1003 Reacties
10 maanden geleden
Ik dacht echt dat zwangere vrouwen express zo extreem wijdbeens gingen lopen vanaf de +- 30 weken zwangerschap.
Sorry. Het is niet express, ik snap het nu 😂🤡
10 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Bedankt voor je reactie! 😘 Helpt toch om te horen dat het ook gewoon oké k ...
Ja hoor. Mijn BMI is ook >38 maar geen diabetes geconstrateerd. Ik heb nog een groei echo in de planning staan. Maar de ob zei, geen zorgen. Ze is wat groter maar alles lijkt keurig. Grotere baby's komen ook vaan in ons family. Is het jouw eerste baby?
10 maanden geleden
vanmorgen vroeg had ik een gesprekje bij de verloskundige in de wijk om kennis te maken. Ik ben medisch dus onder controle in het ziekenhuis. Ze vroeg of ik even naar het hartje wilde luisteren.. maar natuurlijk 💕
de kleine had een hartslag van >200 werd gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ik 2 uur aan de ctg heb gelegen.. conclusie; de baby is gewoon heel erg druk , ze noemde het een jogging baby 🤭 hoge hartslag is dus niet zo gek daarbij.
Pfff wat een spanning maar nu gerustgesteld ☺️
10 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Wow, echt even schrikken. Fijn dat het gelukkig goed is!
jaa 🫶🏼
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik dacht echt dat zwangere vrouwen express zo extreem wijdbeens gingen lope ...
Hahaha xD ik waggel ook zo erg, met de bekkenpijn nog meer
10 maanden geleden
Reactie op lotusxelise
vanmorgen vroeg had ik een gesprekje bij de verloskundige in de wijk om ken ...
Wat fijn dat het goed is! Pfoe spanning inderdaad.
10 maanden geleden
Ik moest ook aan de ctg, ik voelde haar niet meer. Ze is echt heel intensief, maar ik had haar in 2 uur tijd amper gevoeld en de hele avond en nacht was het ook al weinig. Gelukkig alles goed, ze had waarschijnlijk rust nodig
10 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Ik moest ook aan de ctg, ik voelde haar niet meer. Ze is echt heel intensie ...
Gelukkig bij jou ook goed 😊 ik zou ook ongerust worden als het opeens rustig is! Hoe gaat het nu?
10 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Hahaha xD ik waggel ook zo erg, met de bekkenpijn nog meer
Ik heb sinds kort ook last van mijn bekken -dacht echt dat ik de dans zou ontspringen, jammer joh niet dus- en ik waggel nu ook echt, net een pinguïn 😂☠️
10 maanden geleden
Gisteren een informatieavond gehad over de bevalling etc.
Ik merk dat ik het echt eng begin te vinden joh, haha. Ik ben ontzettend blij haar binnen +- 10 weken te leren kennen, maar vind die bevalling toch echt wel spannend.
Aan de andere kant probeer ik tegen mezelf te zeggen “hè hallo er gingen je MILJOENEN vrouwen voor, jij kan dit ook heus wel!” Maar daarna ben ik meteen weer angstig dat ik het niet kan 💀
Hoe gaan jullie daarmee om?
10 maanden geleden
Reactie op lotusxelise
Gelukkig bij jou ook goed 😊 ik zou ook ongerust worden als het opeens rust ...
Ja gaat wel, ze beweegt weer lekker actief.
Verder ontzettende bekkenpijn, kon er vannacht niet van slapen
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Gisteren een informatieavond gehad over de bevalling etc.
Ik merk dat ik ...
Ik heb een cursus gedaan van fijnzwanger vorig jaar.
Die heeft mij echt over de angst heen geholpen. Het gaf zoveel rust.
Het feit dat miljoenen vrouwen je voor gingen wil niet zeggen dat je angst er niet mag zijn.
10 maanden geleden
Reactie op PrunusPersica
Ik heb een cursus gedaan van fijnzwanger vorig jaar.
Die heeft mij echt ove ...
Daar ben ik het zeker mee eens! Het is meer die twijfel aan mezelf van “kan ik dit wel?” En als ik me dan bedenk hoeveel vrouwen me voor gingen, dan vraag ik mezelf juist weer af waarom ik het niet zou kunnen, snap je? 🫣 beetje op en af haha
10 maanden geleden
First world problems: echt heel moe zijn en een dutje willen doen in bed, maar dat kan niet, want er komt een DHL pakketje (Vinted) dat blijkbaar een handtekening nodig heeft, dus kan in de papiercontainer afleveren niet.
Nu dus bank, maar die ligt gewoon echt minder lekker nu met de dikke buik.
😴
10 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Daar ben ik het zeker mee eens! Het is meer die twijfel aan mezelf van “kan ...
Dat heb ik ook! Zaterdag hadden mijn partner en ik een workshop, maar we hadden gehoopt iets meer duidelijkheid te hebben. Aan de andere kant hoor ik ook steeds dat je je niet echt kunt voorbereiden. Het gaat echt op en af inderdaad!
10 maanden geleden
Lees op andere topics veel dat testen niet oplopen enz. En de bijbehorende onzekerheid of het dan allemaal wel goed zit. Ben ik nou echt de enige die gewoon 1 x getest heeft en daarna niet meer?
Ik snap niet zo goed waarom mensen blijven testen.... je hebt er toch totaal geen invloed meer op en zult hoe dan ook moeten afwachten?