1003 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Anouk689
Oh zo herkenbaar!! Ik morgen ook 41 weken.
Hier net 1e strippoging gehad, ...
Hoop dat het inderdaad iets geprikkeld heeft.. fijn dat je donderdag weer mag. Wat een dagen dit hè?
8 maanden geleden
Update van hier: vandaag 41 weken, maar nog te dicht om te strippen. Ook in het ziekenhuis geweest voor een uitgebreide echo (nadat ze vorige week vonden dat ik teveel vruchtwater had), echo zag er helemaal goed uit, wat toch weer een opluchting is. De conclusie: je kindje heeft het nog heel goed binnen, genoeg ruimte, de placenta doet z’n werk.. dus ik ga ervanuit dat ik nog wel een aantal dagen moet! Die nieuwe stip op de horizon is wel fijn. Beetje balen, maar hij komt wanneer ‘ie komt.
8 maanden geleden
Reactie op Klaasje0603
Update van hier: vandaag 41 weken, maar nog te dicht om te strippen. Ook in ...
Het blijft nog even spannend dus!!
Wel fijn om te weten dat je kindje het goed heeft. Dat is toch een zorg minder.
Hier vannacht goed geslapen, vandaag rommelt het de hele dag al, maar nog geen ritme oid.
Morgenmiddag weer verloskundige voor bloeddruk, urine en 2e poging om te strippen.
We gaan het zien 🤞🏻
8 maanden geleden
Reactie op flo1987
Hier eergisteren bevallen van een heerlijk mannetje, Tibbe. Ik zou 4 maart ...
Gefeliciteerd, wat superfijn dat hij er is! Hoop dat jullie kunnen genieten nu!
8 maanden geleden
Reactie op Anouk689
Het blijft nog even spannend dus!!
Wel fijn om te weten dat je kindje het g ...
En, heeft het rommelen doorgezet?!
8 maanden geleden
Reactie op Anouk689
Nee, helaas niet. Dus vanmiddag de afspraak bij de verloskundige.
Hopelijk ...
Ik duim voor je!
Hier nog in hetzelfde schuitje, morgenochtend weer een afspraak om te kijken of ze kunnen strippen. Denk jij al aan inleiden en zo ja, op welke termijn?
8 maanden geleden
Reactie op Klaasje0603
Ik duim voor je!
Hier nog in hetzelfde schuitje, morgenochtend weer een af ...
Lief!! Ik ook voor jou! Zitten toch mooi in het zelfde schuitje zo 😅
Net weer geprobeerd te strippen. Was niet ideaal, maar ze heeft wel even goed doorgedrukt en hoopt zo een reactie uit te lokken.
Morgenmiddag afspraak in het ziekenhuis voor CTG en controle/gesprek. Maar eens zien wat ze daar zeggen. We hebben het wel over inleiden gehad. Enerzijds wel zo toe aan actie dat ik er wel open voor sta, maar verloskundige gaf ook wel echt aan dat als het lichaam er nog niet klaar voor het ook wel heftig kan zijn. Maar een ballonnetje bijvoorbeeld zou ik zelf wel een mooie start vinden en vandaaruit door...
Ligt er ook maar net aan hoe ze morgen vinden dat die kleine het doet daar binnen.
En bovenal: ik hoop dat ik de afspraak van morgen niet red en ze vanzelf komt na deze prikkeling van vandaag 😅
Hoe sta jij tegenover inleiden?
8 maanden geleden
Vandaag bij de verloskundige geweest (41w) en nog geen ontsluiting. Ik had het al wel een beetje verwacht, maar dit is m’n tweede zwangerschap en had nog minder ontsluiting dan bij m’n eerste 😂 Niet kunnen strippen dus. We wachten maar weer verder af.. ik wil me echt pas na 42w laten inleiden, want met de status nu wordt dat ook een lijdensweg 🙈
8 maanden geleden
Reactie op Koekiemonster_
Vandaag bij de verloskundige geweest (41w) en nog geen ontsluiting. Ik had ...
Dit had ik dus ook. Dacht: dit is mijn derde al.. zal wel genoeg ontsluiting hebben na al dat gerommel.
Mooi maar 1 centimeter ontsluiting. Zelfs bij mijn tweede had ik toen meer. Domper. Ik heb nu wel meer harde buiken dan normaal. Maar ze doen geen pijn🥴
8 maanden geleden
Reactie op lennie002
Dit had ik dus ook. Dacht: dit is mijn derde al.. zal wel genoeg ontsluitin ...
Ahh wat balen.. en dan heb jij nog gerommel ook. Ik heb nog geen harde buik of krampje gehad 😢 Bij m’n dochter ook niet. Dus bereid me alvast mentaal maar voor op weer een lange inleiding..
Hopelijk komt het bij jou wel snel op gang! 🍀
8 maanden geleden
Reactie op Anouk689
Lief!! Ik ook voor jou! Zitten toch mooi in het zelfde schuitje zo 😅
Net ...
En??
Hier nog hartstikke dicht. Afspraak voor een inleiding dinsdag staan, dan ben ik 41+6. Ik moet er aan wennen dat het daarop afstevent, daar ga ik nu de tijd voor nemen :). De baby zit nog hartstikke goed, heeft veel vruchtwater en alles doet het goed. De verloskundige geeft ook aan dat het helemaal niet gek is dat ik nog niet ben bevallen, vanwaar dan toch die onrust hè?
8 maanden geleden
Reactie op Klaasje0603
En??
Hier nog hartstikke dicht. Afspraak voor een inleiding dinsdag staan, ...
Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor CTG en controle/gesprek daar. Ben benieuwd!!
De poging van gisteren heeft wel iets geprikkeld, maar niet genoeg en zet niet door, helaas...
Wij lopen qua termijn precies gelijk dus! Woensdag 42 weken.
Afwachten dus en dinsdag sowieso actie voor jou! Spannend hoor!!
Mijn persoonlijke onrust komt vooral van het feit dat ik het wachten zat ben. Alles is klaar, nergens meer zin in, durf nergens meer heen of af te spreken, dan rommelt het weer, dan zakt het weer af!
8 maanden geleden
Reactie op Anouk689
Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor CTG en controle/gesprek daar. Be ...
Hier ook CTG + controle in het ziekenhuis zometeen. Spannend, vandaag 41+1.. Succes 🍀
8 maanden geleden
Reactie op Anouk689
Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor CTG en controle/gesprek daar. Be ...
Ik snap het helemaal. Ik ben ook niet gewend zo weinig aan m’n hoofd te hebben, dat helpt ook niet. En er zijn best wat babies om me heen geboren onlangs, en die waren allemaal (!) te vroeg! Er zijn zelfs al vrienden bevallen die pas half maart uitgerekend waren. Mijn moeder en zus bevielen ook een stuk later, ik had er meer rekening mee mogen houden.
Benieuwd hoe het vandaag is in het ziekenhuis voor je!
8 maanden geleden
Reactie op Koekiemonster_
Hier ook CTG + controle in het ziekenhuis zometeen. Spannend, vandaag 41+1. ...
Succes vandaag!