1003 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Hebben jullie ook wel eens dat je baby heel snel allemaal minischopjes geef ...
Ja 1-2 x per dag! Is idd de hik
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Vraagje; wanneer trekken jullie aan de bel als je de baby een tijdje niet t ...
Hoe is het nu? Voel je de baby alweer goed? Of toch nog voor controle geweest?
10 maanden geleden
Reactie op Jolanda 2501
Hoe is het nu? Voel je de baby alweer goed? Of toch nog voor controle gewee ...
Wat lief dat je dat vraagt! Ik had alle moed verzameld om te bellen… en toen besloot ze ineens toch maar een trapje te geven, dat heeft ze de rest van de dag nog even vrolijk gedaan, alsof ze in moest halen 🫣
10 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Hahaha zal je altijd zien. Nou opzich gelukkig, beter dan dat het niet goed ...
Als je nu haar karatedansjes zou zien…. 🙄 ze houd me soms echt voor de gek haha, nu al moeders pesten!
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Wat lief dat je dat vraagt! Ik had alle moed verzameld om te bellen… en toe ...
Fijn! Het geeft zoveel stress als je ze niet voelt hé! En als ze dan weer zo gaan schoppen denk ik soms: stop maar weer even...
10 maanden geleden
Argh wachtkamer in het ziekenhuis, voel me helemaal niet happy. Dit weekend geweest voor extra controle en het was niet helemaal goed. Nu gewoon "reguliere" controle maar heb zoveel menstruatie achtige kramp in mn buik, dat ik echt heel on chill zit hier 😅
Gelukkig zo echo en alles, ben op de juiste plek, maar nerveus zijn, krampen hebben, zieke man die thuis in bed moest blijven is allemaal net niet fijn :(
10 maanden geleden
Reactie op Sniefie
Succes! Hou ons op de hoogte
Pfoe gelukkig is alles nu oke. Moet wel echt bellen als er iets verandert, ze zei, al is het 02:30 s nachts. Maar was wel lekker nerveus voor alles. En nu chillen in bed, want als de kramp niet afneemt moet ik alsnog terug vandaag 😛
10 maanden geleden
Reactie op dropmentos
Pfoe gelukkig is alles nu oke. Moet wel echt bellen als er iets verandert, ...
Gelukkig alles nu oké!
10 maanden geleden
Ik heb vandaag 3 uur aan de CTG gelegen, alles gelukkig oké. Uitwendige en inwendige echo ook oké. Klachten niet perse nu te verklaren, rust houden, wss gaat mijn verlof dus al in, want ze denken dat de combinatie van grote baby, staand beroep, termijn en slecht naar het toilet kunnen gewoon samenhangt en je daar maar gewoon aan toe moet geven. Baal als een stekker. Wel fijn dat alles verder goed is met spruitje natuurlijk.
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik heb vandaag 3 uur aan de CTG gelegen, alles gelukkig oké. Uitwendige en ...
Fijn dat alles goed is met jullie! En dat eerder met verlof gaan is heel vervelend (spreek uit erg veel ervaring) maar binnen een week voelde ik me serieus echt beter, wat een positief effect heeft op je kindje :)
Weet je, probeer het zelf wat om te draaien. Voor mezelf was ik echt niet eerder gestopt, maar je bent niet met jezelf, je bent samen en voor jullie samen is het wel beter. Niet leuk, wel verstandig!
Maar sterkte, want het is niet leuk om zo iets te moeten regelen.
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Gelukkig alles nu oké!
Hmm ben nog niet helemaal happy, de buikpijn is nog niet opgehouden na 1,5 uur slapen, uur rustig op de bank en een warme douche.
Als het zo over een uurtje nog niet beter is ga ik wel opnieuw bellen. Met de babies mag alles dan wel goed zijn (gelukkig) maar als mijn buik besluit dat ie niet happy is, moet ik ook bellen. Want dat hebben we niet uitgesloten vanmorgen.
10 maanden geleden
Reactie op dropmentos
Hmm ben nog niet helemaal happy, de buikpijn is nog niet opgehouden na 1,5 ...
Zeker doen! En vooral als jij je zelf niet lekker blijft voelen, is dat ook niet fijn voor je beebs. ❤️ laat je iets weten? Hopelijk trekt het nog weg..
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Zeker doen! En vooral als jij je zelf niet lekker blijft voelen, is dat ook ...
Meh toch gebeld, het is definitely niet over. Blijf krampen houden. Heb nu net eerst urine ingeleverd op advies (negatieve uitslag, maar het zat hoogstens een half uur in mn blaas) dus dat doe ik morgenochtend weer.
Maar het is echt naar, het is echt aanhoudende menstruatiekramp en dat voelt gewoon niet lekker.
Gelukkig zijn de dames wel happy, wat dat betreft heb ik echt geen zorgen nu 😊
Probeer het maar gewoon los te laten, want het gaat gewoon goed. Morgen is er weer een dag en mn man is een nuchtere verpleegkundige die dondersgoed weet wanneer hij serieus hulp in moet schakelen. Ben wel blij dat hij ziek thuis is en daardoor niet vannacht hoeft te werken. Like ziek is vervelend, moest alsnog zelf boodschappen doen (sad hahaha), maar hij is wel in de buurt. Das toch prettiger dan dat hij vannacht in het ziekenhuis op 25 minuten rijden is.
10 maanden geleden
Reactie op dropmentos
Meh toch gebeld, het is definitely niet over. Blijf krampen houden. Heb nu ...
Ach lieverd wat rot.. kan het zijn dat hij je niet ergens wat aangestoken heeft met zijn ziek zijn en je er wellicht op een andere manier op reageerd? Geen idee hoor..
Hier bestel ik de boodschappen tegenwoordig, scheelt echt heel erg veel vind ik, misschien is dat ook iets voor jullie ❤️
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ach lieverd wat rot.. kan het zijn dat hij je niet ergens wat aangestoken h ...
Thanks, het is eindelijk over! Vond het helemaaaaaaal niet leuk meer gisteren, maar ben blij dat het nu rustig is.
Zou kunnen natuurlijk, hij had hoofdpijn/griep achtig. Ik voelde me verder prima 🤷
Maar misschien ook wel gewoon indalingsweeen ofzo. Vrij vroeg, maar het kan wel, tweelingen komen niet voor niets al gemiddeld met 37 weken. En qua ruimte is het wel fijner voor ze denk ik. Maar ga wel even urine inleveren voor de zekerheid. Dat kan nooit kwaad :) Ben in ieder geval heel blij dat het nu weg is.
Denk dat we idd gaan beginnen aan boodschappen bestellen. Was wel het plan voor als de babies er zijn, maar misschien is nu alvast niet eens een heel slecht plan!
10 maanden geleden
Hebben jullie ook allemaal weer flinke pijn aan de boobies? 🫣 was een hele tijd weg maar sinds ik melkproductie heb weer fors aanwezig, wel vaak op dezelfde plek en zelfde borst