1003 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Ik heb vandaag een gesprek gehad. Ik ga toch voor inleiden, mentaal is het ...
Wat goed ❤️ Super dat je je grenzen zo aangeeft!
Hier morgen ook een gesprek in het ziekenhuis om in te leiden en ga er vanuit dit weekend/begin volgende week ook ons meisje te gaan ontmoeten, mijn wens is echt niet over de 41+3 te gaan, hopelijk geven ze daar gehoor aan.
Maar het meeste hoop ik dat ze zichzelf meld natuurlijk ☺️
8 maanden geleden
Reactie op Essje27
het moe worden van alle appjes of het er al is.. Ben ik daar in de enige? ...
Oh vreselijk, ik haat dat! Vorige zwangerschap was het zo erg.. mensen die alleen “UPDATE?” stuurden. Of als ik even niet reageerde “je bent vast aan ‘t bevallen, succes!!”. Ik heb nu tegen heel veel mensen gezegd dat ik halverwege maart uitgerekend ben dus het is nog even rustig 🙈
8 maanden geleden
Thnx dames! Het is afwachten wanneer er plek is! Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk..
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Wat goed ❤️ Super dat je je grenzen zo aangeeft!
Hier morgen ook een gespr ...
Ja moet jij morgen ook gewoon doen hoor! Ik voelde mij echt een aansteller, maar ze waren zo begripvol
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Ik heb vandaag een gesprek gehad. Ik ga toch voor inleiden, mentaal is het ...
Goed gedaan mama! Ik ga voor je duimen dat je snel terecht kan en dan inderdaad gauw je baby in je armen hebt 🤞🏻
8 maanden geleden
Het strippen heeft geholpen! Om 19.01 zijn wij trotse ouders grote zus geworden van een zoontje. Gister begon het al een beetje te rommelen. Vanochtend 10.00uur was as er voldoende om te worden gestript. De dreumes bij opa en oma gebracht op advies van de vk zodat ik me ook kon terugtrekken. Kreeg wel krampen, maar nog niets van een wee. Beetje thuis aanrommelen en lekker in beweging gebleven, maar had het idee dat er niks doorzette. Om 14.00 tot 15.30 even gaan slapen. Toen werd ik wel wakker van een wee. Ik durfde toen niet uit bed want dacht met de zwaartekracht zet het door haha. Om 16.00 de moed verzameld en ja hoor. Eerst nog inregelmatig maar vanaf 17.00 om de drie minuten. Verloskundige om 17.30 gebeld en die was er 17.45. Nog 45 minuten weeën opgevangen hangend over de stoel. Toen naar de wc gegaan waar mijn vliezen braken en de echt helse(!!) laatste ontsluitingsweeeën opgevangen. Die kreeg ik 4/5 keer echt niet onder controle 🥲🥲🥲 Maar toen kreeg ik persdrang dus naar de baarkruk gestrompeld. 1x persen en daar was ‘ie 🙈
8 maanden geleden
Heel erg bedankt voor de lieve reacties vanmorgen! Dat heeft mij echt goed gedaan ❤️ Voor iedereen die nog moet veel succes! Ik hoop snel jullie verhalen te kunnen lezen 😘
8 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Het strippen heeft geholpen! Om 19.01 zijn wij trotse ouders grote zus gewo ...
Gefeliciteerd!! Geniet van elkaar ❤️
8 maanden geleden
Hier nog rustig. Je gaat toch vergelijken met je eerste kindje, hij was 2 dagen te vroeg geboren. Nu ben ik overtijd en dat voelt heel gek op de een of andere manier 😅 al die maanden heb ik geroepen dat ik 29 februari wilde bevallen, we gaan het zien morgen 😂 maar op dit moment voel ik nog geen begin, op wat harde buiken en goed werkende darmen na 😜
Maarrr, je weet maar nooit!
8 maanden geleden
om half 12 zijn net me vliezen gebroken en nu sinds een klein kwartiertje zijn de 1e weeën gekomen. komen nu om de 2 minuten. Ben benieuwd hoe de gang van zaken gaan en wat verstandig is. hebben met het breken van de vliezen de vk al gebeld. maar alles wat gezegd word gaat uiteraard langs je heen