1003 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Noo wat een timing, hopelijk heeft de verloskundige ondertussen gebeld en i ...
VK is net geweest. Weer mislukt. Geen ontsluiting. 😩 maar ook geen schimmel haha! Tenminste ze zei er niks van..
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Oh spannend! Hier 40+5. Geen voortekenen. Baby zit vastgeroest denk ik 😂 M ...
Spannend, en wat fijn dat het einde in zicht is! Hopelijk toch wat ontsluiting morgen🤞 en lekker zo'n dagje zonder dreumes!
8 maanden geleden
40+5 Hier is vannacht ook alles rustig geweest. Ik ben de domper van potdicht zitten een beetje te boven.
Ik probeer even de knop om te zetten vandaag en de peuterbextra aandacht te geven, alsof dit ons laatste dagje met ons "tweeën" Is voordat zijn zusje er is.
De afspraak voor de ctg staat gepland. Maar hoe het dan gaat met inleiden weet ik niet.
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
VK is net geweest. Weer mislukt. Geen ontsluiting. 😩 maar ook geen schimme ...
Nee meen je, wat ontzettend balen..
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Goedemorgen, hoe is het met jullie?
40+3, vandaag komen ze een tweede str ...
Helaas nog helemaal geen ontsluiting, strippen was dus niet mogelijk. Vrijdag weer controle. We wachten rustig af..
Hopelijk bij jullie meer resultaat!🤞🏼
8 maanden geleden
Reactie op Meelezer :)
Helaas nog helemaal geen ontsluiting, strippen was dus niet mogelijk. Vrijd ...
Hier hetzelfde. Donderdag naar de gyn.
Hebben jullie ook altijd zo ‘n buikpijn na de strippogingen?
8 maanden geleden
Lijkt de baby bij jullie ook wat rustiger in de laatste weken? Nu ik op mijn linkerzij lig, maak ik gelukkig wel contact maar het duurde wel eventjes 🙈
Wel wat harde buiken gehad vandaag, door even het centrum in te gaan. De hele dag thuis zitten, begint ook een beetje te vervelen.
Of zou dit een voorteken zijn? 😜😜
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Hier hetzelfde. Donderdag naar de gyn.
Hebben jullie ook altijd zo ‘n bui ...
Ze kon dus niet strippen, wel inwendig onderzoek. Kon het daarna inderdaad wel merken, buikpijn/krampen en wat bloedverlies. Hiervoor had ze me ook wel gewaarschuwd.
8 maanden geleden
Reactie op Jolanda 2501
Ben zo klaar met de mensen die vragen of het al "rommelt".... net echt even ...
Ik had van de week zo’n buurvrouw. Die bleef twee dagen lang continu bellen om vervolgens een bijdehand appje te sturen met hoe een gsm werkt. Het is een oudere vrouw dat alleen maar thuis zit. Sneu en meestal neem ik ook op. Maar niet als ik 1 a 2 uur per nacht pak en nog twee kinderen heb rondlopen. Ik ben ook kwaad geworden. Voor hetzelfde geldt was ik wel aan het bevallen en komt zij er telkens tussendoor. Normaal gesproken kan ik veel van haar hebben, maar zo goed is onze band nou ook weer niet😂
8 maanden geleden
Fijn om te lezen dat er zoveel zijn in hetzelfde schuitje. Hier sinds 15.00 uur vanmiddag last van krampen en komen en gaan van harde buiken onderin.
Is dit dan het begin? Of zal het zo weer weg zakken...
Laat mn vriend maar gewoon lekker gaan trainen. Hij kan nu toch niks doen.
Morgen uitgerekende datum en ook controle bij VK. Ben benieuwd...
Succes allemaal sterke (aanstaande)mama's!!
8 maanden geleden
Goeie avond dames.
Iemand advies?
Sinds zondagavond last van krampen die aan voelen als sterke menstruatie pijn. Voel het op komen en bereiken dan een hoogtepunt waarna ze weer afzakken. Het gevoel zit onderin mijn buik en bij mn 🐈Meestal zit er 10 a 15 min tussen ook snachts. Ook sinds maandagochtend last van eerst bruinige afscheiding met het leek een stukje slijm(geen foto gemaakt helaas 🥲) die nu meer geel/wit is .
Warme kruik geeft wel een beetje verlichting en onder de douche ook wel maar komt toch telkens terug. Word niet erger en zwakt niet af.
Vrijdag is de uitgerekende datum btw
Vk gebeld moet paracetamol slikken en idd met een kruik/douche verlichten.
Verder afscheiding in de gaten houden
Iemand hier ervaring mee ? Kunnen dit voortekenen zijn of kan het ook nog zo maar meerdere dagen duren ? 😶
8 maanden geleden
Reactie op Hippienaar
Lijkt de baby bij jullie ook wat rustiger in de laatste weken? Nu ik op mij ...
Ja ik had pas ook zo'n dag. Vandaag weer, ze is nu weer volop aanwezig.
8 maanden geleden
Reactie op Marisssje
Goeie avond dames.
Iemand advies?
Sinds zondagavond last van krampen die ...
i feel you 🩵
Heb bijna hetzelfde. In het begin dachten wij dat de real deal.was (kwamen tussen 4 en 6 minuten voor meer dan een uur lang). Helaas niet. Zit nu in dag 2 en nu komen die voorweee elke 30 minuten. Bij mij is de pijn wel heftiger dan menstruatiekrampen. Ik heb heel veel afscheiding. En een ontsluiting van 3cm die niet verder gaat. Van de ziekenhuis moet ik gewoon thuis afwachten. Morgen met 40+3 mag ik nog een keer op controle en een plan maken.
Ik hoop alleen dat ik beter kan slapen. Gisteren en eergisteren werd ik wakker elke keer van de pijn.
8 maanden geleden
Reactie op N1a
i feel you 🩵
Heb bijna hetzelfde. In het begin dachten wij dat de real de ...
Ooh sterkte ! Niks aan zo, vooral in de nacht niet. Heel herkenbaar, slaap je net word je wakker met steken.
Hopelijk zet het snel door voor ons beide🤞🏼
Ik heb nog steeds elke 10/15min steken, ondertussen wel wat heftiger. Vanacht maar weer afwachten en anders morgen de vk maar weer bellen
8 maanden geleden
Het startsein is gegeven. Hier sinds gisteravond de bekende rugweeën 😵. Net als bij de vorige. Brings back memories haha.. Om het halfuur, dus heb nog prima kunnen slapen. Even wegademen en weer slapen. Zojuist op de wc slijmprop en bloed verloren. Heb om 9.30 afspraak bij vk 🤞🏻 Hopelijk kan ze de boel een handje op gang helpen. Bij de vorige werden de weeën namelijk ook niet uit zichzelf krachtiger. Dan gaan we zien of het de 28ste of 29de wordt haha
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Het startsein is gegeven. Hier sinds gisteravond de bekende rugweeën 😵. Ne ...
Ah spannend! Hopelijk zet het gauw door 🤞🏻😍
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Het startsein is gegeven. Hier sinds gisteravond de bekende rugweeën 😵. Ne ...
Woo zet hem op🍀