1003 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op charliemae

40+2 ik ben er klaar mee 😬 Fysiek is het amper nog te doen. Meerdere keren ...
Ik voel met je mee.. hier ook 40+2. Mijn lichaam geeft nog geen enkel signaal dat hij eraan komt. Morgen komt ze thuis kijken of ze evt. al kan strippen.. het lijkt eindeloos te duren haha! Gelukkig zijn we niet alleen🙈

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Aah nee wat een grap zeg. Hopelijk zet het alsnog door
Hoop ik ook! weeen zij er en regelmatig maar ontsluting nogsteeds 3cm. Dus moeten afwachten tot ze sterker worden. Ik hoop dat ze nog vandaag of morgen komt maar wie weet het? Anders heb ik nog mijn afspraan voor woensdag staan haha.

8 maanden geleden

Reactie op Jolanda 2501

Ben zo klaar met de mensen die vragen of het al "rommelt".... net echt even ...
Ik ook!!! Ik irriteer me er echt aan, terwijl ik me dan ook bedenk dat het lief bedoelt is. Van de week merkte de eigenaresse van een kledingzaak hier in de buurt op dat ik zwanger ben…. En wat wordt het, vroeg ze… ik weet niet wat ik had maar was zo geïrriteerd om die vraag dat ik zei dat t een geit werd. Ze was behoorlijk gepikeerd aan haar gezicht te zien🤭. Maar vond t ergens ook gewoon een stomme brutale vraag voor iemand die ik niet ken. En t zullen vast de hormonen zijn denk😎

8 maanden geleden

hier 39+6.. en t enige wat ik voel is een erg drukke baby die mn buik uit elkaar trapt haha. donderdag afspraak vk... 1e dochter kwam met 40+5 dus denk dat we weer die kant op gaan! maar laten we positief blijven dames🫣😬 voor iedereen hier is t einde in zicht! We zijn al zover gekomen😁

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Pff, bij jou schiet het ook allemaal niet op hè 😥
Nee niet echt, even een tegenvaller, maar ik heb toch alvast een verwijzing gevraagd voor inleiden en controle

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Nee niet echt, even een tegenvaller, maar ik heb toch alvast een verwijzing ...
Ah snap ik. Als er maar een teken is dat het gaat gebeuren 🍀 Nog even.. nog even.. nog even..

8 maanden geleden

Einde is zeker in zicht, dat is waar. Ik maak me vooral druk om mijn energie level en herstel straks. Fysiek is het al lang zo pittig. De zorg voor onze dochter kan ik gelukkig nu uit handen geven, maar ik kan ook niet wachten tot ik haar zelf weer naar bed kan brengen bijv 💗 Nog even 🤞🏻

8 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Ah snap ik. Als er maar een teken is dat het gaat gebeuren 🍀 Nog even.. no ...
Het enige teken is dat de 42 weken dichtbij komt🤣

8 maanden geleden

Reactie op Roos7290

Ik ook!!! Ik irriteer me er echt aan, terwijl ik me dan ook bedenk dat het ...
Hahaha ik moest even lachen om je geit opmerking🤣 lekker hormonaal

8 maanden geleden

Zojuist zelf mijn nagels maar gedaan.. Heb er zó een hekel aan om te doen, kan het ook echt niet. Helemaal kort geveild en straks na het douchen gooi ik er een lakje op.. Vorige week zou ik al naar de nagelstylist gaan, maar zo naar voren leunen voor een uur ging niet meer. Maar ja, beeb is er ook nog niet en mijn nagels werden wel erg lang.. Beeb vond het volgens mij wel gezellig, die bleef flink bewegen haha, ze is mega druk.

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Het enige teken is dat de 42 weken dichtbij komt🤣
Herkenbaar! Moest ook erg lachen om deze opmerking daardoor. Ook hier weinig tekenen behalve het termijn van 42 wkn.

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Hier helaas helemaal geen ontsluiting kon ook niet gestript worden:(
Ik kon helaas ook niet gestript worden. Baarmoedermond lag te hoog/ te veel naar achteren gekanteld waardoor ze er niet bij kon

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Hahaha ik moest even lachen om je geit opmerking🤣 lekker hormonaal
😜😂

8 maanden geleden

Ik wil mezelf geen hoop inpraten. Toch merk ik iets “anders” aan mijn lijf. 🙃 ben benieuwd. Ik ben igg weer m’n dagelijkse badje vol aan het laten lopen, hihi.

8 maanden geleden

Nou we gaan weer de nacht in jongens! Eens zien of er onder ons baby’s zijn die zich gaan melden! 🤣💪🏻

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik wil mezelf geen hoop inpraten. Toch merk ik iets “anders” aan mijn lijf. ...
Hopelijk is het eindelijk zo ver voor je! Denk je erom dat je met gebroken vliezen niet meer in bad mag? 🙊

8 maanden geleden

Reactie op Anomom99

Hopelijk is het eindelijk zo ver voor je! Denk je erom dat je met gebroken ...
Zeker! Maar geen gebroken vliezen hier 😘

8 maanden geleden

Goedemorgen, hoe is het met jullie? 40+3, vandaag komen ze een tweede strippoging doen.

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Goedemorgen, hoe is het met jullie? 40+3, vandaag komen ze een tweede str ...
Ik ga voor je duimen!!💗

8 maanden geleden

Vandaag 40+1 naast harde buiken en af en toe wat krampjes merk ik nog niks.. hopelijk meld de baby zich snel. Hoe gaat het hier?