1003 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Hier hebben we het super super veilig slapen opgegeven hoor.. soms is het g ...
Gelukkig dat we niet de enige zijn haha 🫣 Bij ons past het ook net in bed het nestje. De afgelopen dagen gaat het goed in zijn wiegje gelukkig. Maar de puckababy is idd een goeie om te onthouden!

8 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Meer die de eerste regeldagen hebben? Mijn tepels voelen echt beurs 😂 Ik k ...
Ik denk het. Was iig niet eeg gezellig. Erg huilerig en aanhankelijk. Dacht krampjes, maar dat volgens mij maar gedeeltelijk.Elke 1,5 uur voeding willen, maar soms een hele voeding en soms verslikken, huilen weigeren na een halve voeding. Geen pijl pp te trekken.

7 maanden geleden

Oh dames, mijn hart is gebroken. Kleine man is opgenomen in het ziekenhuis wegens onvoldoende groei. Ligt nu met sonde op de kinderafdeling. Geven al weken aan dat hij niet goed aanhapt en langzaam drinkt (lees uur, anderhalf over een voeding) nu ligt mijn kleine poppetje op de kinderafdeling. Had 5 weken geleden niet verwacht dat ik hem weer terug moest brengen en valt echt rauw op mijn dak.

7 maanden geleden

Reactie op Nice27

Oh dames, mijn hart is gebroken. Kleine man is opgenomen in het ziekenhuis ...
Oh jeetje! Dat is schrikken. Heel veel sterkte voor jullie ☀️ maar wel fijn dat ‘ie nu kan aansterken! Hij komt er weer bovenop 💪🏻 En jullie ook!

7 maanden geleden

Reactie op Nice27

ach wat ontzettend naar voor jullie.. heel veel sterkte 😘 hopelijk kunnen ze de oorzaak goed aanpakken, wordt er naar je geluisterd en mogen jullie vlot naar huis😘

7 maanden geleden

Reactie op Nice27

Oh nee :( heel veel sterkte en hopelijk mag de kleine snel naar huis ❤️

7 maanden geleden

Reactie op Nice27

Ach nee dat is naar..☹️ sterkte 🍀 hopelijk mogen jullie snel weer naar huis 😘

7 maanden geleden

Reactie op Nice27

Dat moet verschrikkelijk zijn. Heel veel sterkte! Hopelijk dat hij nu goed kan aansterken en snel weer fijn mee naar huis kan.

7 maanden geleden

Reactie op Nice27

Oh wat erg. Sterkte. Je bent niet alleen mama! 🥺 Mijn dochter begon net deze week een beetje aan te komen. Ze was zo moe op de borst vanwege verkoudheid dat ik stopte met aanleggen. Ook met fles drank ze echt slecht. Eindelijk hebben wij een oplossing gevonden (heel snellopend fles) en ze is een beetje aan het grooien anders moet ze ook naar de kinderarts/ziekenhuis. Wij hebben meerdere keer naar de huisarts gegaan en met de cb besproken... Ik hoop dat de sonde helpt en hij snel terug naar huis is. 🩵

7 maanden geleden

Reactie op Nice27

Och wat verdrietig! Hopelijk groeit hij nu goed en kan hij snel weer mee naar huis 🙏🏽❤️

7 maanden geleden

De sonde is er uit gelukkig. Sinds gisteren de dr brown specialty drink fles en daar krijgt hij fatsoenlijk en binnen het half uur 60 ml binnen. Dat is ruim want zit nu op 170 per kg, En hij weegt nog geen 3 kg. Na veel onderzoek blijkt hij op het achterste deel van zijn gehemelte een open gehemelte te hebben die ze hebben gemist. Eindelijk na bijna 6 weken gezeik een oorzaak gevonden. Nu worden we doorgestuurd naar schizisteam in Nijmegen. Sinds gisteren is hij 40 gram aangekomen, dus als morgen alle controles naar wens zijn mogen we naar huis.

7 maanden geleden

Hoeveel drinkt jullie kleintje? Onze Zoon is as zaterdag 4 weekjes oud. Hij zit nu op +- 120 cc (soms ook 100 bijv) en de nacht +-150. Het leek mij nog al veel omdat cb had gezegd 100cc en 120 ‘s nachts maar de kleine man blijft vragen met deze hoeveelheid

7 maanden geleden

Reactie op femmie1997

Hoeveel drinkt jullie kleintje? Onze Zoon is as zaterdag 4 weekjes oud. Hi ...
90 tot 110 bij een flesje Hoeveel drinkt hij over de hele dag?

7 maanden geleden

Reactie op Nice27

De sonde is er uit gelukkig. Sinds gisteren de dr brown specialty drink fle ...
Wat fijn dat de oorzaak is gevonden! Goed om te lezen dat het langzaam de goede kant op lijkt te gaan. 3kg is niet veel, hopelijk zie je de komende tijd het gewicht mooi stijgen. Sterkte met het vervolg.

7 maanden geleden

Noooo, zo m'n handen stukgewassen.. onze zoon heeft toch spruw. Zo erg dat hij niet meer wilde drinken. Zo sneu.

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Noooo, zo m'n handen stukgewassen.. onze zoon heeft toch spruw. Zo erg dat ...
Tip wat bij mij enorm geholpen heeft (en mijn verloskundige aanraadde): een dun laagje kokosolie op de spruw smeren. Mijn dochter was de volgende dag een heel ander kind! ❤️

7 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Tip wat bij mij enorm geholpen heeft (en mijn verloskundige aanraadde): een ...
Dank!! Omdat voeding echt huilen en heel moeilijk was hebben we nu spulletje van de huisarts. Met een paar uurverschil trouwens. Bizar!

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Dank!! Omdat voeding echt huilen en heel moeilijk was hebben we nu spulletj ...
Apart he!? Hadden wij ook, maar dan met de kokosolie. Het hele weekend was het krijsen tijdens het voeden, zo zielig! Fijn dat het bij jullie nu ook goed gaat :)

7 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Apart he!? Hadden wij ook, maar dan met de kokosolie. Het hele weekend was ...
Hoe is het verder gegaan met de kokosolie? Hier vandaag wel weer veel huilen en hangerig. We doen kleine beetje drinken en tegen mij aan slapen. Drinken gaat wel ietsje beter. Bijna geen huilen, maar nog wel weinig. Mijn borsten zijn wel om te huilen.

7 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hoe is het verder gegaan met de kokosolie? Hier vandaag wel weer veel huile ...
Daarna was het klaar. Maar we blijven nog wel steeds alles uitkoken. Met de kokosolie zijn we na een paar dagen mee gestopt. Het vele huilen viel waarschijnlijk ook samen met een regeldag, dus misschien was het een combinatie van.