1003 Reacties

10 maanden geleden

Aha ik heb echt een beetje last van bezorgschaamte inmiddels 😅 woensdag kwamen zowel postnl als DHL en vandaag komt DHL 2x (blijkbaar) en dit is al de 4e keer in een week tijd 🤭 Heb gewoon veel Vinted pakketjes laten bezorgen hier en dingen die echt niet bij 1 webshop vandaan kunnen komen. Maar het wordt toch wel een beetje te gek inmiddels.. als er nou een afhaalpunt in de buurt was, had ik het sowieso daarheen gestuurd, maar dat is er gewoon niet 🤷

10 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Aha ik heb echt een beetje last van bezorgschaamte inmiddels 😅 woensdag kw ...
En we hebben het echt geprobeerd hoor, gisteren naar babypark geweest om de laatste dingen gewoon te halen, is er gewoon geen enkel tweelingvoedingskussen in die winkel te vinden. Wel te bestellen.. tja dan houdt het op. Net als een tweelingluiertas, de eenlingtas was wel in de winkel, maar twee dan weer niet 🙄 dus we hebben het echt geprobeerd. Nouja vandaag komt o.a. mijn douchekruk 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩 dus dat is wel echt meeeeega fijn

10 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Aha ik heb echt een beetje last van bezorgschaamte inmiddels 😅 woensdag kw ...
Hahaha ook daar krijg je bezorgschaamte van🙈 Ik heb bijna alle eerste kleding 50/56 op Vinted gekocht, maar iedereen stuurt het op z'n eigen tijd op naar het pakketpunt en je moet het wel binnen 3 dagen ophalen om akkoord te kunnen geven. De beste man van het bezorgpunt kent me nu zeker bij achternaam 🙈

10 maanden geleden

Hebben jullie ook gewoon over het algemeen een “zwaar” gevoel in de buik? Alsof je op scheuren staat zeg maar? Ik voel mijn spieren echt trekken en zie ook heel erg de aderen op mijn buik lopen

10 maanden geleden

Inmiddels 31+1 en vandaag bij de verloskundige geweest voor controle. Zeer weinig vruchtwater en een kleine daling in de groei... tot dusver een zeer voorspoedige zwangerschap gehad, maar maak me nu onbewust veel zorgen... meer die dit hebben (gehad)?

10 maanden geleden

Reactie op MBak95

Inmiddels 31+1 en vandaag bij de verloskundige geweest voor controle. Zeer ...
Hier niet bekend mee, als je je toch zorgen maakt kun je misschien vandaag even bellen met de verloskundige om gerust gesteld ge worden.

10 maanden geleden

Reactie op MBak95

Inmiddels 31+1 en vandaag bij de verloskundige geweest voor controle. Zeer ...
Geen ervaring mee, maar heb hier toch wel een beetje angst voor. Kleine groeide de vorige groeiecho via zijn eigen lijntje, maar ben toch bang dat het dadelijk afwijkt. Nu in de laatste weken komt de onzekerheid toch best wel terug. Heb ook de ene dag dat ik denk dat het prima gaat en de andere dag dat ik echt niet vooruit of achteruit kom en dan ga ik heel snel aan mezelf twijfelen

10 maanden geleden

Hebben jullie al ideeen voor lekkers voor het bezoek? Mijn man houdt niet van de hardheid van gekleurde muisjes zei hij vandaag dus nu moet ik nadenken over een alternatief. 😅

10 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hebben jullie al ideeen voor lekkers voor het bezoek? Mijn man houdt niet v ...
Ik denk zoiets, maar moet nog wel even de energie vinden het te maken 😂 andere ideeën zijn ook welkom!

10 maanden geleden

Reactie op Zsannie

Ik denk zoiets, maar moet nog wel even de energie vinden het te maken 😂 an ...
Oh nice!! Ik ben echt een vergiet nu en kom niet op de stomste dingen, maar die confetti zoals op jouw afbeelding bestaat natuurlijk ook en die decoratiehagels. Top!! 🤗

10 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hebben jullie al ideeen voor lekkers voor het bezoek? Mijn man houdt niet v ...
bij onze jongste hadden we zelfgemaakte cupcakes met blauwe slagroom 💙

10 maanden geleden

Reactie op lotusxelise

bij onze jongste hadden we zelfgemaakte cupcakes met blauwe slagroom 💙
Vroor je die dan in? Ik vermoed namelijk dat ik echt geen zin heb om dat dan te bakken. 🙃

10 maanden geleden

32 weken vandaag en begin het toch wel heel spannend te vinden allemaal hah

10 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

32 weken vandaag en begin het toch wel heel spannend te vinden allemaal hah ...
Ja hé! En ik heb ook een beetje stress hoor. Heb steeds gezegd dat ik alles wel in orde maak na de kerstvakantie, maar nu vliegt het me dan toch aan. En de nesteldrang viert hoogtij! Heb ontzettend de behoefte om de vriezer uit te mesten en de koelkast enz. Dus dat wordt nog hard werken die laatste weken! Succes met de laatste loodjes!

10 maanden geleden

Hi meiden, Ik ben nieuw op het forum. Ik ben Anne, 29 jaar en momenteel in verwachting van ons eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 22 februari en wij krijgen een jongetje. Ik ben benieuwd hoe groot jullie buik is. Ik krijg de laatste tijd vaak de opmerking dat mensen denken dat ik al bijna ben uitgerekend 😅

10 maanden geleden

Reactie op 128Annee

Hi meiden, Ik ben nieuw op het forum. Ik ben Anne, 29 jaar en momenteel in ...
Hier is een leuk topic over! :) https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-februari-2024/hoe-ziet-jouw-buik-er-uit-raeoko?utm_source=24Baby&utm_medium=app

10 maanden geleden

Nieuwe craving; perenijsjes 🥹🥹 En had zo een zin in een chocoladebol! Manlief is ‘m gaan halen voor me… ik zag ‘m en moest overgeven uit het niks. Ik dacht dat we dat “tijdperk” gehad hadden 😂 ach, dan eet ik ‘m straks of morgen gewoon op

10 maanden geleden

Just wondering: voelen babies warmte? Ik heb een pittenzak op mn buik want kramp, maar vroeg me ineens af of de dames deze extra warmte ook voelen haha

10 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Just wondering: voelen babies warmte? Ik heb een pittenzak op mn buik want ...
Yes, zeker! Laat je man/vriend maar eens met een warme hand over je buik aaien! Onze beeb volgt de hand van mijn man constant ☺️

10 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Yes, zeker! Laat je man/vriend maar eens met een warme hand over je buik aa ...
Haha ja dat gebeurt dus niet want er is geen ruimte meer 🤪 En toen er nog wel ruimte was voelde ik nog geen babies. Maar good to know, thanks!