1003 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Goedemorgen, hoe is het met jullie?
40+3, vandaag komen ze een tweede str ...
Oh spannend! Hier 40+5. Geen voortekenen. Baby zit vastgeroest denk ik 😂 Morgen naar de vk. Heb nu nog geen ontsluiting of verstrijking. Mocht dit morgen wonder boven wonder wel het geval zijn dan gaan ze strippen. Zo niet, dan krijg ik een ballon en word ik ingeleid. Vandaag dus wel echt de laatste dag wachten. Moest wel een klein beetje schakelen dat ik waarschijnlijk niet thuis beval, maar ach. Ben de dreumes vandaag kwijt dus ga even lekker ‘me-time’ doen ☕️🛀
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Succes met de strippoging!
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik duim voor je!
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Oh spannend! Hier 40+5. Geen voortekenen. Baby zit vastgeroest denk ik 😂 M ...
mis dat het dan juist nu gaat beginnen.. omdat je nu echt ff rust en tijd voor jezelf hebt..😁 hoor wel vaker als er een kleine rondloopt dat dan weeen enzo weer afnemen omdat je je dan niet kan focussen op bevallen..
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Success! Ik duim ook voor alle wachtende mama's.
Ik zit ook aan het wachten. Nu met best pijnlijke weeen die niet regelmatig komen. 🤣Ik mag nog een keer bellen om een controle te regelen later vandaag. Baby ligt best comfortabel denk ik.
8 maanden geleden
Reactie op N1a
Success! Ik duim ook voor alle wachtende mama's.
Ik zit ook aan het wacht ...
Ooo hopelijk worden ze regelmatig ❤️🩹
8 maanden geleden
Ik zit hier te hopen dat ik geen schimmelinfectie heb. Sinds gisteren brand het nogal down under. Voorheen had ik dit echt elke ongesteldheid, kon mijn klok erop gelijk zetten.. Dus of het is een voorteken, of het is gewoon k*t 🙃😂
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik zit hier te hopen dat ik geen schimmelinfectie heb. Sinds gisteren brand ...
Oh shit 😮💨 Lekkere timing haha
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Goodmorning! Strippoging van gisteren niet gelukt. Ben vandaag 41+1 . Donderdag nieuwe poging en vrijdag een afspraak in het zkh voor ctg en het bespreken van een inleiding. Hopen dat ze voor die tijd komt.!
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Morgen! Succes voor iedereen vandaag. Hier nu 40.5 met ook bijna geen voortekenen op een pijnlijke rug na. De flinke baby drukt op mijn zenuwen waarschijnlijk. Morgen voor het eerst kijken of ik ontsluiting heb! Wilde zo lang mogelijk wachten omdat toch echt als een momentopname voelt.
Lief dat we er via deze weg voor elkaar kunnen zijn🤍
8 maanden geleden
Reactie op Rosiex1234
Goodmorning! Strippoging van gisteren niet gelukt. Ben vandaag 41+1 . Donde ...
Oh jammer! Heb je al wel ontsluiting? Wel gerommel gehad na het strippen of alles nog rustig?
8 maanden geleden
Ik word ongeduldig 🫣🤣 VK heeft nog niet gebeld. Ze zou tussen 9-12 bellen, ben dan weer bang dat ik het verkeerd begrepen heb ofzo, terwijl ze gewoon nog een uur de tijd heeft 🤣
8 maanden geleden
Wohoooo vannacht na een supersnelle bevalling is ons meisje geboren, op mijn eigen verjaardag!! De verloskundige was snel maar was nog te laat. Heb haar zelf kunnen opvangen. Was een hele bijzondere ervaring.
Was een grote verrassing voor de broers en zus toen zij wakker werden vanmorgen.
Nu helemaal in onze babybubbel 🥰
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Oh jammer! Heb je al wel ontsluiting? Wel gerommel gehad na het strippen of ...
Ze voelde dat de onderkant van de baarmoedermond wel wat korter was maar deze lag te ver naar achteren gekanteld waardoor ze er niet goed bij kon. Dus strippen kon niet. Wel wat krampen gehad erna maar dat was meer omdat ze eraan gezeten heeft. Nu alles erruggg rustig. Had afgelopen veel meer voorweeën
8 maanden geleden
Reactie op dani4
Wohoooo vannacht na een supersnelle bevalling is ons meisje geboren, op mij ...
Jeetje! Wat bijzonder! Gefeliciteerd 🍀❤️
8 maanden geleden
Reactie op dani4
Wohoooo vannacht na een supersnelle bevalling is ons meisje geboren, op mij ...
Gefeliciteerd!!💕💕
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik zit hier te hopen dat ik geen schimmelinfectie heb. Sinds gisteren brand ...
Noo wat een timing, hopelijk heeft de verloskundige ondertussen gebeld en is de poging gelukt!!