1003 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op dropmentos
Thanks, het is eindelijk over! Vond het helemaaaaaaal niet leuk meer gister ...
Fijn dat het weer goed is! Spannend hoor als de krampen zo aanhouden.
Hopelijk knapt je man ook snel op en steekt hij jou niet aan
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik heb vandaag 3 uur aan de CTG gelegen, alles gelukkig oké. Uitwendige en ...
Fijn dat alles goed was.
Hopelijk gaat het verlof je wat helpen!
10 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Ik nog niet, maar ook geen melkproductie gespot nog. 😊
Ik merkte het een paar weken geleden ineens op, sindsdien ook gevoelige boobs
10 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Ik nog niet, maar ook geen melkproductie gespot nog. 😊
Geen melkproductie, maar wel weer toenemende last van mn borsten 😛 kan ook nog
10 maanden geleden
Vandaag is mijn babyshower.. dit was eigenlijk een “verrassing” maar iemand had zich verpraat, haha. Vind het wel fijn opzich dat ik het weet, dan kan ik mezelf lekker mooi maken.
Echter zit ik dus wel in de ziektewet en voelt het ergens wel heel krom dat ik nu “leuke dingen” ga doen en ben bang wat mensen daar van gaan denken, maar dat moet ik denk ik ff los laten.. ik ben niet ziek, maar zwanger en in samenspraak met mijn bazin in de ziektewet. Ik wil er alleen wel van kunnen “genieten” maar vind dat toch heel lastig merk ik.
Hoe zouden of gaan jullie hier mee om? Stel ik me aan? 🥹
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Vandaag is mijn babyshower.. dit was eigenlijk een “verrassing” maar iemand ...
Ga er lekker van genieten,
Ziektewet zegt niks over of deze dingen kunnen.
Een volle dag werken of een paar uurtjes iets leuks doen is niet vergelijkbaar
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Vandaag is mijn babyshower.. dit was eigenlijk een “verrassing” maar iemand ...
Ik zit al sinds begin van de zwangerschap in de ziektewet na weken hg. Daarna herstel HG extreme vermoeidheid. Nu kan ik weer wat dingen en werk dus ook 1 a 2 uurtjes per dag en soms 3. Verder vandaag wel even een rondje kerstmarkt gedaan en een koffie gedronken met m'n man. Ja, vind ik vergelijkbaar met even werken, maar ik kan dus echt niet hele dagen werken net als niet hele dagen op stap. Duurde bij mij ook wel even om dat te accepteren hoor. Maar je moet ook nog een beetje leven. 👍🏼
10 maanden geleden
Pfgrrrrrr mijn buik bleef onrustig. Was er zo klaar mee dat we maar naar het ziekenhuis hebben gebeld.
Paar uur aan de monitor gelegen en ze heeft even mn baarmoedermond gemeten. Die was gelukkig nog lang genoeg voor nu, dus ben echt een stuk gerust gestelder. Like de buikkramp en harde buiken die met regelmaat komen zijn zeker niet chill, maar het veroorzaakt iig niets.
De conclusie was: ze zijn zo druk met zn tweetjes dat jouw buik gaat protesteren
En bedankt dames 🫠
Dus eigenlijk alleen maar een goed teken :) wel blij dat ik toch uiteindelijk heb gebeld.
10 maanden geleden
Gisteravond in bed had ik een heel onrustig gevoel en voelde vanalles down under. Alsof hij aan het indalen was, maar dan zonder harde buiken of pijn ofzo. Onze eerste is nooit (letterlijk) ingedaald, dus dit is helemaal nieuw. (Eerste lag in stuit tot 37 á 38 weken, ingeleid op 41 weken en keizersnede op 41+2 omdat de inleiding niets deed en hij nog heel hoog lag zonder verweking of ontsluiting)
10 maanden geleden
Pfff vandaag dacht ik even gewoon controle.. zegt de verloskundige dat onze vent toch wel iets groter lijkt dan de bedoeling met bijna 30 weken tijdens voelen. Voor donderdag afspraak gemaakt voor groeiecho, maar merk dat ik er best van slag van ben en het maar in m'n hoofd blijft.malen.
10 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Ik ben sinds een paar dagen savonds weer misselijk. Meer die dat hebben?
Sinds vandaag hier ook weer, bleh
10 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Pfff vandaag dacht ik even gewoon controle.. zegt de verloskundige dat onze ...
Ach altijd spannend, bedenk je dat voelen altijd wat lastig is! Kan mij voorstellen dat het spannend is!
Kun je er met iemand over praten?
10 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Ach altijd spannend, bedenk je dat voelen altijd wat lastig is! Kan mij voo ...
Lief, dank voor je vraag!! Ja met m'n man goed, maar die zegt dingen als 'als het urgent erg was hadden ze niet tot donderdag gewacht enz'. 😑 Die staat daar gewoon zoveel losser in ofzo. Maar de hele zwangerschap wel 🫢 Verder wel met m'n vriendinnen, maar die hebben nooit zoiets gehad. 😅
10 maanden geleden
Ja, ze controleren erg snel. Bij mij was het met 20 weken te groot (P97) dus toen een diabetestest gedaan (negatief) en vorige week weer een groeiecho. Alles rond de P70 dus nu alleen een extra echo met 36 weken. Veel zorgen om gehad, maar ook veel gelezen dat ze het eigenlijk helemaal niet zo goed kunnen meten in de buik. Dus we gaan straks allemaal zien wat eruit komt! Mijn yogalerares zegt ook wel, je maakt ook een kindje dat bij je past. We moeten gewoon vertrouwen hebben.