1003 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Hoi dames, ik ben gisteren ingeleid. Het ging zo snel! De kleine meid is ge ...
Gefeliciteerd lieve jij

8 maanden geleden

Reactie op Sniefie

Super fijn dat je nu weet dat het einde in zicht is en je nu snel je baby v ...
09:00 bellen, maar ze zeiden gisteren dat ze verwachten dat we ons 10:00 moeten melden

8 maanden geleden

Reactie op Suus800

Is niet stom hoor. Ik had dat ook. Elk bevalling is ook weer anders. Bij mi ...
Ik kan wel janken. Ben de hele nacht door wakker geweest met weeen die om de 5/8/10 en zelfs 15 minuten kwamen. Ik moet ze echt weg puffen, echt pijnlijk. De vk loopt op dit moment helemaal vast met andere bevallingen dus of t urgent was dat ze nu iemand zou sturen. Pfff ik heb geen idee. Ik weet t ook niet meer. Ik moet er niet aan denken nog zo’n dag en of nacht door te moeten maken. Ze stuurt iemand rond 8 uur… ik hoop vreselijk dat het genoeg gedaan heeft naar m’n zin. Ik laat anders die hele thuis en bad bevalling gaan en ga naar t zh toe…

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Gefeliciteerd! Geniet ervan samen 💕 En @anoniemmoesje succes vandaag 🍀🍀

8 maanden geleden

Reactie op Roos7290

Ik kan wel janken. Ben de hele nacht door wakker geweest met weeen die om d ...
Wat vervelend voor je. Maar mag je misschien niet alvast in bad? Wie weet helpt dat enigszins? Wat voor weeen zijn het? Rug of buik weeen?

8 maanden geleden

Reactie op Suus800

Wat vervelend voor je. Maar mag je misschien niet alvast in bad? Wie weet h ...
Buik, bad ben ik al 2 uur lang in geweest. T koelt af ondanks dat we een verwarmd bad hebben. Dus t was niet heel comfortabel meer. Mss zo weer

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Gefeliciteerd!! ❤️🍀

8 maanden geleden

Reactie op Roos7290

Buik, bad ben ik al 2 uur lang in geweest. T koelt af ondanks dat we een ve ...
Hopelijk kan de verloskunde straks iets voor je betekenen 🙏

8 maanden geleden

Reactie op PrunusPersica

Gefeliciteerd 💗

8 maanden geleden

Ik moet me om 10:00 melden. Aaaah 🥴 het gaat echt gebeuren….

8 maanden geleden

Hoe 'plotseling' begon het bij jullie? Ik ben zoooo toe aan wat actie, maar het lijkt er nog niet op. Hoeveel hoop kan ik houden dat het 'zomaar' kan veranderen? 😅

8 maanden geleden

Reactie op Anouk689

Hoe 'plotseling' begon het bij jullie? Ik ben zoooo toe aan wat actie, maar ...
Hier hetzelfde.. ben het wachten nu wel zat, vandaag 40+4.

8 maanden geleden

Ik ben vandaag 41+1. Heb het gevoel dat ze zich in ieder geval niet uit zichzelf gaat aanbieden. Ook geen voorweeen of andere voortekenen helaas 😅

8 maanden geleden

Reactie op Anouk689

Bij m’n 1e heel plotseling , hele dag (+ daarvoor ook amper) nergens last van gehad en om 17:00 boem opeens direct regelmatige weeën. Bij m’n (recente 😜) 2e had ik ‘s ochtends wat slijm+bloed bij afvegen, hele ochtend veel gerommel en harde buiken, vanaf half 2 ongeveer onregelmatige weeën en vanaf uur of half 5 regelmatige weeën.. t zegt dus allemaal niks! Maar het kan ‘opeens’ beginnen 😊

8 maanden geleden

Reactie op Anouk689

Heel plotseling, een uur daarvoor stond ik nog in de Kruidvat voor een zekerheid-kunstvoeding pak en hadden we nog extra voorraadkast boodschappen gedaan. Daar hebben ze op gewacht denk ik ;) uur later braken mijn vliezen spontaan en begonnen de weeën.

8 maanden geleden

Reactie op Anouk689

Haha kan je wel een leuk verhaal vertellen van hoe plotseling het kan gaan…. Afgelopen maandag alle bedden verschoond, grote boodschappen gedaan en lekker gekeuteld. Op tijd naar bed want de broers en zus moesten gewoon naar school de volgende ochtend. Dus hup naar bed om 22u om vervolgens om 1uur wakker te worden en dacht: dit is serieuze shit. Naar toilet waar ik direct persdrang kreeg en om 1.09 hing ik met vk aan de lijn. Ze spong in dr auto en belde nog collega of zij er sneller zou kunnen zijn. Ondertussen met persdrang heb ik handdoeken, bedmat en spullen klaargelegd waarna ik bij mezelf ging voelen en voelde dat het hoofdje kwam. Ben op bed gesprongen en om 1.25 heb ik zelf onze dochter ter wereld gebracht nog voordat de vk er was. Ben zeer tevreden over hoe het is gegaan. Was hele ervaring 💪🏻 Oja, ze is geboren op mijn verjaardag! 💝💝

8 maanden geleden

Reactie op dani4

Haha kan je wel een leuk verhaal vertellen van hoe plotseling het kan gaan… ...
Oh mijn god!! Maar dus 3e kindje. Dan gaat t baak wat sneller dan bij een eerste toch? Maar wauw, super prestatie dus!! Gefeliciteerd en zo zie je maar weer hoe powerfull we zijn als vrouwen 💪🏻

8 maanden geleden

Reactie op Anouk689

Oh mijn god!! Maar dus 3e kindje. Dan gaat t baak wat sneller dan bij een e ...
4e kindje zelfs. En was inderdaad wel voorbereid op de snelheid. De andere kinderen zijn in zkh geboren waar ik elke keer maar net op tijd was. Lees: half uur, 12 minuten en 8 minuten. Dus daarom nu ook thuis willen bevallen. Niet dat daar nu keuze in had geweest 😅 Oerkracht nam het over en heb echt heel bewust en rustig gehandeld. voel me gewoon een badass 😂💪🏻

8 maanden geleden

Vanochtend controle gehad bij de verloskundige, 40+6. Kon wederom niet gestript worden, nu onderweg naar het ziekenhuis om inleiding te bespreken en plannen. 🍀🤞🏼

8 maanden geleden

Reactie op Meelezer :)

Vanochtend controle gehad bij de verloskundige, 40+6. Kon wederom niet gest ...
Succes!