1003 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Hoi lieve allemaal, even een update!
Mijn ziekenhuisafspraak liep even wat ...
Woo spannend!! Hoe gaat het nu met je?
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Woo spannend!! Hoe gaat het nu met je?
Het gaat goed, maar ik merk wel dat er een soort angst over me heen trekt haha.. “Kan ik dit wel?” 🥹
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Het gaat goed, maar ik merk wel dat er een soort angst over me heen trekt h ...
Ik hoop dat je fijne mensen om je heen hebt die je hier door heen helpen op de momenten dat je voelt dat onzekerheid of angst op komt zetten
Ik sta ook aan de vooravond.. heb geen idee wanneer en wat er op me af komt.
Maar ik weet zeker dat wij vrouwen, hoe heftig het ook is of wordt, dit kunnen! En dat wij er zijn om elkaar hierin te steunen❤️
Ook ik hoop als het bij mij zover is dat ik het vertrouwen houdt in mijn lijf, de natuur en in onze baby, dat wij dit kunnen. En als ik het even kwijt ben dat de lieve mensen om mij heen, mij kunnen steunen om weer door te gaan..
Want wij vrouwen moeten uit de angst stappen.. de angst die overal heerst en waarvan ik zeker weet dat de natuur het nooit zo bedoelt heeft.
We mogen vertrouwen dat wij dit kunnen en elkaar steunen!
Ik zal aan je denken en kracht jouw kant op sturen🙏🏻❤️
8 maanden geleden
Hier vandaag precies 40 weken bij mijn zoontje was hij voor de 40 weken.
8 maanden geleden
Reactie op Ann14
Ik hoop dat je fijne mensen om je heen hebt die je hier door heen helpen op ...
Heel mooi gesproken, heb dezelfde spanning terwijl er bij mij nog geen startsein is. Ben al wel over de 40 weken.
Maar dit inspireert me en lijkt me kracht te geven, dankjewel ❤️
8 maanden geleden
Reactie op Ann14
Ik hoop dat je fijne mensen om je heen hebt die je hier door heen helpen op ...
Dankjewel 🙏🏼
8 maanden geleden
Reactie op Roos7290
Nou, ik weet het niet zo hier… sinds half 6 heb ik beginnende ‘weetjes’. On ...
Is niet stom hoor. Ik had dat ook. Elk bevalling is ook weer anders. Bij mij ging het van 5 minuten ineens naar 1 minuut. En deze bevallig was nog sneller dan de vorige. Had ik het geweten.. bleef ik thuis ondanks mijn medische indicatie, want was echt niet leuk om net het ziekenhuis te halen. Veel succes 🤞
8 maanden geleden
Hoi dames, ik ben gisteren ingeleid. Het ging zo snel! De kleine meid is geboren en we maken het goed. We hadden niet verwacht gisteren nog ouders te worden💕💕
8 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Dankjewel 🙏🏼
Je kan het! Veel succes vandaag!🍀
8 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Hoi dames, ik ben gisteren ingeleid. Het ging zo snel! De kleine meid is ge ...
Gefeliciteerd!! ❤️ geniet van elkaar 😃
Ik denk dat het vandaag bij mijn zo ver is. De verloskundige komt om 9 uur kijken. Heb al vanaf half 4 weeën, maar ik weet dus niet zo goed of ze regelmatig genoeg zijn.