1003 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Meer mensen die 29e uitgerekend waren en nog wachten op hun kindje? Ik ha ...
Hier 28 feb uitgerekend, nog geen kindje! Heb bijna het idee dat ik de enige ben maar dat zal vast ook komen omdat het wachten gewoon zo lang duurt. Wat je noemt klinkt mij niet gek, maar ik heb nooit eerder een kindje gehad en bij twijfel altijd bellen!

8 maanden geleden

Hier lijkt het erop dat er nu toch wat bezig is! 27/2 uitgerekend en veel voorweeen gehad. Nu sinds 2uurtjes regelmatigere weeen, wel nog om de 8-9 minuten of ietsje langer zelfs. Maar dit heb ik nog niet eerder gehad afgelopen dagen.. 2e kindje dus ben benieuwd en stiekem bang dat het zo ineens weer stopt🥹

8 maanden geleden

Reactie op mb722

Hier lijkt het erop dat er nu toch wat bezig is! 27/2 uitgerekend en veel v ...
Ik hoop voor je dat het doorzet! Zet ‘m op!

8 maanden geleden

Reactie op mb722

Hier lijkt het erop dat er nu toch wat bezig is! 27/2 uitgerekend en veel v ...
Je kan het!

8 maanden geleden

Reactie op Klaasje0603

Hier 28 feb uitgerekend, nog geen kindje! Heb bijna het idee dat ik de enig ...
Je bent niet de enige hoor! Ook 28 uitgerekend en nog niks te bekennen... Heeeeeel frustrerend. Half 6 afspraak verloskundige. Ben benieuwd wat ze zegt...

8 maanden geleden

Hier was ook niks te bekennen qua weeen oid.. 27e uitgerekend.. vanmorgen vk geweest en heb toch al 2 cm.😁 meteen gestript en nu afwachten wat dat gaat doen.

8 maanden geleden

Hier ook nog niks (was 29 feb uitgerekend). Morgen met 40+5 weer naar de vk. Vanaf 41w willen ze gaan strippen :)

8 maanden geleden

Reactie op Jolanda 2501

Hier inmiddels een baby hoop ik? Is alles verder goed gegaan?
2 maart om 11:43 zijn wij trotse papa en mama geworden. Alles gaat goed 🩷

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Wat fijn om te horen!! 🥰 geniet!!

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Wat fijn om te horen!🥰

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

En van harte gefeliciteerd natuurlijk 💖

8 maanden geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Meer mensen die 29e uitgerekend waren en nog wachten op hun kindje? Ik ha ...
Haha ja hier, 27ste uitgerekend, morgen langs verloskundige Ben zelf geen voorstander van geforceerd bevalling op gang brengen dus ben benieuwd wat we morgen beslissen te gaan doen 😉 Lijkt me toch dat als alles goed is, de natuur ook zo wonderlijk in elkaar zit dat t op het juiste moment komt 🙏🏻

8 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

😍van harte!!!

8 maanden geleden

Lieve nog wachtende meiden, hebben jullie nog updates? Hier morgen 41 weken. Paar nachten met krampen gehad, maar niks zet door. Morgen afspraak bij de vk, hoop dat ze me kunnen strippen. Kan het ongeduldige gevoel slecht van me afzetten momenteel. Ik heb steeds gehoord dat ik ruim vruchtwater heb en de baby daarom waarschijnlijk geen haast heeft, dus daar probeer ik rekening mee te houden, maar toch hè..

8 maanden geleden

Reactie op Klaasje0603

Lieve nog wachtende meiden, hebben jullie nog updates? Hier morgen 41 weke ...
41+4 Net nog baantjes gezwommen, straks strippoging 2, hoop zo op een paar cm! Vanacht mentaal echt zwaar geweest, gelukkig met zwemmen rust gekregen in m’n hoofd!

8 maanden geleden

Reactie op Klaasje0603

Niet wachtende, maar wel met 41 gestript en dezelfde dag was der baby er! Je bent er bijna 🤗 🍀🍀

8 maanden geleden

Reactie op Klaasje0603

Oh zo herkenbaar!! Ik morgen ook 41 weken. Hier net 1e strippoging gehad, maar had helaas nog geen ontsluiting. Het zit niet potdicht, maar ze kon er voor nu niet bij. Donderdag opnieuw proberen! Moet wel zeggen dat ik wat krampen heb van het inwendige onderzoek, dus wie weet heeft het toch IETS geprikkeld? Kan dat überhaupt? Ik ben wel klaar voor actie 😅😅 Succes nog even! Je bent niet de enige 😘😘

8 maanden geleden

Reactie op Sniefie

Hier was ook niks te bekennen qua weeen oid.. 27e uitgerekend.. vanmorgen v ...
Savvonds kwamen de weeen en vanmorgen om 7 uur ouders geworden van Elin!🩷 precies met 41 weken.

8 maanden geleden

Reactie op Sniefie

Savvonds kwamen de weeen en vanmorgen om 7 uur ouders geworden van Elin!🩷 ...
Wat fijn!! Gefeliciteerd!

8 maanden geleden

Reactie op Sniefie

Savvonds kwamen de weeen en vanmorgen om 7 uur ouders geworden van Elin!🩷 ...
Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!!