1003 Reacties

8 maanden geleden

Welke kleding hebben jullie in de kast klaarliggen voor de baby? Ik op dit moment de maten 50 en 56, maar ik twijfel of ik 62 ook moet uitwassen en in de kast moet doen. Ik kan me herinneren van mijn zoontje dat 62 toen nog te groot was, maar begin nu te twijfelen 😅

8 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Welke kleding hebben jullie in de kast klaarliggen voor de baby? Ik op dit ...
Ik heb alles meteen uitgewassen, voor het geval dat.

8 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Ik heb 62 al klaar meestal omdat mevrouw een beetje groot is (p70). Mijn zon was geboren met p50, zat binnen een paar weekjes al in maat 56 als ik me goed kan herinneren. Maar dat verschilt per baby dus. :) En per kledingstukje/ merk.

8 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Als je het maatje al het hebt liggen kan je dat alvast doen toch. Ik heb nog zo goed als niks in maat 62. Wel veelste veel 50 & 56. Grotere maatjes heb ik expres nog even gelaten omdat we nog niet weten of het een jongen of meisje wordt. (Wordt ook geen mega baby geschat) Kan ik straks nog even los met gericht shoppen 😋

8 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Ik heb alle kleertjes die we tot nu toe hebben gewassen en al in de kast liggen, dit gaat dus van maatje 50 tm maatje 68. In 68 past ie nog lang niet maar is het iig al klaar 😊

8 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Alleen 50 en 56. Mijn zoon was 4 kilo en heeft 56 een tijdje aangehad. Maat 50 een week en sommige setjes 1x voor de foto🤣

8 maanden geleden

Mmm toch wel een beetje spannend. Gister voelde ik de baby minder ‘sterk’, wel beweging, maar niet zo hard als eerst. Vandaag voel ik ook minder. Toch vk even gebeld en die komt langs. Kan ook een voorteken zijn, maar heb verder 0,0 voorteken. Voelt toch niet helemaal fijn.

8 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Mmm toch wel een beetje spannend. Gister voelde ik de baby minder ‘sterk’, ...
Goed dat je hebt gebeld, hopelijk is het een voorteken en verder alles goed!

8 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Mmm toch wel een beetje spannend. Gister voelde ik de baby minder ‘sterk’, ...
Spannend hè. Ik had gister precies hetzelfde gevoel. Volgens mijn vk is ‘beweging beweging’. Hoe zacht ook. Ze vertelde dat t kan zijn dat de baby met de rug ri mijn buitenkant van de buik ligt en dat de baby daardoor met z’n voetjes/handjes ri m’n rug schopt. Dat schijn je minder te voelen. Ze vroeg of ik me zorgen maakte, dat vind ik altijd zo lastig in te schatten…. Prompt zat ie ‘s avonds enorm veel te schoppen en te bewegen. Dus t zal wel goed zijn. Hoop bij jou ook!

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Denken jullie ook na over evt inleiden of niet?
Ik eigenlijk totaaal niet😅. Ik heb gewoon een heel sterk gevoel dat hij deze week komt. Ben dinsdag de 27e uitgerekend. Morgen wordt ik gestript, heb een hoopje dat t dan begint, anders komt ie echt op do of vrij deze week!😜😎

8 maanden geleden

Reactie op Roos7290

Ik eigenlijk totaaal niet😅. Ik heb gewoon een heel sterk gevoel dat hij de ...
hier ook nog niet echt over inleiden nagedacht.. di 27e uitgerekend.. do nog afspraak vk.. dan wel bespreken over evt plan.. weet niet of ik me donderdag evt wil laten strippen gezien de datum🫣😅

8 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

50 en 56. onze vent vraagt N nu al 2 weken 50. moest daar nog wel een setje van bijkopen.

8 maanden geleden

Reactie op music

Doet me echt zo goed wat je zegt! Je hebt helemaal gelijk. Wat heeft een ba ...
en gefeliciteerd met jouw babytje!

8 maanden geleden

Reactie op Sniefie

hier ook nog niet echt over inleiden nagedacht.. di 27e uitgerekend.. do n ...
K zou t wel grappig vinden. Geen idee of mensen het zelf ook ‘grappig’ vinden om dan jarig te zijn, maar je hebt toch een leuk verhaal zo🤭😅. Ach, we gaan t zien! Ben benieuwd hoeveel er uiteindelijk gaan bevallen op de 29e in deze groep!

8 maanden geleden

Hoihoi, gezien ik 19 feb was uitgerekend maar nog geen baby in mijn armen heb kom ik hier stiekem een kijkje nemen🙈

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Hoihoi, gezien ik 19 feb was uitgerekend maar nog geen baby in mijn armen h ...
Ohh dan ben je al lang aan het aftellen zeg, sterkte! Hoe is het met iedereen? ☺️

8 maanden geleden

40+2 ik ben er klaar mee 😬 Fysiek is het amper nog te doen. Meerdere keren al mijn grens aangegeven maar ook wel weer kracht gekregen om door te zetten. Maar oei oei oei, had zo gehoopt afgelopen weekend de kleine man te ontmoeten. Donderdag weer controle bij de verloskundige en ik vrees dat we dat ook gewoon gaan halen 😭

8 maanden geleden

Vandaag de 40 weken aangetikt. Benieuwd hoelang dit nog gaat duren.. wel wat vaker krampen in me onderrug en buik maar zet niet door..

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Hoihoi, gezien ik 19 feb was uitgerekend maar nog geen baby in mijn armen h ...
Oh jeetje! Nou welkom in dit illustere gezelschap haha. Hoe gaat het met je? Was zelf de 22ste uitgerekend en ook nog aan het wachten. Woensdag gaan we voor het plan van aanpak afhankelijk van hoe potdicht het dan nog is 😂

8 maanden geleden

Reactie op charliemae

40+2 ik ben er klaar mee 😬 Fysiek is het amper nog te doen. Meerdere keren ...
Ik doe met je mee mop