1003 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hoi lieve allemaal, even een update! Mijn ziekenhuisafspraak liep even wat ...
Poeh wat even een rollercoaster maar fijn nu weer thuis.. en dus toch een maart baby ;-)! Succes morgen!!

8 maanden geleden

40+6 en strippen nog niet mogelijk, helaas nog even geduld!

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Oh! Wat spannend. Gellukkig is alles goed. Succes morgen :)

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Woo spannend!! Hoe gaat het nu met je?

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Wauw wat spannend!! En eindelijk het tempo erin wat je wilde 😉 Succes morgen en bovenal: geniet!!!!

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Woo spannend!! Hoe gaat het nu met je?
Het gaat goed, maar ik merk wel dat er een soort angst over me heen trekt haha.. “Kan ik dit wel?” 🥹

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Het gaat goed, maar ik merk wel dat er een soort angst over me heen trekt h ...
Natuurlijk kun jij dit! Zet hem op 💖💪

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Absoluut kan jij dit!! 💪🏻 succes en alvast veel plezier met het ontmoeten van jullie wonder 🥰

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik hoop dat je fijne mensen om je heen hebt die je hier door heen helpen op de momenten dat je voelt dat onzekerheid of angst op komt zetten Ik sta ook aan de vooravond.. heb geen idee wanneer en wat er op me af komt. Maar ik weet zeker dat wij vrouwen, hoe heftig het ook is of wordt, dit kunnen! En dat wij er zijn om elkaar hierin te steunen❤️ Ook ik hoop als het bij mij zover is dat ik het vertrouwen houdt in mijn lijf, de natuur en in onze baby, dat wij dit kunnen. En als ik het even kwijt ben dat de lieve mensen om mij heen, mij kunnen steunen om weer door te gaan.. Want wij vrouwen moeten uit de angst stappen.. de angst die overal heerst en waarvan ik zeker weet dat de natuur het nooit zo bedoelt heeft. We mogen vertrouwen dat wij dit kunnen en elkaar steunen! Ik zal aan je denken en kracht jouw kant op sturen🙏🏻❤️

8 maanden geleden

Nou, ik weet het niet zo hier… sinds half 6 heb ik beginnende ‘weetjes’. Onregelmatig. Nu komen ze ongeveer om de 5 min, worden wel wat vervelender. Stom hè, is dit m’n 4e en nog twijfel ik of dit nou t begin is…😅

8 maanden geleden

Hier vandaag precies 40 weken bij mijn zoontje was hij voor de 40 weken.

8 maanden geleden

Reactie op Ann14

Ik hoop dat je fijne mensen om je heen hebt die je hier door heen helpen op ...
Heel mooi gesproken, heb dezelfde spanning terwijl er bij mij nog geen startsein is. Ben al wel over de 40 weken. Maar dit inspireert me en lijkt me kracht te geven, dankjewel ❤️

8 maanden geleden

Reactie op Ann14

Ik hoop dat je fijne mensen om je heen hebt die je hier door heen helpen op ...
Dankjewel 🙏🏼

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Super fijn dat je nu weet dat het einde in zicht is en je nu snel je baby vast hebt!!🥰 spannend hoor!! Hoelaat moet je erheen morgen?

8 maanden geleden

Reactie op Roos7290

Nou, ik weet het niet zo hier… sinds half 6 heb ik beginnende ‘weetjes’. On ...
Is niet stom hoor. Ik had dat ook. Elk bevalling is ook weer anders. Bij mij ging het van 5 minuten ineens naar 1 minuut. En deze bevallig was nog sneller dan de vorige. Had ik het geweten.. bleef ik thuis ondanks mijn medische indicatie, want was echt niet leuk om net het ziekenhuis te halen. Veel succes 🤞

8 maanden geleden

Hoi dames, ik ben gisteren ingeleid. Het ging zo snel! De kleine meid is geboren en we maken het goed. We hadden niet verwacht gisteren nog ouders te worden💕💕

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Dankjewel 🙏🏼
Je kan het! Veel succes vandaag!🍀

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Hoi dames, ik ben gisteren ingeleid. Het ging zo snel! De kleine meid is ge ...
Gefeliciteerd!! ❤️ geniet van elkaar 😃 Ik denk dat het vandaag bij mijn zo ver is. De verloskundige komt om 9 uur kijken. Heb al vanaf half 4 weeën, maar ik weet dus niet zo goed of ze regelmatig genoeg zijn.

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Hoi dames, ik ben gisteren ingeleid. Het ging zo snel! De kleine meid is ge ...
Gefeliciteerd!!!🩷 lkkr gaan genieten!!

8 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Gefeliciteerd!! ❤️ geniet van elkaar 😃 Ik denk dat het vandaag bij mijn z ...
Spannend!!! Hoop voor je dat het doorzet en ook snel.je kleine vasthebt!! 🍀🥰