezegd dat ze de 29e denken dat het gaat gebeuren haha.
Zijn trouwens allemaal rare dagen voor ons, 25e uitgerekend, dan is nichtje jarig. 27e ben ik zelf jarig en dan nog de 29e… 😅
8 maanden geleden
Vandaag 40 6. Vanmiddag controle afspraak met de vk waar strippen en intake ziekenhuis besproken gaan worden op verzoek vk. Zelf zit ik er vrij relaxed in. Na 40 wkn zie ik ook wel hoe die laatste 2 wkn lopen.. ben ik er klaar mee? Ja tuurlijk maargoed ze komt wanneer ze er klaar voor is denk ik dan. Ook m.b.t. het schrikkeljaar zie ik het gewoon positief in. Als het zo is dan is ook dat wel weer bijzonder :) en hoeveel mensen vieren nou daadwerkelijk de verjaardag op de dag zelf? Al met al zie ik daar dus geen probleem in. Hopelijk gaan we onze kleine meid snel ontmoeten ☺️ succes met de laatste loodjes allemaal!
8 maanden geleden
Reactie op Najat91
hier ook zaterdag uitgerekend van m'n 2e. ze laat lang op zich wachten. Hel ...
Wij lopen gelijk! Ook dinsdag afspraak, toevallig!
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Geen aanleiding voor, ik heb helemaal nergens last van qua voorweeën etc. A ...
Alsof ik erom gevraagd heb. Vannacht dacht ik dat het begonnen was, weeen werden intenser, helaas heeft het na 2 uur niet doorgezet. Een valse start dus. Gelukkig had ik de verloskundige nog niet gebeld. Nu nergens meer last van.
Ik hoop zo dat maandag of dinsdag strippen iets gaat opleveren
8 maanden geleden
Reactie op Sanne206
Vandaag 40 6. Vanmiddag controle afspraak met de vk waar strippen en intake ...
Succes! Ben benieuwd hoe het gaat vanmiddag. Heb je al iets van ontsluiting of andere voortekenen?
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Ze mag prima komen die dag!
Dan vieren we haar verjaardag elk jaar op 1 maart en een groot feest 1x in de 4 jaar🥳
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Alsof ik erom gevraagd heb. Vannacht dacht ik dat het begonnen was, weeen w ...
Hoop ik ook voor je ❤️
Hier was het ook wederom loos alarm.
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Ik heb ook woensdag controle staan, waarbij ze evt wil strippen. Met de kans dat hij geboren zal worden op schrikkeldag. Inmiddels er wel zo klaarmee dat ook dat me niet meer uitmaakt haha, maar het had niet mijn voorkeur. Ik had liever maandag of dinsdag gewild maar de agenda van de verloskunde was overvol.. als er iemand uitvalt mag ik eerder komen.
Gister was de verjaardag van mijn man, die heb ik in ieder geval gehaald haha! Voor jou ook inderdaad nog genoeg kans op ‘bijzondere dagen’, maar laat het los en probeer te ontspannen. We hebben er geen invloed op😘
8 maanden geleden
Reactie op Meelezer :)
Ik heb ook woensdag controle staan, waarbij ze evt wil strippen. Met de kan ...
Ja precies. Ik ontspan ook zeker en heb fysiek absoluut geen klagen. Allemaal klein leed 😜 Maar ik heb vooral last van de buitenwereld haha. Mijn schoonmoeder heeft al haar drie kinderen laten halen met 37 weken omdat ze het te spannend vond. Mijn schoonzusje heeft ze ook eerder laten halen. Nou je kan je bedenken wat die ervan vinden dat ik nu overtijd ga 😜 Maar heb genoeg entertainment voor overdag, dus we gaan gewoon nog even door 💪🏻