1003 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op charliemae

40+2 ik ben er klaar mee 😬 Fysiek is het amper nog te doen. Meerdere keren ...
Haha ja ik heb woensdag afspraak. Ga er vanuit dat ik daar ben. Kan het alleen meevallen

8 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Haha ja ik heb woensdag afspraak. Ga er vanuit dat ik daar ben. Kan het all ...
Zo is dat! Ze gaan dan proberen te strippen maar het is 29 februari 😂😂😂 Vind ik toch een dingetje. Maar ik wil niet langer afwachten, er moet wel iets gebeuren

8 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Oh jeetje! Nou welkom in dit illustere gezelschap haha. Hoe gaat het met je ...
Haha dankje! Tot nu toe ben ik altijd vrij optimistisch geweest. Ik wil graag een inleiding voorkomen en haar zelf de tijd geven om te komen. Maar wil niet over de 42 weken gaan. Ik heb best al een paar weken last van krampen/ voorweeën etc. Het is lastig dat dit niet doorzet, dat breekt mentaal een beetje op. Voor de rest gaat het fysiek gezien best goed ! Vanmiddag heb ik een strippoging staan om te kijken of dat wat gaat uithalen, dus ben benieuwd. Oh jij wacht ook al even. Mijn verloskundige gaf aan dat het geboortepiek tussen de 40+5 en 41+2 ligt. Dit gaf mij nog goede hoop dat onze meid spontaan komt haha

8 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Haha ja ik heb woensdag afspraak. Ga er vanuit dat ik daar ben. Kan het all ...
Vandaag 40weken en morgen weer strippen. Verlies wel al wat dik slijm steeds (sorry TMI, maar nog niet echt een prop)… hebben jullie hier ook last van?

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Hoihoi, gezien ik 19 feb was uitgerekend maar nog geen baby in mijn armen h ...
Welkom! Hoe voel je je?

8 maanden geleden

Vandaag 40+4 heel moe en geen signalen. We wachten nog even af!

8 maanden geleden

Reactie op flo1987

Vandaag 40weken en morgen weer strippen. Verlies wel al wat dik slijm steed ...
Nee, maar klinkt als het verliezen van de slijmprop!

8 maanden geleden

Ik ben nu 40+4. Vanochtend is de vk komen kijken of er gestript kon worden, maar helaas niet. Hoofdje lag nog te hoog en geen ontsluiting. Hier ook mentaal en fysiek zwaar en er klaar mee. Hopelijk komt ze snel. Inleiding staat wel al ingepland, maandag 4 maart!

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Haha dankje! Tot nu toe ben ik altijd vrij optimistisch geweest. Ik wil gra ...
Ik lees nu pas je reactie, spannend hopelijk gaat de strippoging wat doen! Mijn 1e kwam spontaan met 41+1

8 maanden geleden

Reactie op dovdl

Ik ben nu 40+4. Vanochtend is de vk komen kijken of er gestript kon worden, ...
Datum is in zicht! Hopelijk komt ze toch voor die tijd!

8 maanden geleden

Morgen 40+5 en afspraak in het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ze gaan doen. In verband met een eerdere keizersnede kunnen ze misschien strippen maar echt met wee opwekkers aan de gang durven ze niet. Hoop echt op een natuurlijke bevalling deze keer maar vind het zooooo spannend allemaal

8 maanden geleden

40+1 en... ik werd wakker met slijmverlies en dan weeen. Verbaasd sinds ik gisteren absoluut geen signalen had behalve een extreem nestgedrag. Zit in de zkh sinds vanmorgen om beoordeld te worden te zien of ik kan blijven of nog een keer naar huis en dan terugkomen. Weeen zijn regelmatig maar ontsluting is maar 3cm en baby zit te hoog. Fingerscrossed dat ik mag blijven (dat betekent dat ze straks komt :) )

8 maanden geleden

Ben zo klaar met de mensen die vragen of het al "rommelt".... net echt even uit mijn slof geschoten tegen de buurvrouw. Wat denken ze nou, dat ik bij elk krampjes of harde buik een persbericht de wereld in stuur? pfff, het zullen de hormonen wel zijnmaar kan het even slecht handelen vandaag.

8 maanden geleden

Reactie op flo1987

Vandaag 40weken en morgen weer strippen. Verlies wel al wat dik slijm steed ...
Bij mij was het ook geen duidelijke prop, maar gewoon steeds slijm. Dag erna braken mijn vliezen spontaan

8 maanden geleden

Reactie op Jolanda 2501

Ben zo klaar met de mensen die vragen of het al "rommelt".... net echt even ...
Irritant hè! In dezelfde categorie horen de mensen waar je de hele zwangerschap niks van hebt gehoord en die nu gaan appen "is de baby er nog steeds niet?". Die worden of genegeerd of ik stuur terug "oh ja, helemaal vergeten te zeggen" om vervolgens niks meer te sturen, haha

8 maanden geleden

Reactie op Twinmom94

Irritant hè! In dezelfde categorie horen de mensen waar je de hele zwangers ...
Haha precies! En dan is mijn moeder weer van een andere soort, die is al 3 weken in radiostilte, want ze wil niet vragen hoe het is, dat vond ze zelf zo vervelend.... ach, het is nooit goed ook! Moest het gewoon even kwijt!

8 maanden geleden

Hier helaas helemaal geen ontsluiting kon ook niet gestript worden:(

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Hier helaas helemaal geen ontsluiting kon ook niet gestript worden:(
Pff, bij jou schiet het ook allemaal niet op hè 😥

8 maanden geleden

Reactie op N1a

40+1 en... ik werd wakker met slijmverlies en dan weeen. Verbaasd sinds ik ...
en terug naar huis 🤣

8 maanden geleden

Reactie op N1a

en terug naar huis 🤣
Aah nee wat een grap zeg. Hopelijk zet het alsnog door