1003 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Gewoon lekker doen! Ik ging de vorige zwangerschap metb40+6 nog zwemmen.
...
Haha! Dat had ik maandag ook met 40+3 in het zwembad, morgen ook +6 maar hoop nog steeds dat we die niet halen….
Morgenavond strippoging bespreken op controle, benieuwd of ze dat erg stimuleren als het kan!
8 maanden geleden
Ik ben 29 feb uitgerekend, maar eigenlijk altijd al in de maart groep gezeten omdat mijn eerste met 42+2 kwam (na inleiding). Ik heb dus ook nooit de gedachte gehad dat ik in februari zou bevallen 😂
Maar lees nu toch ook graag met jullie mee! Morgen ben ik 40w, en heb dan de eerste acupunctuursessie staan. Zit al 3 weken aan de vrouwenmantel- en frambozenbladthee, en homeopatische korrels van VSM.
Aanstaande maandag ook nog een voetreflexmassage. En na 41w gaan we strippen, daarvoor heeft het waarschijnlijk toch geen zin.
Ik voel me nog super fit dus ben bang dat dit weer 42+ gaat worden haha 🙈
8 maanden geleden
Na die mooie valse start op maandag, heb ik net mijn inleiding afspraak gemaakt.
Omdat ik al ontsluiting heb beginnen ze dan meteen met vliezen breken.
En ik koos voor geen stripping poging. Ik weet niet of het een juiste keuze was... Baby is iig al ingedaald en er is al zo veel rommel en harde buiken bij mij. De gynaecoloog zei dat stripping helpt 1 van de 7 vrouwen en dat een keuze is. ik dacht dan... even afwachten om te zien.... Of ze tot zondag komt of dat wij met 41 weken naar de zkhs gaan om ingeleid te worden.
8 maanden geleden
Mijn hondje is heel aanhankelijk sinds gisteren, wil continue op de buik liggen en bij me zijn (normaal is ze heel druk en speels) en staart de hele tijd naar de box, zo schattig 🥰
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Het startsein is gegeven. Hier sinds gisteravond de bekende rugweeën 😵. Ne ...
Ohhh spannend!! Heel veel succes 🙏🏻🥰
8 maanden geleden
Vandaag uitgerekend en net op controle geweest. Alles goed, hij is nog niet helemaal ingedaald helaas... vk heeft flink zitten duwen onderin, doet nog steeds zeer 😖
Voor volgende week afspraak staan om te strippen. Hopelijk komt die afspraak te vervallen en is hij dan al geboren! Succes meiden die nog moeten bevallen! Einde is in zicht!
8 maanden geleden
Reactie op Annee15
Ja hier hetzelfde. Weet dat het goed bedoeld is, maar zelf zit je ook in de ...
Ja herkenbaar!! Ik geef dat ook aan dat ik het tzt laat weten..
8 maanden geleden
Reactie op Essje27
het moe worden van alle appjes of het er al is.. Ben ik daar in de enige? ...
Verschrikkelijk. Vind het super lief, maar ze bellen zelfs…
8 maanden geleden
Ja!!! Vanmorgen om 11.26u is onze zoon en broertje Pim geboren. Vannacht wat steken in m'n darmen die kwamen en gingen. Vanmorgen goed naar de wc geweest. Om 08u de eerste echte wee. 9.15u vliezen gebroken en gebeld naar de vk. Die was er om 9.45u. Toen ging het allemaal snel en is Pim thuis geboren. Nu lekker genieten 💙
8 maanden geleden
Reactie op Essje27
Herkenbaar! Ik krijg zelfs een soort verwijtende berichten “is hij er nou nog niet? Laat eens los mama.. ontspannen he?”
Ga weg 😡
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Verschrikkelijk. Vind het super lief, maar ze bellen zelfs…
Hier krijgt vooral mijn man de appjes en telefoontjes. Denk dat ze van de vorige keer geleerd hebben😅
8 maanden geleden
Reactie op ElisedW
Ja!!! Vanmorgen om 11.26u is onze zoon en broertje Pim geboren. Vannacht wa ...
Gefeliciteerd!!💙
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Mijn hondje is heel aanhankelijk sinds gisteren, wil continue op de buik li ...
Aaah schattig🥰
8 maanden geleden
Reactie op charliemae
Herkenbaar! Ik krijg zelfs een soort verwijtende berichten “is hij er nou n ...
Oeff, Ontspannen, hou op joh. Dat zeggen heeft geen zin tegen een zwangere vrouw in haar laatste week.
8 maanden geleden
Ik heb vandaag een gesprek gehad. Ik ga toch voor inleiden, mentaal is het op. Heb mijn best gedaan maar alle angsten komen weer terug. Hopelijk voor einde van het weekend een baby😊.
8 maanden geleden
Reactie op Essje27
Oh nee je bent er zeker de enige niet in. Ik ook. Ik ben echt heel onaardig ondertussen tegen iedereen. Dat is ook niet goed van mezelf, maar ik kan iedereen wel schieten! Hoe meelevend ook, laat mij maar gewoon even. En ik wil me vooral niet verantwoorden waarom ik zo doe als ik doe. En vanmorgen nog een appje gekregen; duurt vast niet langer dan een week🤯🤯🤯! Grrrr…. Nee dat weet ik ook wel. Of mensen zomaar aan m’n deur… zo geen zin in. Maar ja, t zijn de hormonen….. 🤓🤭
8 maanden geleden
Reactie op ElisedW
Ja!!! Vanmorgen om 11.26u is onze zoon en broertje Pim geboren. Vannacht wa ...
Gefeliciteerd!!