1003 Reacties

8 maanden geleden

Ohh succes dames die nu bezig zijn! Zet em op!!

8 maanden geleden

Reactie op Roos7290

Buik, bad ben ik al 2 uur lang in geweest. T koelt af ondanks dat we een ve ...
Aron is vanmiddag geboren!

8 maanden geleden

Reactie op Roos7290

Aron is vanmiddag geboren!
Gefeliciteerd met de geboorte van Aaron! Ben je alsnog thuis bevallen?

8 maanden geleden

Reactie op Suus800

* Aron

8 maanden geleden

Veel succes allemaal! Ballonnetje is geplaatst, en ben daarmee naar huis gestuurd. Best wel pijn onderin mn buik, dus hoop dat het voldoende effect gaat hebben. Morgen 07.00 weer melden in het ziekenhuis. We kunnen het dames!🍀💪🏼

8 maanden geleden

Reactie op Suus800

Ja! Wilde haast de moed opgeven, toen ze zei dat ik van het vliezen breken maar 1cm opgeschoten was (krappe 5). Maar ik ben het bad in gegaan en er niet meer uit geweest. Van 12 tot 1530

8 maanden geleden

Reactie op Roos7290

Ja! Wilde haast de moed opgeven, toen ze zei dat ik van het vliezen breken ...
Heerlijk een badbevalling! Bij mij werd op het laatste moment mijn badbevalling geskipt. Mijn kindje had gepoept in het vruchtwater. Dus moest helaas naar het ziekenhuis. Maar ik raad een badbevalling iedereen aan. Nogmaals gefeliciteerd met Aron!

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hier is het nu even rustig. Het verliep heel vlot, maar de weeën blijven ee ...
Ja dan is het een uitputtingsslag. Hoop dat je wat rust hebt kunnen pakken. Je bent er bijna 🤩

8 maanden geleden

Onze baby lijkt er echt niet uit te willen.. Gisteravond ballonnetje geplaatst, en daarvan wat lichte weeen en krampen gehad. Vanochtend 07.00 gemeld en ballonnetje had effect gehad (2/3 cm). Helemaal blij mee natuurlijk. Vliezen gebroken, baby heeft in het vruchtwater gepoept. Weeën kwamen niet vanzelf opgang, dus aan de weenopwekkers om 10.30. 15.00 ontsluiting gemeten en nog steeds 3 cm. Erg demotiverend .. gekozen voor een ruggenprik. Inmiddels 5cm.. kwestie van geduld zullen we maar zeggen.

8 maanden geleden

Reactie op Meelezer :)

Onze baby lijkt er echt niet uit te willen.. Gisteravond ballonnetje geplaa ...
Oh jeetje, succes daar!! Zal vast niet lang meer duren. Is het erg als dat de baby in het vruchtwater heeft gepoept? Zet hem op!

8 maanden geleden

Succes!!! Hopelijk heb je snel je kindje in je armen!💪🍀🥰

8 maanden geleden

Helaas kwam mijn ontsluiting niet verder dan 5cm. Verloskundige en gynaecoloog hebben alles geprobeerd om de baby op natuurlijke wijze te laten komen. Maar helaas bleef om 23.00 als enige optie nog een keizersnede over. Dit was even schakelen, maar alles is goed verlopen. Achteraf bleek hij niet helemaal goed te liggen (sterrenkijker), het was op de natuurlijke manier in mijn geval sowieso niet gelukt. Fijn om bevestigd te krijgen dat we de goede keuze hebben gemaakt. Om 23.40 zijn wij trotste ouders geworden van onze zoon Lenn!🧸🩵

8 maanden geleden

Helaas kwam mijn ontsluiting niet verder dan 5cm. Verloskundige en gynaecol ...
Gefeliciteerd!!

8 maanden geleden

Gefeliciteerd!!!🩵🩵 nu lkkr genieten!!!😁

8 maanden geleden

Wat fijn zo'n bevestiging. En van harte gefeliciteerd!

8 maanden geleden

Van harte gefeliciteerd, en wat heb je het goed gedaan💙💙 wat een pittige bevalling ik hoop dat je een beetje bij kan komem

8 maanden geleden

Gefeliciteerd 🩵

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Bloeddruk nog steeds wat aan de hoge kant.. Maar lager als gisteren 🍀 Wi ...
Hier inmiddels een baby hoop ik? Is alles verder goed gegaan?

8 maanden geleden

Meer mensen die 29e uitgerekend waren en nog wachten op hun kindje? Ik had vanmorgen ineens bloed gemengd met slijm. En vervolgens de hele dag af en toe wat oud bloed gemengd met slijm. Al een week af en toe(denk 5x per dag) krampen, maar niks zet door. Voel de kleine nog wel goed. Moet ik hier iets mee?

8 maanden geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Meer mensen die 29e uitgerekend waren en nog wachten op hun kindje? Ik ha ...
Ik been geen arts maar; Ik had dat ook kleine beetje roze of bruin bloed in afscheiding. Heb dit aangegeven , het was gewoon normal. Als maar geen rode helder bloed is... Bij twijfel alrtijd bellen :)