1003 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Baby mega druk, hoofdpijn, kruik op de buik want echt intense bandenpijn, m ...
Hier ook een rotdag. Baal dat er nog niks begonnen is. Probeer mijzelf af te leiden en mij er bij meer te leggen dat het Maart gaat zijn.

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Hier ook een rotdag. Baal dat er nog niks begonnen is. Probeer mijzelf af t ...
Ik snap het helemaal 😞 heb je wel al een datum voor eventuele inleiding?

8 maanden geleden

Zojuist gestript om 10:30 uur. Had 1 cm ontsluiting en deze keer dus wel gelukt in tegenstelling tot maandag 🥳. Voelde vannacht en vanochtend al wat meer krampen en druk beneden. Nu om de zoveel tijd krampen in mijn buik en rug die opkomen en weer afnemen. Kunnen dit überhaupt al weeën zijn? Misschien toch een schrikkeljaar baby 🙈

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik wil je niet ontmoedigen, dus begrijp me niet verkeerd alsjeblieft. Hier ...
Hier t zelfde verhaal. Mijn verloskundige legde het wel helder uit overigens. Ze zei dat het strippen alleen zin heeft als je vlak voor de bevalling zit. Aangezien je dat dus nooit van te voren weet, is het gewoonweg gissen wanneer je op het juiste moment gestript wordt. Je lijf moet er dus toch echt klaar voor zijn, en de baby…

8 maanden geleden

Reactie op Rosiex1234

Zojuist gestript om 10:30 uur. Had 1 cm ontsluiting en deze keer dus wel ge ...
Hoop het voor je! ❤️❤️

8 maanden geleden

Reactie op Roos7290

Hier t zelfde verhaal. Mijn verloskundige legde het wel helder uit overigen ...
Ik ben gisteren toevallig gestript! Nou er is werkelijk van alles uitgekomen, maar geen baby 🙈 en het voelt nu ook heel dof en pijnlijk daaronder. En de baby slaapt en beweegt lekker door, geen 1 teken van een aankomende bevalling. Alleen ik die de klachten voelt haha. Ik doe nu lekker rustig aan tot dinsdag en dan een volledige check in het ziekenhuis en de opties bespreken, hopelijk komt de baby alsnog zelf deze dagen.

8 maanden geleden

Ik denk altijd beetje statistisch (sorry) maar vrouwen worden rond de 40/41 weken gestript, maar hoe weet je zeker dat de baby ook daadwerkelijk daardoor komt. Want 40/41 weken is ook de kans dat je baby gewoon komt 🙈 Dus ik vind het knap dat ik cijfers lees dat 1 op de 3 baby’s komt na strippen!

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Hier ook een rotdag. Baal dat er nog niks begonnen is. Probeer mijzelf af t ...
Same here. Kon van de pijn niet liggen of slapen. Heb met de ziekenhuis gebeld, enige dat ze kunnen aanbieden als het erger wordt: Een nacht daar slapen onder sedatie. Dat vindt ik echt geen fijne idee. 🙄 Het was ook verteld dat grote deel van de vrouwen is ziek de dag daarna vanwege de sedatie. Gelullikig kon ik eindelijk tussen 10uur en 12uur slapen. Baaaah. En lees online dat het heel bijzonder dat oefenweeen zo pijnlijke zijn. 🤷‍♀️ Aftelen tot mijn inleiding op zondag (famous last words maar tenmiste heb ik een einddatum in zicht).

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik wil je niet ontmoedigen, dus begrijp me niet verkeerd alsjeblieft. Hier ...
Oww vat het ook zker niet zo op! En van mij hoeft ze ook echt niet vandaag te komen dus ik wacht nog wel ff😅 en wil sws eind volgende week wel een baby hebben heb ik aangegeven.. dus als t strippen maandag niet helpt gaan ze of thuis vliezen breken of inleiden.maar t liefste gwwoon natuurlijk uit zichzelf natuurlijk🥰

8 maanden geleden

Hier ook een rot dag 😫. Zondag op maandagnacht de hele nacht flinke voorweeën gehad en dinsdag de slijmprop verloren. Daarna nergens meer last van gehad, meisje beweegt vrolijk door… de verveling slaat plots toe en al die appjes 🥵🥵🥵🥵. Klaag klaag klaag 😌

8 maanden geleden

Wachten wachten wachten.. ook hier! Op actieve darmen en wat harde buiken na geen enkele beweging hier. Verveling slaat ook hier nu toe. Vandaag zelfs gaan bakken (dat heb ik nog nooooooit gedaan). We zitten allemaal in het zelfde schuitje! Sterkte en hopelijk snel een baby voor ons allemaal 🩷

8 maanden geleden

De 29e bevallen gaat hem denk ik niet meer worden 😭 Jammer de bammer. Meisje vermaakt zich nog prima. Ik ben gisteren uit verveling maar begonnen met breien 😂

8 maanden geleden

Gisterenochtend afspraak gehad om afspraak te maken voor inleiden. Vannacht besloot onze kleine meid toch nog zelf dat het tijd was. Vanochtend trotse ouders geworden 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Sanne206

Gisterenochtend afspraak gehad om afspraak te maken voor inleiden. Vannacht ...
Gefeliciteerd! Wat fijn!!

8 maanden geleden

Reactie op Sanne206

Gisterenochtend afspraak gehad om afspraak te maken voor inleiden. Vannacht ...
Gefeliciteerd 🥰🥰

8 maanden geleden

Ik was 27-02 uitgerekend en zat al in deze groep voor de zekerheid. Ik ben 22-02 vlot bevallen! Onze baby is dus nu al 1 week oud 🥰

8 maanden geleden

Hoi lieve allemaal, even een update! Mijn ziekenhuisafspraak liep even wat anders als verwacht. Mijn bloeddruk was ineens 148/111 (😳😳😳) en we moesten meteen aan de CTG, bloeddrukmeter, urine check en bloedafname. Nu net weer thuis, alles was gelukkig goed, was even een momentopname blijkbaar. Ik word morgen ingeleid, de gynaecoloog wilde toch dat dat wel snel ging gebeuren. Dus… 😳 spannend!!!!

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hoi lieve allemaal, even een update! Mijn ziekenhuisafspraak liep even wat ...
Ooooh wat spannend!! Gelukkig was alles goed! Heel veel succes morgen, nu ga je snel je kleintje ontmoeten 😍🥰

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Oh wat schrikken! Spannend morgen, veel succes. Je kan dit 🍀💪🏼

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Oh even schrikken!! Einde is in zicht!! Morgen DE Dag!!!